כוכבי היי סקול פסטיגל 2 משיקים: מי ינצח את הגמר הגדול?. צילום: רפי דלויה

כוכבי היי סקול פסטיגל 2 משיקים: מי ינצח את הגמר הגדול?

הפסטיגל החדש יוצא לדרך והצטרפנו אל ההשקה החגיגית שלה יחד עם כל הכוכבים וכל הסודות - מי מהם תמיד מפסיד בגמרים והאם הם היו הולכים לתכנית ריאליטי כדי לייצג את ישראל? וגם: אתגרנו אותם בתגובה בהפתעה למעריצים שלהם!

צילום: שניר סיגאוי | עריכה: עדן לוי
 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ביום שישי האחרון התקיימה ההשקה החגיגית לסרט המקדים של "היי סקול פסטיגל 2" בסינמה סיטי גלילות. זו הפעם השנייה בתולדות הפסטיגל שנעשה סרט מקדים שכזה המציג את העלילה בקצרה ואת השירים שיהיו בו, אך זו הפעם הראשונה שנעשה המשך עלילתי לפסטיגל שקדם לו.

האירוע התקיים יחד עם כל כוכבי המופע: אליאנה תדהר, שירן סנדל, תובל שפיר, ישראל קטורזה, דניאל מורשת, עומר דרור, סטטיק ובן אל, אושרת אינגדשט, נוה צור, עודד פז, מיכל ינאי ואיציק כהן שהתכנסו לראות את התוצאה בפעם הראשונה.

© רפי דלויה
מפגש בין מלכות הילדים של שני הדורות
מפגש בין מלכות הילדים של שני הדורות © רפי דלויה
בן אל והחברה
בן אל והחברה © רפי דלויה
© רפי דלויה
ועכשיו כולם ביחד
ועכשיו כולם ביחד © רפי דלויה

בין השאלות שלנו לכוכבים, נתנו אתגר מיוחד לתובל, דניאל ושירן ובו הם היו צריכים להגיב למעריץ באופן אקראי ולשלב בתגובה את פרוגי, ובכך זכו שלושה מעריצים להפתעה ביום שישי.

כאמור, באירוע נחשף שיר הנושא של הפסטיגל "שרים ביחד" שמעבר למנגינה הקצבית והמדבקת שלו, הוא גם מביא עוד חידוש של הפסטיגל, ולראשונה מאז שנת 2002 מדובר בשיר מקורי לחלוטין, גם במילים וגם בלחן, שכן עד כה הלחן של שירי הנושא היה על פי שירים לועזים מקוריים (כמו "Heroes", שיר הקטשופ, "Numa Numa" ועוד).

שיר הנושא | מתוך ההצצה לפסטיגל
 

כמו כן, השנה הפסטיגל יגע בשני נושאים חשובים וינסה להעביר את המסר באמצעות העלילה והשירים. הנושא הראשון הוא  - להרים את הראש מהמסכים ולהנות מהרגעים האמיתיים של העולם (וילווה בשיר "תעשו לייק לעולם") והנושא השני הוא לשתף ולדבר על הביעות שלך ולא לשמור בבטן (ישולב בעלילה עם הדמות של אליאנה וכן בשיר מיוחד שכתב רמי קליינשטיין - "דבר דבר")

ההצצה למופע תעלה בשבוע הבא ל-HOT ויאודי יאנג.

תגובות