אתם בחרתם: אלו הכוכבים שתרצו לראות בפסטיגל השנה. צילומים: רפי דלויה, ענת מוסברג, אור גפן, ירדן הראל, אחינועם בר רצון

אתם בחרתם: אלו הכוכבים שתרצו לראות בפסטיגל השנה

אחרי סקר ענק וכפול בפרוגי: אתם בחרתם את הכוכבים שהייתם רוצים לראות השנה בפסטיגל בפעם הראשונה וכאלו שהייתם רוצים לראות שוב. אז את מי הקהל רוצה בפנים? קבלו את התוצאות!

למעלה מ-25 אלף בני נוער ניסו להרכיב בעצמם את נבחרת החלומות שלהם לפסטיגל שלהם לשנה הבאה בסקר ענק וכפול אצלנו בפרוגי, בין אם אלו שמות חדשים או פרצופים שכבר ראיתם על הבמה בעבר, קבלו את ה-TOP שלכם בשתי הקטגוריות. מי יתן וזו תהיה הנבחרת האמיתית לפסטיגל!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הייתם רוצים לראות לראשונה על בימת המופע את...

עם 21 אחוזים מהקולות, מי שהכי הייתם רוצים לראות בפסטיגל השנה הם: כוכבי "חיים בחארטא", חבורת כוכבי הרשת האהובים עם סדרת הוולוגים המצחיקים שלהם - כנראה עשו עבודה טובה כי אתם הייתם שמחים שהם יצחיקו אתכם גם על הבמה בחג החנוכה הקרוב.

השקת חיים בחארטא". כתב: תומר כרמלי | צילום: שמיר אלבז | עריכה: גיא פוקס
 

מיד אחריהם עם 10% מהקולות כוכבת "נעלמים" / ספיר בן רובי שחזקה את מעמדה השנה ובגדול, טסה השנה לייצג אותנו ב/KCA ואף קטפה תפקיד נוסף בעולם הנוער. בצמוד לבן רובי, עם 9%, אפשר למצוא את אחד מפריצות השנה / יהונתן מרגי, שמאז שנחשפנו אליו ב"כוכב הבא" כבר הבנו שמדובר באליל הנוער הבא של ישראל.

© ענת מוסברג, אינסטגרם

וגם הבאה בתור צמודה לגמרי: גאיה גור אריה עם 8% מהקולות שתהו איך היא לא לוהקה למופע עד כה? כל זה  אחרי שנה מעולה עם פרוייקטים כמו: "נעלמים 2", "קצרצרים", "לצבי יש בעיה", "מועדון החנונים הסרט" ותפקיד ראשי וכפול ב"טרנינג".

גאיה
על הבמה? © צילום: אור גפן

את ה-TOP של הפנים החדשות אנחנו סוגרים עם תיקו מפתיע בהצבעות (של 6% לכל אחד) - כוכב הנוער ההיסטרי עומר חזן והצמד הטלוויזיוני אסי ורותם. עבור חזן בן ה-18 זו תהיה פריצה משמעותית בתחום שכן רק לאחרונה צילם תפקיד ראשי לסדרת נוער חדשה של HOT ועבור אסי ורותם מדובר בעוד חותמת להצלחה המטורפת של הכימיה ביניהם.

© ירדן הראל, אינסטגרם

הייתם רוצים לראות שוב על הבמה את...

לא הופתענו לגלות שרוב הקולות במקרה הזה הלכו לאליאנה תדהר עם 17% מהקולות, מאחוריה כבר שבעה פסטיגלים כשהיא בתפקידים הבולטים. כנראה שההיסטריה ממשיכה והקהל רוצה לראות אותה גם על בימת הפסטיגל השמיני שלה (ברציפות).

© לנס הפקות

במקום השני, עם 12% - עומר אדם. אחרי הופעה בלתי נשכחת בפסטיגל בשנה שעברה שזינקה את המכירות ועשתה היסטוריה כשבעקבות ליהוקו של אדם הופסקו ההופעות בשבת. אך צר לנו לאכזב שבמקרה הזה כנראה הקהל לא יתרצה כיוון שלפי דיווחים שונים, אדם כבר סירב להצעה החדשה מהפסטיגל הקרוב.

לפחות הפסלון נשאר אצלו © אסף מגל

במקום השלישי ברשימה - עפר שכטר (8%). מאז ומתמיד עפר היה הכוכב השובב הזה שכיף לאהוב ולראות, ואחרי שבשנה האחרונה התחבב על הקהל בתפקיד קומי ומוצלח ב"כפולה" ובהנחיית "גוט טאלנט" - גם הקהל רוצה לראות אותו שוב במופע חנוכה. כזכור, המופע האחרון של שכטר בפסטיגל היה אי שם ב-2003 ("פסטיגל סובב עולם").

שובב ומצחיק
שובב ומ
 
מצחיק © אינסטגרם

מיד אחרי שכטר - יש לנו טריו! 7% אחוזים מהקהל בחרו כי הם ירצו לראות שוב במופע את סטטיק ובן אל, שירן סנדל ודניאל ליטמן. מאחורי הצמד המוזיקלי עומדים שני פסטיגלים בהם היו ה"דובדבן שבקצפת"; סנדל עברה כבר שלושה מופעים בהצלחה ואילו ליטמן לקח חלק עד כה רק בפסטיגל אחד ("משחקי הפסטיגל") - אז האם נראה אותו גם השנה? אנחנו מחזיקים אצבעות! 

© אחינועם בר רצון, אור גפן, רפי דלויה

ובכן, הבחירות שלכם בבית היו מיוחדות למדי ולכן החלטנו לבדוק איך תראה תמונה קבוצתית של הליהוק שלכם כפוסטר? קבלו!

2a4694e3e7da4
 © רפי דלויה, ענת מוסברג, אור גפן, ירדן הראל, אחינועם בר רצון

 00

 
תגובות