יהיה סוף! האירועים האלה יחתמו לכם את 2017. צילום מסך מיוטיוב

יהיה סוף! האירועים האלה יחתמו לכם את 2017

על מנת לסיים את 2017 כראוי ולהתחיל את 2018 ברגל ימין דרוש האירוע הנכון. כדי שתמצאו אותו הכנו לכם רשימת אירועים שיסגרו לכם את השנה הבאה לקצה עם שמחה בלב

לא תאמינו אבל שנת 2017 כבר באה לסיומה. על מנת לסיים אותה עם טעם מתוק בפה מצאנו מספר הופעות שיצחיקו אותנו או יגרמו לנו לרקוד ואפילו גם וגם! החל מהופעות סטנדאפ ומערכונים והיישר להופעת קבוצת הא-קפלה המפורסמת - עם האירועים האלה תנעלו את השעה היוצאת ותתחילו את השנה החדשה, שנת 2018.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הקומדי בר

איך אפשר שלא להתחיל עם קצת צחוק? על מנת לקבל מנה ראויה ממנו אנחנו ממליצים לכם ללכת להופעות הסילבסטר של "ZOA קומדי בר". מדובר במרתון סטנדאם המארח את מיטבהסטנדאפיסטים, ביניהם: שחר חסון, אמירם טובים, דובדבני וקובץ', דניאל כהן, צמד שיניים וקארין פז. 

 

מתי? 31.12 בשעות 21:30 ו - 23:30
איפה? אבן גבירול 26 פינת דניאל פריש 1, תל אביב
כמה? 95 ש"ח לכרטיס.

שלישיית מה קשור

ציון ברוך, אסי ישראלוף ושלום מיכאלשוילי מובילים כבר יותר מעשור את עולם הקומדיה הישראלי עם מופעי מערכונים ומוזיקה ועם התכניות "הישראלים", "עם סגולה" ו"אנחנו במפה". כעת השלישייה האהובה שתמיד מעלה לנו חיוך על הפנים ומגיעה לבית החייל התל אביבי להופעת סוף שנה. 

שלישיית מה קשור כבר מחכה לכם
שלישיית מה קשור כבר מחכה לכם © צילום מסך מאינסטגרם

מתי? 31.12 בשעה 20:30
איפה? בית החייל, תל אביב
כמה? 115 ש"ח לכרטיס

אורי חזקיה

הסטנדאפיסט האהוב בעל השיער הפרוע, אורי חזקיה, מגיע גם הוא לחגוג את סוף השנה. במופע שלו, חזקיה עומד למצוא את הצחוק בדברים הקטנים והמרגיזים יותר בחיים. את הומור הסיטואציות ילווה הסטנדאפיסט עם גיטרה ועם טלפון.

 

מתי? 31.12 בשעה 21:30
איפה? היכל התרבות, כפר סבא
כמה? 125 ש"ח
(נותרו כרטיסים אחרונים)

שנה נהדרת מכוכבי ארץ נהדרת

כוכבי ארץ נהדרת וצמד הקומדיה הותיק, אלי פיניש ומריאנו אידלמן, עוזבים ללילה האחרון של השנה את התלבושות, הפאות והאיפור הכבד ובאים בלוק טבעי לבמת האיירפורט סיטי. כמובן, אי אפשר להוציא את השחקן מהדמות ליותר מדי זמן ולכן תזכו לראות במופע קטעים עם דמויות, קטעי אלתורים וקטעי נונסנס. פייר? (המתחרים של אלי), התגעגענו.

מכינים את הכוסות לחצות - אלי ומריאנו
מכינים את הכוסות לחצות - אלי ומריאנו © צילום מסך מאינסטגרם

מתי? 31.12 בשעה 21:00
איפה? איירפורט סיטי, חבל מודיעין
כמה? 115 ש"ח לכרטיס
(נותרו כרטיסים אחרונים)

ווקה פיפל

קבוצת הא-קפלה הכי מפורסמת בעולם מגיעה למופע סוף שנה בישראל! הווקה פיפל מעלים מופע המורכב מכ-70 להיטים מוזיקליים מכל הזמנים, כולם מבוצעים בעזרת קולות הלהקה בלבד! כן כן, גם התופים והגיטרות, הכל תוצרת הגוף האנושי. 

 

מתי? 30.12 בשעה 13:00 (פתיחת דלתות ב-11:30)
איפה? זאפה הרצליה.
כמה? 150 ש"ח לכרטיס.

תגובות