פסטיגל, קרקס ומחזות זמר: קבלו את מופעי חנוכה 2017. צילום: ניר פקין, ערן לוי

פסטיגל, קרקס ומחזות זמר: קבלו את מופעי חנוכה 2017

הזמן הנפלא בשנה מגיע אלינו שוב - חג החנוכה! מעבר להנאה שאנחנו מקבלים מאכילת סופגניות, הדלקת נרות וימי חורף חמימים יש את ההנאה מהצגות החנוכה. בואו לגלות אילו הצגות מציגות השנה ומי הם השחקנים שיככבו בהן

מהרגע בו שמענו על הליהוק הראשון לפסטיגל אנחנו לא יכולים להפסיק לחכות להופעה הראשונה. אבל, מה אם לא נלך לפסטיגל השנה? בחג החנוכה הקרוב מוצעות לנו הצגות רבות עם שחקנים אהובים ביניהן גם הצגה לקהל הדתי! החל מבלט, דרך מדגסקר ואל מופע של מיומנה עם הזמרת האהובה, לאיפה נסוב סוב סוב סוב בחג הממשמש ובא, את מי נראה וכמה נשלם? כל הפרטים לחנוכה

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סטורי של פסטיגל

 אז רגע לפני שאנחנו מציעים לכם רעיונות חדשים, הנה הגרסה השנתית של הפורמט הישן והטוב. סטורי של פסטיגל בכיכובם של לי בירן, אליאנה תדהר, לירון רביבו, שירה לוי ושגיא ברייטנר מעמיד את האגדות הקלאסיות בעולם המודרני. רביבו ותדהר הן שתי נסיכות מודרניות אשר מעריצות את ה"נסיך" הלא הוא עומר אדם. כשעומר פרינס מכריז על תחרות בה תיבחר נערה אלמונית לשיר איתו דואט, השתיים מנסות לכבוש את ליבו. הבעיה - אחת יודעת לשיר וחסרת אמצעים והשנייה זייפנית ובעלת אמצעים. מי תזכה בליבו של הנסיך?

השקת סטורי של פסטיגל. כתבת: דינה גלוכמן | צילום: מתן טורקיה | עריכה: שחר ברקת
 

מתי: החל מה-22.11.
איפה? ירושלים, חיפה, תל אביב ובאר שבע 
עלות: 139 ש"ח במכירה מוקדמת, מחיר רגיל - 172 ש"ח. הנחת שופרסל: 69 ש"ח לכרטיס, מנויי ידיעות אחרונות - 92 ש"ח.

מדגסקר לייב

המחזמר המבוסס על הסרט המצליח "מדגסקר" בכיכובם של תובל שפיר, עודד פז, נדב אבוקסיס, גיל ורנר, שני קליין ועמרי רוטברד, מגולל את סיפורו של אלכס האריה- מלך הג'ונגל העירוני והאטרקציה העיקרית בגן החיות בסנטר פארק בניו יורק. הוא וחבריו הטובים, מרטי הזברה, מלמן הג'ירף וגלוריה ההיפופוטמית, משקיעים את כל חייהם בשבי ובהופעות מול קהל מעריצים שמגיע במיוחד לראות אותם. מרטי משתלטים על הספינה, ומעבירים אותה טלטלה, כל החיות נשטפות אל חוף משונה, מוזר ומסתורי. החופש כאן! ברוכים הבאים למדגסקר!

זזים לשם?
זזים לשם? © GIPHY

מתי: דצמבר 2017 - ינואר 2018.
איפה? כמעט בכל הארץ.
עלות: כ - 120 ש"ח (מחירים משתנים).

שלושת המוסקטרים

הסיפור המוכר והידוע מגיע לבמות חנוכה 2017 בכיכובם של עמוס תמם, שלום מיכאשווילי ועוז זהבי כמוסקטרים ועומר דרור כדארטאניאן, השואף להיות מוסקטר. המוסקטרים, יחידת המשמר העילית של מלך צרפת, יוצאים למסע הרפתקאות מרתק לאחר מות שליטם כדי להחזיר את הממלכה לבתו (נועה קירל) מידיו של דודה הצורר אשר תפס את השלטון לאחר מות אביה. האם יצליחו?

מתי: 9-30.12 
איפה? חולון, באר שבע וחיפה
עלות:
114-124 ש"ח

צילומי שלושת המוסקטרים. כתבת: מור שקל | צילום: אחינועם בר רצון | עריכה: שירן חביב
 

מסביב לעולם ב-80 יום

עוד סיפור קלאסי שיבוא לידי ביטוי השנה על הבמות הוא "מסביב לעולם ב-80 יום". עם קאסט שנקטף מההפקה האחרונה של המחזמר הדגול "עלובי החיים" - חנה לסלאו, רוני דלומי והראל סקעת, ותוספת של צביקה הדר אי אפשר שלא להתאהב. העלילה מספרת על מסע סוחף מסביב לעולם של רווק עשיר ומשרתו אשר מראים את חווית הטיול בעיני אנשי המאה ה-19.

