אירוע לשבוע: עופר שכטר בסטנדאפ וכוכבי הרשת בפסטיבל. צילום מסך מיוטיוב

אירוע לשבוע: עופר שכטר בסטנדאפ וכוכבי הרשת בפסטיבל

רוצים להשתחרר מאווירת הלמידה הקפדנית ולהנות ממופעי סטנדאפ, מחזמר ומהופעת פסנתר חגיגית? אלו האירועים המומלצים שלנו לשבוע הקרוב

מחפשים להתרענן קצת מתקופת בגרויות החורף? אספנו לכם כמה אירועים חמים שאפשר לבלות בהם בשבוע הקרוב ולשכוח מכל האותיות והמספרים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קרן פלס בהופעה 

השירים של קרן פלס תמיד עושים לנו טוב על הלב, והזמרת המיוחדת היא לגמרי מבין האהובות עלינו במיוחד כשבימים אלו היא מופיעה על המסך שלנו כמעט כל ערב. אז למה שלא נבוא לראות את כל זה גם בהועפעה מרגשת?

פלס תופיע עם המופע שלה: "לבד על הפסנתר", מופע המכיל את מיטב שיריה מכל האלבומים ואת השירים שיצאה לאמנים אחרים, כלח זה בליווי פסנתר.

 

מתי? 30 בינואר. פתיחת דלתות ב-20:00.
איפה? החרושת 2, יהוד.

סופ"ש בצחוק

אחרי שבוע עמוס וקשה, הכי טוב זה להשתחרר עם כמויות הומור וצחוק. ולכן, האירוע הבא הוא בדיוק בשבילכם! מרתון מופעי סטנדאפ מיוחדים וקורעים במיוחד עם מיטב כוכבי הזא'נר המקומיים וביניהם: אורי חזקיה, עופר שכטר, יונתן ברק, יוסי גבני, טל סולמון ועוד רבים ונוספים.

 

מתי? בשבת, ה-27 בינואר, 22:30.
איפה? סטנדאפ פקטורי, שביל המרץ 5, תל אביב.
כמה? 60 ש"ח לכרטיס.

גריז

על ההפקה המקורית והבינלאומית שמגיעה לארץ כבר סיפרנו בעבר, אך רגע לפני שזה באמת יוצא לפועל יש שינוי קל של הרגע האחרון. 

עקב פציעה ,השחקן טום פרקר המגלם את דני זוקו במחזמר גריז, ההפקה המקורית מלונדון, לא יגיע לישראל. במקומו יגלם את דני זוקו השחקן מיכאל קורטז לצד דניאל הופ בתפקיד סנדי. קורטז, שחקן בריטי עם רקורד עשיר במחזות זמר בהם "אנני", "שלגיה" ועוד. המופע בשפה האנגלית. תרגום לעברית יוקרן על המסכים. כ-60 משתתפים בהם 36 שחקנים, זמרים ורקדנים בליווי תזמורת חיה.

© Paul Coltas

מתי? החל מהיום, שלישי, 23.1 ועד יום שני 29.1. 
איפה? היכל מנורה מבטחים תל אביב.
כמה? החל מ- 174 ₪ ועד 494 ₪

פסטיבל "פתאל ביט"

רשת מלונות 'פתאל' תקיים בפעם הראשונה את פסטיבל 'פתאל ביט', במהלכו יתקיימומופעים והרצאות של כוכבי הנוער והרשת המובילים בישראל. את אירוע הפתיחה תוביל קים אור אזולאי, שתדבר על הטרנדים הכי חמים ומהי אופנה אמיתית. בהמשך יופיעו דורון ביטון וקטריקס ובמהלך הסוף השבוע גם סטפן במופע סטרייט דאנס בליווי רקדני היפ הופ וברייקדאנס, אשלי וקסמן בקשי תדבר על "מה זה להיות בקשית אמיתית?" ונועה קירל עם מופע משיריה.

הפסטיבל יתקיים בחודש פברואר, לאורך שלושה ימים במלון "U סאנרייז" קלאב אילת (הכל כלול), כאשר המופעים כולם יתקיימו במלון.

נועה קירל וסטפן לגר. באדיבות שיר פינטו יחסי ציבור
 

מתי? סוף השבוע שבין ה-22 ל-24 בפברואר.
איפה? מלון "U סאנרייז" קלאב אילת.
ההרשמה לפסטיבל מיועדת לחברי 'מועדון שמיים'- מועדון החברים של רשת פתאל ולמצטרפים חדשים.

 

תגובות