הכוכבים שהיינו מלהקים לסרטים הכי ישראלים. מתוך האינסטגרם של שחר חסון, סרטי יונייטד קינג, מתוך האינסטגרם של שחר טבוך

הכוכבים שהיינו מלהקים לסרטים הכי ישראלים

חגיגות יום העצמאות הן זמן מושלם למסורת צפייה בסרטים ישראלים, ועם אווירת הריימיקים ברחבי העולם, תהינו למה לא לנסות ללהק כמה מהכוכבים האהובים לגרסאות מחודשות של הקלאסיקות המקומיות?! • אלו השחקנים והשחקניות שהיינו נותנים להם לגלם את הדמויות האייקוניות!

אוהבים לצפות בסרטים ישראלים ביום העצמאות? הגעתם למקום הנכון! החלטנו לנסות ללהק מחדש בעצמנו את הקלאסיקות הישראליות שכיכבו על המרקע. אז מי יכול לגלם את חכם חנוכה ומי לגמרי דמות הכרחית ב״הלהקה״? זאת הרשימה שלנו!

עידו סילם/בן בן-דוד ("אבא גנוב")

הסרט הישראלי שהצליח לגרום לנו להזיל כמה וכמה דמעות, הכניס לליבנו דמויות מרגשות כשביניהן נמצא בן בן-דוד- בנו החמוד של צ'יקו ומי שעומד בלב המחלוקת ההורית. אם צריכים לחשוב על ליהוק מחדש - שמו של עידו סילם שגילם את אורי, בנה של חן, בסדרה "גוף שלישי" יכול להתאים לדמות! שניהם ילדים להורים גרושים המתמודדים עם הסיטואציה ובגלל החמידות והרגישות של כל אחד. אם אכן הדבר היה יוצא לפועל, יכולנו לקבל גרסה מרשימה לבן, שלא הייתה מביישת את המקור.

© קשת 12 | סרטי יונייטד קינג

נאיה בינשטוק או ליאנה עיון // נטלי ("נשיקה במצ"ח")

הסרט "נשיקה במצ"ח" עסק בחיילת, עולה חדשה מצרפת, המצוותת למילואימניק על מנת שיתפסו ביחד את האנס המתחזה לקצין במדים. השניים, שיודעים עליות ומורדות במהלך השירות המבצעי המשותף בשטח, לא יודעים במשך כל הזמן הזה כי למעשה הם אב ובתו! אל תפקידה של נטלי, החיילת המרגשת שגילמה במקור מיכל ינאי, יכולות להיכנס בקלות השחקניות נאיה בינשטוק וליאנה עיון. שתיהן עוברות כצרפתיות, שתיהן מדוייקות ביכולות המשחק שלהן ושתיהן יכולות לעשות רק טוב לתפקיד הזה. אנחנו מחכים לריימיק הרשמי!

© דודי דיין, באדיבות yes, פיני סילוק 

אביה מלכה/ גילה זוהר ("צ'ארלי וחצי") 

גיבור הסרט האגדי- צא'רלי בן חנניה, התמקד רוב היום בהימורים לא חוקיים ובמעשי קונדס עם חברו הצעיר מיקו, כך שקשה היה לקחת אותו ברצינות. לצד אלו, התגלה צידו האוהב והרגיש כלפי גילה, שתפסה אותו על חם לאחר ששיקר לה על סיפור חייו, אך לבסוף בחרה להיות איתו למרות הכל. אביה יכולה ליצור חיבור מדויק עם גילה, גם בשל הדמיון המטורף במראה החיצוני וגם בשל השנינות והחינניות של השתיים. מה שבטוח, אנחנו הראשונים שהיינו רצים לקולנוע כדי לראות את זה קורה!

© שי פרנקו | סרטי יונייטד קינג

שחר חסון/חכם חנוכה ("חגיגה בסנוקר")

בעל בית הקפה חנוכה שובב לא קטן, אך השיא היה כשהתחזה לשדכן "הרב חכם חנוכה" כדי לשדך בין עזריאל, אותו גילם יהודה בארקן ז״ל ליונה- בתו של הרב שמש. סצנת הפגישה של חנוכה עם הרב שמש, הפכה לאחת האייקוניות בעולם הקולנוע הישראלי, במיוחד רגע המבט המגלגל מצחוק של חנוכה שאוכל קציצה עם משקפי הענק שלו. אנו בטוחים ששחר חסון הוא השחקן הכי מדוייק שיכול להתאים לדמות, ממש כמו כפפה ליד, מאחר וכמו זאב רווח, הוא מכניס את ההומור הייחודי שלו לדמויותיו עד הסוף והוויות הפנים המצחיקות שלו, יוסיפו לחלוטין לחיבור האדיר. לסיכום, יא ווארדי איזה ליהוק...

© מתוך האינסטגרם של שחר | סרטי יונייטג קינג

יעל אלקנה/מיקי בנטוב ("הלהקה") 

הלהקה הצבאית המפורסמת בעולם הקולנוע הישראלי, הייתה מלאה בשפע של דמויות מרתקות כמו גיורא דטנר, אורלי נאמן, בזוקה אלבז ומיקי בנטוב, שאינה פוחדת לעמוד על שלה לא משנה מה. בנוסף לזה שמיקי שרה מקסים היא גם דמות מגניבה, אז כשמחברים את שתי התכונות הללו, עם האנרגיות הבלתי נגמרות של יעל ויכולות השירה שהובילו אותה לניצחון ב-״זמר במסיכה״, איך אפשר לפספס את הליהוק הזה?!

שחר טבוך/ פישנזון ("אלכס חולה אהבה")

אחד מסרטי הנוער האייקונים (ומעוררי המחלוקת) בישראל זה "אלכס חולה אהבה". אך עזבו אתכם מאלכס והסיפור המוזר והקצת דוחה עם הדודה שלו, בחבורה של אלכס יש דמות אייקונית במיוחד - פישנזון. מדובר בדמות מצחיקה, האתנחתא הקומית שוהלכת על כל הסטיגמה האפשרית של ׳הגיק׳ לפני שהוא נהיה שיק. טבוך לגמרי יכול להיכנס לדמות השובבה הזאת בקלות, ובצורה אייקונית לא פחות.

© אינסטגרם | סרטי יוניטד קינג

קובי פרג׳/ סרג׳יו ("גבעת חלפון אינה עונה") 

מסמר הערב של האגדה הקולנועית, אינו הפסיק להשתטות במהלך המילואים במוצב סיני, לנופף בפני אנשים עם המשפט "לסרג'יו פנית, בודדת לא היית" ובלעדי ישראל פוליאקוב ז''ל שגילם אותו, קשה לדעת אם הדמות הייתה כזו אייקונית. אין לנו ספק שאשף הדמויות, קובי פרג׳ - הוא המאטץ' המושלם לסרג'יו, בעיקר מפני ששניהם אנשים שמחים וכאחד שמגיע משלישייה קומית, קובי יכול להיכנס יפה לנעליו של פולי, שהיה סמל של השלישייה הקומית הפנטסטית- "הגשש החיוור". במילה אחת-חלום!

© ערוץ הילדים | סרטי יונייטד קינג

 

תגובות