מתי: 12-19.12, 1.1
איפה? ברחבי הארץ.
עלות: 
149 ש"ח

מסביב לעולם ב-80 יום. כתבת: אורן טוב | צילום: חגי דקל | עריכה: שי קנפו
 

שוברים את הרשת

"שוברים את הרשת" מאחד את כוכבי הרשת האהובים על במה אחת. אייקונים מתחומי המוזיקה, הביוטי והקומדיה ישתתפו במופע אשר יעסוק, איך לא, ברשתות חברתיות ובכלל בעולם האינטרנט. המופע המדובר, התחיל את מסעו בפברואר האחרון ועכשיו הוא חוזר לאור בקשת הקהל. בהופעה הזאת ישתתפו חברי הקאסט המקורי (מלבד שגיא ברייטנר) לצד חדשים: אשלי וקסמן בקשי, קטריקס ודורון ביטון, קים אור אזולאילאון שניידרובסקי ויואב מאיר, נועה פילטר והאורחים המיוחדים - חברי הסוואגרז.

מתי? 18.12 בשעות 16:00 ו–19:00
איפה? היכל התרבות תל אביב
עלות? 114 ש"ח. ללקוחות לאומי קארד – 1+1 במחיר של 114 ש"ח. ללקוחות ישראכרט – 
רכישת כרטיס במחיר הנחה של 85 ש"ח

 

מופע גדול יהיה פה

אייל גולן, עדן בן זקן, אגם בוחבוט וטליסמאן במופע מוסיקלי חדש וייחודי, LIVE על במת 360 בליווי להקה חיה. את המופע תפתח להקת "טררם".

 

© אלוני מור, משה נחומוביץ',דביר כחלון

משך המופע: כשעה ו-40 דקות
מתי: 18-19.12 (ארבע הופעות בלבד) בהיכל שלמה תל אביב.
עלות: 175-225 ש"ח

אקונה מטטה

ההצגה "אקונה מטטה" בכיכובם של דניאל מורשת, עדן סבן, גיא זוארץ ורינת גבאי, מזמינה אתכם לחזור למסע של האריה עם הרעמה הכי גדולה בעולם הבידור - סימבה! ההצגה המבוססת על סרט הדיסני הפופולארי, "מלך האריות", תעקוב אחרי נסיונו של סימבה להשיב לו את ממלכתו ולנצח את הכוחות הרשעים שפקדו אותה. את מסעו של סימבה ילוו ריקודים ושירים בסטייל אפריקאי שיקפיצו אותנו על הרגליים ויגרמו לנו לרקוד.

אז מי שואג יותר טוב - מורשת או תובל? הקאסט של אקונה מטטה
אז מי שואג יותר טוב - מורשת או תובל? הקאסט של אקונה מטטה © GIPHY

מתי: 26.11-31.12
איפה? ברחבי הארץ.
עלות:
החל מ-99 ש"ח

אלאדין והנסיכה יסמין

עיבוד חדש לסיפור האהוב של אלאדין מסרטי דיסני המשלב בתוכו את הנסיכה המכובדת מבית הסולטן, "נער האשפתות" אלאדין שמגלה את הג'יני במערה וג'אפר הרשע שהופך את הסיפור למסובך. בעיבוד הנוכחי מככבים עדי הימלבלוי, אסף הרץ, חובי סטאר, מייקל לואיס וטוביה צפיר שחוזר לתפקיד הג'יני אותו דיבב בסרט המקורי.

 

מתי? החל מה-28.11-25.12
איפה? ברחבי הארץ.
עלות: החל מ-105 (לרוכשי אונליין), 124 ביום המופע בקופות והנחות שונות בחברות האשראי.

משפחת קדמוני בממלכת הדינוזאורים

משפחת קדמוני, שבראשה עומד אבא אבן (דביר בנדק), שליט הממלכה וראש הקיר הנבחר, אמא אבנית (חני נחמיאס) ובנם אבנהיו (איל שקרצי) בדיוק עברו למערה חדשה בקיר המערות הגדול. קיר המערות במשך אלפי שנים היה מקום מגורם של הדינוזאורים, אך לאחרונה החליטו הקדמונים להתיישב במקום ולא להסכים לדינוזאורים לחיות בקרבם. עוד מככבים: בן אדם ("גאליס", "המלאך השומר") וסיון מסט ("פולמון")

הקליפ הרשמי. רם גיל באדיבות אדם גרופ בעמ
 

מתי? 9-13.12
איפה? גבעת ברנר ובאר שבע
עלות: 149 ש"ח, לקוחות מזרחי טפחות - 49 ש"ח והנחות ומבצעים שונים בחרות האשראי.

