פרסום ראשון: תובל שפיר, שיר מורנו ודניאל ליטמן בפרויקט חדש. צילום מסך מהאינסטגרם

פרסום ראשון: תובל שפיר, שיר מורנו ודניאל ליטמן בפרויקט חדש

אחרי שכיכבו בעבר יחד במופע הפסטיגל, כעת חוברים השלושה, יחד עם כוכבים נוספים לפרויקט חדש שכבר הוכיח את עצמו כהצלחה. כל הפרטים

לא רק כוכבי נוער חדשים מככבים לנו על המסך, לפעמים כיף לנו לקבל גם את הוותיקים יותר בפרויקטים חדשים שכבר הוכיחו את עצמם בעבר. הערב (ה') נודע לפרוגי על שיתוף פעולה חדש בין מי שהיו מתחרים ב"החממה" וב"גאליס" - שחקן השנה של גולשי פרוגי, דניאל ליטמן, שיר מורנו ותובל שפיר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לא מדובר בסדרת נוער חדשה, על אף שזה מתבקש (שמישהו ירים את הכפפה!), אלא בכך ששלושת הכוכבים הגדולים והאהובים יככבו יחד על אותה במה בעוד מספר חודשים במופע פסח משפחתי מוצלח שיעשה השנה קאמבק מתבקש.

 

התגעגע אליי בטירוף!

A post shared by Shir Moreno (@shir_moreno) on

המופע המדובר הוא "יצא משליטה", אחד ממופעי פסח הבולטים והמוצלחים של שנת 2016. המופע זכה לביקורות חיוביות רבות והיה המופע הקומי הבולט של אותה השנה, כזה שגם התייחס באופן ממשי לתחרות בין "גאליס ל"החממה". בשנה שעברה המופע היה אמור לצאת לסיבוב חדש, אלא שאז הוחלט על הפקת מופע של כוכבי רשת במקומו ("שוברים את הרשת").

ביקורת מופע
יצא משליטה: "המופע הכי מצחיק ומעולה שראינו"
משה אבוטבול
מופע הפסח שכולל בתוכו את כוכבי "גאליס ו"החממה" אולי לא מתהדר בתפאורה ושירים ענקיים אך מביא לקהל חווית הומור אחרת ומוצלחת הרבה יותר. ביקורת

לא רק שפיר, מורנו וליטמן יככבו על הבמה ב"יצא משליטה 2", גם כמה כוכבים אהובים נוספים יעלו על הבמה המצחיקה של המופע: פריצת השנה של גולשי פרוגי - אביה מלכה מ"כדברא" בתפקיד ראשון במופע לילדים ונוער, השחקנית שני קליין שכיכבה השנה ב"מטומטמת", "מדגסקר" ותככב גם ב"אילת" וב"כדברא", אליהן יצטרף גם השחקן המוערך עידו מוסרי שמככב בימים אלו ב"שבט צוצלת". היום התכנסו חברי הקאסט למפגש ראשוני לקראת תחילת העבודה על המופע.

לגמרי פורצת השנה
לגמרי פורצת השנה © אחינועם בר רצון

כזכור, בסבב הקודם של המופע כיכבו דר זוזובסקי, גאיה שליטא-כץ, אילן רוזנפלד, עדי הימלבלוי, אוריאל יקותיאל, נוה צור, ותובל שפיר - היחיד מהקאסט המקורי שימשיך גם למופע הנוכחי.

מאחורי הקלעים. כתב: משה אבוטבול | צילום: עדן לוי | 
 
תגובות