מי, איפה וכמה: לאיזה מופע כדאי ללכת בחנוכה הקרוב?. פיני סילוק,רונן אקרמן

מי, איפה וכמה: לאיזה מופע כדאי ללכת בחנוכה הקרוב?

חג חנוכה מתקרב ואיתו כל המופעים הכי מושקעים יעלו על הבמה, והכוכבים הכי שווים יעבדו קשה מאוד. לכן החלטנו לאסוף עבורכם את כל הפרטים של המופעים של חנוכה הקרוב וככה תוכלו להחליט לאן ללכת. תתפנקו

בואו נודה בזה, אנחנו הכי אוהבים את חג החנוכה ואת עונת החורף רק בגלל מה שמתחולל על הבמות בישראל בתקופה הזו. הכוכבים הכי שווים יופיעו על הבמות הכי גדולות בישראל במשך כחודש וחצי במסגרת הופעות חנוכה הקרוב. אז לאילו מופעים נצפה בחנוכה הקרוב?

הקוסם

המופע האהוב על כולנו המבוסס על הסיפור "הקוסם מארץ עוץ" יעלה על הבמות בחנוכה הקרוב, במסגרת 20 שנה למופע המקורי הראשון שעלה בו כיכבה מיכאל ינאי כדורותי. במופע ישתתפו רוני דלומי, שיר מורנו, תובל שפיר, טל מוסרי ועוד רבים.

למה כדאי ללכת ולצפות בו? 

במילה אחת- קלאסיקה. אם אתם אנשים של נוסטלגיה ועבר, בטוח תהנו מההצגה גם בלי האחים הקטנים. השנה הזו היא חגיגת ה-20 שנה למחזמר המקורי, וללכת להצגה העכשווית זו תיהיה סגירת מעגל גם להורים של חלקכם.

מי במופע? תובל שפיר, רוני דלומי, שיר מורנו, טל מוסרי, טוביה צפיר, ישראל קטרוזה ורוני שושן. כמו כן, באחת ההצגות יתארחו הכוכבים של המופע המקורי, כך למשל מיכל ינאי. 

 
 

המופע הראשון יתקיים ב-2 בדצמבר ביבנה, והמופע הסוגר יתקיים ב-16 לאותו החודש במודיעין. כרטיס ללא הנחות יעלה לכם 109 ש"ח, הכרטיס הכי זול יעלה 49 שקלים דרך ישראקארד.

היי סקול פסטיגל

השנה, בשונה משאר השנים בהם הפסטיגל כיכב כתחרות שירים עם עלילה, הפלטפורמה שונתה ותחרות השירים איננה. השנה הפסטיגל יהיה סובב סביב תיכון גל- אליו מצטרפת תלמידה חדשה בשם אליאנה עם שאיפות שונות מן הרגיל, ולאחר מכן מסתבר כי השאיפות האלו לא קשורות אליה והחלום היחיד שלה הוא לשיר. למרות הפלטפורמה השונה אנחנו בטוחים שיש למה לצפות, בעיקר כי משתתפים בו הכוכבים הכי שווים ביניהם.

למה כדאי ללכת ולצפות בו?

דווקא בגלל הפורמט השונה השנה צריך ללכת לפסטיגל,כדי לראות משהו חדש. מעבר לפורמט החדש והמרענן, הפסטיגל לא שוכח לחנך ולהילחם בתופעת השיימינג וגם השנה הוא לא יהיה תחרות שירים אלא מופע מחזמר אחד גדול.

מי מופיע? תותי ניניועומר דרורמוקי, אליאנה תדהר, ניר חלפון, יהודה לוי, אושרת איגדשט, נווה צור, דניאל מורשת ושחר חסון.

