הכוכבים חושפים את שומרי הגלקסיה שלהם. אור גפן

הכוכבים חושפים את שומרי הגלקסיה שלהם

רגע לפני ש"שומרי הגלקסיה: חלק 3" עלה לאקרנים, הכוכבים האהובים בביצה זכו להקרנת טרום בכורה חגיגית באירוע של פרוגי • תפסנו אותם לפני הצפייה כדי לברר מה הדבר הכי חייזרי שעשו ואילו כוכבים הם היו מאגדים לקבוצה המגינה על הגלקסיה? • צפו

אירחנו את הכוכבים הגדולים בהקרנת טרום בכורה חגיגית של הסרט "שומרי הגלקסיה: חלק 3" של מארוול שעלה אמש רשמית לאקרנים. האירוע המיוחד שנערך באולם ה-IMAX בפלאנט ראשון לציון, וכלל עמדות אקס בוקס, פיצות של פיצה האט, עוגת ענק של פרוגי שהכין ״הקונדיטור הצבאי״ אורי טרבולסי ואווירת מסיבה שיצר ה-DJ המככב ללא הפסקה בטיקטוק - ערן יוסף.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ביקשנו מיוצר התוכן האהוב, מיכאל עשוש, לקחת פיקוד על המיקרופון שלנו ולנצל את מפגש הכוכבים הענק כדי לברר מה הדבר הכי חייזרי שהם עשו, אילו סלבס הם היו מגייסים לקבוצת "שומרי הגלקסיה" שלהם וגם - מהו המשפט הכי מעורר השראה שלהם? קבלו! 

 

הזוגות בלטו באירוע המיוחד, ביניהם: אור אלקיים זוטי שהגיעה עם אשתו, יוצרת התוכן, דריה, שרון ליברמן הגיעה יחד עם הארוס הנינג׳ה ומאמן הכושר עדי גוילי, מתן פרץ, שגם כיכב בפרמיירה הבינלאומית לסרט מעבר לים - הגיעה עם בת הזוג, אנג׳ל ברנס הגיעה מלווה במצלמת הוולוגים שלה ובבן זוגה, כוכבי "תלאתה" - נדב אורדיננס ופרפילוב מונגוזה, אלינה רבינוביץ׳ ובן הזוג המוזיקלי, לירז עוזרי הגיעה יחד עם בן הזוג, אותו חשפה לאחרונה - אסי, כך גם ירדן נוסבאום, המוכר יותר כ'בטטת כורסה'. רונית וג׳ונתן ליופריו השאירו את הילדים בבית ונהנו מערב זוגי, לעומת יוצר התוכן ארז דגן שהביא את אשתו והילדים לצפות בסרט לפני כולם.

בולטים בכל אירוע. דריה ואור © אור גפן
מתי החתונה? גוילי וליברמן © אור גפן
לא נחה. ברנס ובן הזוג © אור גפן
כמה יפים! נדב ופרפילוב © אור גפן
חמסה! לירז ואסי © אור גפן
יצא מהכורסה. נוסבאום
יצא מהכורסה. נוסבאום © אור גפן
איפה הילדים? משפחת ליופריו
איפה הילדים? משפחת ליופריו © אור גפן
ארז דגן © אור גפן

עוד הגיעו ליהנות ולצפות: השחקנים האהובים: רועי רשף, נטע רוט, יונתן גוטליב, שחר טבוך, מעין רחימה, איתי גרינברג שישיק בשבוע הבא יחד עם טבוך את סדרת הנוער "לעוף על אנה" בכיכובם - מי יודע, אולי הם עוד יככבו בסדרה של היוצר אורי גרוס, שנכח גם הוא באירוע. גם שחף רז נכח ונהנה, זוכת "הישרדות" - אלית מוסאיוף הגיעה עם חיוך של מיליון ועם בתה הקטנה וכוכבות הנינג׳ה - תם שקד ואמור פז.

מבינים דבר או שניים בחייזרים. מעין ושחר © אור גפן
מתי פודקאסט יחד? מתן ושחף
מתי פודקאסט יחד? מתן ושחף © אור גפן
רועי רשף © אור גפן
© אור גפן
בקרוב תכירו! איתי גרינברג
בקרוב תכירו! איתי גרינברג © אור גפן
עלו על מדי א׳. אמור ותם
עלו על מדי א׳. אמור ותם © אור גפן
יכתוב על זה סדרה? אורי גרוס
יכתוב על זה סדרה? אורי גרוס © אור גפן

הייתה גם נציגות מכובדת של יוצרי התוכן הבולטים - הזמר וכוכב הטיקטוק אייל לוי ("את הטיקטוק משגעת"), אורן להב האהוב, מקס בכמן, רוי ברגיג, בן קיסר, קוראל לוי, נועם כפיר, איתי מרשל, דור עזמי, נויה ויואב גבאי, הזמרת מאי היגאני, יובל פרידמן (״מארוול פור יו״), גיל גולן ורבים נוספים.

© אור גפן
רבינוביץ- הייתה בעברה בפרוגי!
רבינוביץ- הייתה בעברה בפרוגי! © אור גפן
איפה החצי השני? רוי ברגיג © אור גפן
את הטיקטוק משגע © אור גפן
הקיסר הגיע לגלקסיה © אור גפן
אין חגיגה בלי עוגה. טרבולסי © אור גפן
© אור גפן
במקסימום שלו. בכמן © אור גפן
לא בסרט אימה. קוראל לוי
לא בסרט אימה. קוראל לוי © אור גפן 
תגובות