סיכום ביניים: אלו הכוכבים שישתתפו בפסטיגל 2019. צילומים: דורון סרי, רפי דלויה, יחסי ציבור

סיכום ביניים: אלו הכוכבים שישתתפו בפסטיגל 2019

בחודש הקרוב תיסגר באופן רשמי רשימת הכוכבים שיפזזו על בימת מופע הפסטיגל בחנוכה 2019. אך מי שם עד כה? קבלו סיכום מיוחד!

חנוכה עוד רחוק, אך כבכל שנה, ההכנות לפסטיגל נעשות כבר עכשיו. בתקופה הקרובה יחלו כוכבי נוער רבים לסגור חוזה רשמי עם ההפקה, לצד כאלו שכבר עשו זאת. אז מי בטוח בפנים עד עכשיו? הכנו לכם סיכום מיוחד שיעשה לכם סדר בשמועות!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

הראשונים לחתום על חוזה, כמעט מיידית בתום המופע הקודם, "פריסטייל פסטיגל", היו נועה קירל ומרגי שאחראיים על שבירת שיאי מכירות של פסטיגל 2018. כמו כן, השניים הפכו לזוג במהלך החזרות מה שהגדיל את ההיסטריה כלפי המופע והפך אותם לפאוור קאפל החדש. בנוסף, הם הוציאו סינגל משותף במסגרת הפסטיגל ואף הוכתרו כ"זוג השנה" בטקס נבחרי הנוער של פרוגי. מרגי וקירל נמנו בין הכוכבים שהנוער הכי היה רוצה לראות שוב במופע בסקר שהתקיים בפרוגי לפני כחודשיים.

קאפל גולס
קאפל גולס © רפי דלויה

הבאים בתור לחתום הם זמרי הכבוד של השנה - עדן בן זקן ואיתי לוי שעבור שניהם מדובר בפסטיגל הראשון אי פעם. בן זקן הייתה במגעים למופע בשנה שעברה אך בסוף החליטה לוותר ואילו השנה תפציע ובגדול. לוי קיבל לראשונה את ההצעה לאחר שנה מוצלחת במיוחד, הן בלהיטים שהוציא והן בהישגים כמו תפיסת כס השיפוט הנחשק ב"כוכב הבא".

עדן בן זקן
עדן בן זקן © צילום: דניאל שירמן

בנוסף אליהם, השבוע נודע כי כוכבת הרשת והדוגמנית, אנה זק, חתמה סופית ותפציע אף היא לראשונה על הבמה. זק, בעלת יותר ממיליון עוקבים באינסטגרם, שחררה השנה לא מעט להיטי נוער, קטפה קמפיינים נחשקים ואף קיבלה תפקיד ראשון בקולנוע, אותו סיימה לצלם לאחרונה. 

אנה זק
אנה זק © אינסטגרם

מי שתחזור לפסטיגל ובגדול היא הכוכבת האולטימטיבית של המופע - אליאנה תדהר. עבורה זה יהיה הפסטיגל התשיעי ברציפות. למקרה שתהיתם / עוד לא מדובר בשיא השתתפות של אמן במופע. אחרי הפסטיגל הקרוב תדהר תהיה בתיקו עם טל מוסרי שגם הוא עומד כרגע על תשע השתתפויות במופע. מה שכן / מדובר בשיא השתתפות לאמן ברציפות שנה אחר שנה. כזכור, אליאנה זכתה בסקר הגדול של פרוגי בתור הכוכבת שהנוער הכי היה רוצה לראות שוב בפסטיגל 2019. כבוד!

אליאנה תדהר
עוד רגע בשיא כפול © רפי דלויה

שמות חמים נוספים שיככבו על הבמה הם כוכבי סדרת הנוער החדשה והאהובה, "התחנה" שהפכה ללהיט. כוכביה הראשיים שגילמו את האחים בעלילה ישתתפו גם הם - שירה לוי - שעבורה זה פסטיגל שלישי ברציפות, וגפן ברקאי שעבורו זה יהיה הפסטיגל הראשון בחייו.

התחנה
התחנה © יחסי ציבור

מי שנמצא במגעים מתקדמים אף הוא אך טרם חתם סופית הוא השחקן והיוטיובר המצליח, קווין רובין. השנה הכוכב העולה הגיע להישגים גם בתחום המשחק מעבר לרשת. רובין כיכב בסדרה "תעשה לי סאב", צילם סרט קולנוע שיעלה בקיץ ואף סדרה קומית לקהל הבוגר ("משפחה בהנפקה"). 

דברו איתו
דברו איתו © אינסטגרם

עוד שם שנקשר בפסטיגל הוא של השחקנית המצליחה והמצחיקה, טלי אורן - אך טרם ידוע אם תקח לבסוף חלק במופע. לצד תפקידה המשגשגים בתיאטרון, אורן השתתפה בשנים האחרונות בסדרות האהובות: "אחותי קפצה כיתה", "ג'ינג'י", "נעלמים" וכמובן - "קופיקו".

 

אם תהיתם מה לגבי קים אור אזולאי? כפי שכבר פורסם בשבועות האחרונים, אזולאי החליטה לוותר השנה על השתתפותה רגע לפני החתימה, לטובת אילוץ משמח בלו"ז - צילומי סדרה חדשה. כנראה מדובר בסדרה מספיק שווה שכן עבור כוכבת נוער בסדר גודל כמו שלה לוותר על מופע שכזה זו לא החלטה קלה בכלל.

אולי בשנה הבאה?
אולי בשנה הבאה? © אינסטגרם
תגובות