התחזית לשנה הבאה: מבול! מחזמר "תיבת נוח" יוצא לדרך. צילום: פיני סילוק

התחזית לשנה הבאה: מבול! מחזמר "תיבת נוח" יוצא לדרך

פרסום ראשון: בן רביד מצטרף למחזמר הגדול הבא. אחרי "נסיך מצרים", "מגילת אסתר" ו"המכבים" הנה עוד סיפור תנ"כי שהופך למחזמר גדול ויעלה בשנה הבאה על הבמות. את מי ישחק כוכב גאליס ומי עוד צפויים לככב בו? כל הפרטים!

עוד סיפור תנ"כי גדול שהופך למחזמר מקורי. לראשונה על הבמות יוצג סיפור תיבת נוח והמבול ויבויים על ידי קובי מחט, שהנחה בעבר בערוץ הילדים ואף ביים לאחרונה את "גויאבות", סרט קולנוע לילדים בהשתתפות יובל המבולבל, חנה לסלאו ועוד.

תיבת נוח - הגרסה ההוליוודית
תיבת נוח - הגרסה ההוליוודית © tumblr

על כתיבת שירי המופע והמופע עצמו יהיה אחראי אסף אשתר שגם יכנס לנעליו, או יותר נכון לתיבתו של נוח, גיבור הסיפור. אך למרות שהסיפור נקרא תיבת נוח, יש עוד דמויות בעלילה, את היונה המפורסמת שתספר את כל סיפור המבול ותביא את השלום תשחק יעל נחום המוכרת אולי יותר כחלק מהצמד "עומרי והפיה יעלי" שהשתתפו ב"מותק של פסטיגל". וכמובן שיש את שלושת בניו של נוח: שם, חם ויפת אותם יגלמו הסטנדאפיסט רוני ששון שיישחק גם בחנוכה הקרוב את הכלב טוטו לצד תובל שפיר, שיר מורנו ורוני דלומי במחזמר "הקוסם" והשחקן וכוכב הילדים ניקי גולדשטיין.

ניקי גולדשטיין בשיר "המגזימנים" עם לי בירן
 

אך הכוכב הגדול של המחזה יהיה ללא ספק כוכב "גאליס" / בן רביד שייכלל מבין שלישיית האחים המכובדת, רביד השתתף השנה בגרסה המחודשת למחזמר "גריז" בתפקיד הראשי ואף הוציא סינגל וקליפ בכורה בשיתוף הגולשים ואתר פרוגי.

עם החיות בתיבה הוא בטוח יסתדר..
עם החיות בתיבה הוא בטוח יסתדר. © יחסי ציבור
הקליפ של בן רביד
 

אז מתי נראה את כל החיות נכנסות לתיבה? המחזמר נכתב בימים אלו ויעלה במרץ 2016 על הבמות. 

על הפקת המופע אחראים "המגן הפקות ויזמות", אלו שהביאו לנו בשנה האחרונה את המחזמר "עמי ותמי" בכיכובם של אסף הרץ, ליאור כהן וניקול ראידמן ואת המופע "הבובה זהבה: המסע בעקבות השירים הקסומים" בכיכובה של עדי ביטי שיעלה בספטמבר הקרוב לקראת החגים.  

מהסוכנות של בן רביד, חיים שרגא נמסר: "אנחנו לא מגיבים על דברים בפיתוח".

תיהיה גם יונה!
תיהיה גם יונה! © tumblr

 

תגובות