 
 

ההופעה הפותחת תתקיים ב-18 בנובמבר בחיפה (ותציג בהמשך גם בתל-אביב, ירושלים ובאר שבע) וההופעה הסוגרת תתקיים ב-30 בדצמבר בירושלים. כרטיס רגיל (ללא הנחות) יעלה 172 ש"ח, הכרטיס הזול ביותר יעלה 69 שקלים דרך שופרסל.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

מכבים

השנה יעלה גם מחזמר "המכבים" עם הפקה לא פחות מושקעת מהשאר: תוצג על הבמה בפני כל המשפחה הסיפור ההיסטורי של מרד המכבים אותו מספרת יהודית האמיצה. חייהם השלווים של היהודים במודיעין עומדים בפני סכנה גדולה. אנטיוכוס, המלך היווני, ואחותו נמסיס, שרת הצבא שוחרת המלחמות גוזרים עליהם גזרות קשות. המכבים הגיבורים, ובראשם יהודה ושמעון, מחליטים למרוד ביוונים.

למה כדאי ללכת ולצפות בו?

מה יותר טוב ממחזמר בחנוכה? מחזמר המבוסס על סיפור אמיתי של העם היהודי שבגללו חוגגים את חנוכה! כולנו מכירים את סיפור המכבים עוד מגיל הגן, אז הגיע הזמן ללכת ולראות וואלי גם קצת ללמוד עוד משהו על החג הזה.

מי מופיע? דנה פרידר, לי בירן, אסף הרץ, צביקה הדר ורינת גבאי.

 
© רונן אקרמן

המחזמר יוצג בהיכל הספורט החדש של חולון ובכל רחבי הארץ: בבאר שבע, טבריה, חיפה, כרמיאל, אשקלון ונתניה, בסך הכל 66 הצגות. מחיר רגיל לכרטיס יעלה 149 ש"ח או ב-39 שקלים דרך רשת "חצי חינם" (+DVD מתנה).

פיטר פן

גם המחזמר "פיטר פן" חוזר בחנוכה הקרוב בהפקה מחודשת. עלילת המחזמר היא סביב פיטר-פן, ילד שלא גדל לעולם וסוחף אותנו למסע קסום. הוא מנצח את קפטן הוק הרשע בתחכום רב ומנהיג את כל הילדים האבודים והלא-אבודים אל עולם בו הלב מכתיב את מעשינו.

למה כדאי ללכת ולצפות בו?

פיטר פן הוא אחת הקלאסיקות המוכרות של דיסני, ואם באמריקה יכולים לעשות את המחזמר קסום ומעניין - גם פה יכולים, למרות שכל כמה שנים עושים למחזה הפקה מחודשת, תמיד כיף להתאהב מחדש וגם, עופרש כטר חוזר לתפקיד אחרי עשור.

מי מופיע?  עודד פזעופר שכטר ועדי הימלבלוי.

© יחסי ציבור

 

המחזמר יוצג בהרצליה, ראשון לציון, תל אביב, מודיעין ובאר שבע. אחרי חנוכה ירוץ המחזמר בפתח תקווה ובכפר סבא. כרטיס יעלה כ- 102 ש"ח או במחיר של 49שקלם במועדון "שלך".

הדינוזאורים

מופע "הדינוזאורים" בחנוכה יעניק לראשונה הצצה לעולם הפרה/היסטורי בו הדינוזאורים שולטים. המופע סובב סביב סיפורם של שני האחים (ענבלי בא/לי ובן אדם), הנשאבים לטאבלט ומוצאים את עצמם בתוך עולם הדינוזאורים, ומשם הכל מסתבך הולך ומסתבך.

למה כדאי ללכת ולצפות בו?

את האמת, אין כמו ללכת להצגה שמציגה את החיות הפרה-היסטוריות שכולנו היינו רוצים לפגוש, זה נשמע לנו כיוון חדש ואחר, שילוב של היסטוריה עם עולם חדשני שיכול לעבוד.

מי מופיע? גאיה שליטא כץ (בתפקיד הרעה), זאב רווח, בן אדם ("גאליס").

 

המופע יוצג בגבעת ברנר, מודיעין, ירושלים, פתח תקווה, באר שבע, ראשון לציון ותל. אחרי חנוכה ירוץ המחזמר גם אשקלון, הרצליה, אשדוד, נתניה, קריית מוצקין ונס ציונה. מחיר לכרטיס יעלה 99 ש"ח או מבצע 2+2 ללקוחות דיסקונט.

 

 

תגובות