מיומנה לילדים מארחים את קרן פלס

הזמרת ושופטת "הכוכב הבא", קרן פלס תנגן, תשיר ותחבור לאנרגיה המיוחדת של קבוצת מיומנה, עם שירים שלה, בעיבודים מיוחדים שנוצרו עבורה יחד עם להקת הקצב האהובה.

 

מתי? 13.12-23.12
איפה? תל אביב, ירושלים, כפר סבא, ראשון לציון, יגור, נס ציונה, קרית מוצקין.
עלות: מחיר כרטיס – 149₪, בכל חברות האשראי מבצע 1+1 ב- 149 ₪, ללקוחות קניוני עופר ולייף סטייל- 79₪

אמריכאן

המחזמר מגולל את סיפורם של יקי ודני - שני אחים מפונקים אשר גדלים בבועה במגדל דירות יוקרתי בלב תל אביב. אביהם מקבל הצעת עבודה שאי אפשר לסרב לה ב"ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות" - אמריקה.
הסבא אשר מוקיר ומעריך כל פיסת אויר שנושם על אדמת הקודש מגיע להיפרד מהם ומעורר דילמה
על ארץ ישראל , שייכות אושר ועושר.

בכיכובם של יעקב כהן, קובי אריאלי, אסי צובל, אבישי שיטרית וכוכב הנוער יון תומרקין.
קהל יעד: לכל המשפחה, מיועד למגזר הדתי.

אמריכאן חנוכה

אמריכאן חנוכה © צילום: אילן בשור

מתי: 3-25.12 
קהל יעד: כל המשפחה, מיועד לקהל הדתי.
עלות: 90-139₪.

קרקס אמריקה

אפילו שבשנתיים האחרונות ליצנים קיבלו משמעות חדשה, אנחנו לא מוכנים לוותר על החוויה המדהימה והקלאסית אשר נקראת קרקס. קרקס פלורנטין מזמין אותנו להנות מקרקס בנוסח אמריקאי המציג מופעי בידור מודרניים לצד על זמניים המשולבים באפקטים, תפאורת וידיאו מתחלפת ובמת 360 מעלות. סיפור המופע מתחיל ברחובות ניו יורק הסוערים וממשיך בתחנות אמריקאיות כמו מדבר אריזונה, נאס"א, חופי קליפורניה והוליווד ואפילו ביקור ב - N.B.A!

בואו לקרקס!
בואו לקרקס! © צילום: יחסי ציבור

מתי: 9-26.12
עלות:  64 ש"ח במכירה מוקדמת.
איפה? קרקס פלורנטין וראשון לציון.

הרפתקאות הדוד אריה

הצגה חדשה בכיכובו של טל מוסרי. המבוססת על ספר הילדים המוכר, האהוב והמצליח. התאטרון הלאומי "הבימה" מעלה מחזה חדש לכל המשפחה מאת ינץ לוי (על פי סדרת הספרים הכי מצליחה בישראל בעשור האחרון) בבימוין של רועי שגב, לחנים וניהול מוסיקלי: דידי שחר וטל בלכרוביץ ובהשתתפותם של הלהקה הגדולה של שחקני "הבימה". ביניהם דניאל סבג, אורי הוכמן, נתי רביץ, מתן שביט, פיני קידרון, הילה סורג׳ון ועוד... כמו כן, כל ההצגה תהיה עם תזמורת חיה וללא פלייבק (כנהוג בהצגות חנוכה).

© איור יובל שמעוני, צילום מסך אינסטגרם

מתי? 14.12-18.12 (ארבע הצגות ביום).
איפה? תיאטרון הבימה בתל אביב.

היפה והחיה - בלט ישראלי

בין אם אתם אוהבים בלט ובין אם אתם אוהבים את "היפה והחיה" אתם תאהבו את זה! מופע הבלט הקסום של 30 הרקדנים הישראלים מוביל אותנו לסיפור אגדה פנטזיוני הכולל שדונים, פיות, נסיכים וכמובן מסר חיובי של יופי פנימי. המופע בנוי בצורה העושה חסד לעיניים ומשולבים בו צבעים ותמונות שיתנו לנו לצאת מהחוויה עם מוח מעורפל מקסם ושלווה פנימית. 

היפה והחיה
היפה והחיה © צילום: גדי דגון

מתי: 14-20.12
עלות: 179 ש"ח
איפה? תל אביב ונס ציונה.

 

תגובות