מסתמן: רמי קלינשטיין ישתתף בפסטיגל. צילום: אוהד רומנו

מסתמן: רמי קלינשטיין ישתתף בפסטיגל

הפסטיגל ממשיך לסגור את הקאסט הגדול הבא של חנוכה; אחרי מגעים עם בן אל וסטטיק, כעת גם הזמר רמי קלינשטיין נמצא על הפרק. כל הפרטים

בורסת השמות ל-"היי סקול פסטיגל 2" ממשיכה, כעת גם הזמר המוערך והאהוב, רמי קלינשטיין במגעים להשתתף במופע חנוכה הקרוב.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קלינשטיין צפוי למצוא את עצמו בחג חנוכה 2016 עם יותר ממאה הופעות, שכן הזמר נמצא במגעים מתקדמים להשתתפות בפסטיגל השנה, שיתעסק שוב, כאמור, בהיי סקול. רמי אמור להשתתף במופע בתור אמן אורח עם מחרוזת משיריו שיכללו בחלק השני של המופע, כפי שעשו לפניו הזמרים ירדנה ארזי, מוקי, שלומי שבת ואפילו גרושתו, ריטה. אך כל זה עדיין לא סגור, המגעים אומנם כבר מתקיימים בימים אלו, אך במקביל מתקיימים גם עם הזמר עברי לידר ואין עדיין ליהוק סופי של אחד מהם.

קלינשטיין משתתף בימים אלו בעונה השנייה של תכנית הריאליטי "היחידה" בה משמש כמפקד הלהקה לצד אורנה דץ שגם היא השתתפה לאחרונה בפסטיגל, בשנים האחרונות קלינשטיין מגיח הרבה למסך מאז השתתפותו בעונה הראשונה של "דה וויס".

© ענת מוסברג

הזמר אחראי על כמה מהלהיטים הגדולים במדינה כמו: "אש", "תפוחים ותמרים" והלהיט הגדול האחרון - "מתנות קטנות" וכמובן עוד רבים וטובים אחרים.

 

כפי שחשפנו לכם ראשונים, גם בן אל וסטטיק במגעים להשתתפות במופע ונודע לנו כי המגעים עלו שלב ובמרחק נגיעה מלהיסגר, כך גם עם טום באום וישראל קטורזה. דניאל מורשת כבר בפנים ויש צפי לעוד כמה כוכבי "גאליס" שיצטרפו אליו.

כמעט סופי
כמעט סופי © חגי דקל

 

תגובות