עשינו סדר: כל מה שצריך לדעת על פסטיגל 2020. באדיבות יחסי ציבור

עשינו סדר: כל מה שצריך לדעת על פסטיגל 2020

שיר הנושא, הפעילות האינטראקטיבית, הסרטים והמופע הגדול - עשינו סדר בכל מה שאתם צריכים לדעת על "My פסטיגל"

הבוקר (ב'), התקיימה מסיבת העיתונאים הרשמית של הפסטיגל ה-40, בה נחשפו במסודר לכל הפרטים וגילינו מה צפוי לקרות השנה במתכונת המיוחדת, לאור נגיף הקורונה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נפתח עם הקליפ החגיגי לשיר הנושא, אותו כתב דורון מדלי. השיר מספר על החוויה האישית של כולנו בהקשר הפסטיגל והסיטואציות אליהן הוא זורק אותנו. את הקליפ פותחת נועה קירל ולאחריה, שרים בזה אחר זה, האמנים שכיכבו לאורך השנים במופע, כאשר בכל פעם שכוכב מסויים שיר. בקליפ עצמו משולבים קטעי ארכיון מהמופעים של השנים הקודמות - מה שמעצים את תחושת הנוסטלגיה והריגוש. בנוסף, שולבו בשיר הנושא מספר שירים מהעבר ("יד ביד", "לעוף", "קטן זה הכי כיף בעולם").

שיר הפסטיגל 2020 MY פסטיגל. באדיבות נייחסי ציבור
 
 

את הפסטיגל כתבו השנה אורן יעקבי ושחר סגל (שכתבו השנה גם את סדרת הנוער "זיגי"). בנוסף ולצד שירים מהעבר, ישולבו מספר שירים חדשים, בין היתר שיר המסר של השנה שיתמקד בהעצמה נשית ואותו תוביל שרית חדד יחד עם בנות הפסטיגל. אל המהלך המיוחד צירפו גם את עידו גרינברג, הלוא הוא "מיסמס" אשר יוציא קולקצייה ייחודית בשם "כל אחת משנה".

השנה יבוצעו דואטים מיוחדים של שירים אהובים - בין היתר ריטה תבצע עם סטטיק ובן אל את "אגדת השמש והירח", רוני דואני עם קירל את "נסיכת פופ" (כפי שחשפנו כאן לראשונה), שרית חדד ביחד עם סטפן תבצע מחרוזת המורכבת משיריה ומשיריו של יגאל בשן ז"ל.  סגירת מעגל נוספת תתרחש גם בגזרת השיר "זה לא כל כך פשוט להיות כאן ילד" - אותו ביצע במקור תום אבני והפעם תבצע אותו בתו, ג'ון שאמה, לירז צ'רכי משתתפת בפסטיגל השנה. את השיר היא תבצע לצד לי ואליאנה, נועה קירל וציפי שביט.

 

מי משתתף?

על מרבית מהמשתתפים קראתם כאן לראשונה, אבל זו הרשימה במלואה: אבי קורניק, אדם, אודי ואביעד, אילנה אביטל, איציק כהן, איתי לוי, אליאנה תדהר, אנה זק , אמיתי הרמן ,אנה אהרונוב, דנה פרידר, הראל סקעת, חני נחמיאס, טל מוסרי, טלי אורן, יעל בר זוהר ,לי בירן, לירז צ'רכי, מאיה בוסקילה, מיכל ינאי, מיקי קם, נועה קירל, ניקי גולדשטיין, סטפן, סטטיק ובן אל, עדי הימלבלוי, עדן מאירי, עודד מנשה, עודד פז, עוז זהבי, עומר חזן, ציפי שביט, רוני דואני, ריטה, ריף נאמן, רן דנקר, שחר חסון, שיר זוארץ, שירה לוי שירי מימון, שירן סנדל, שרית חדד, קווין רובין ותובל שפיר. עם זאת בפסטיגל מבטיחים הפתעות שייחשפו בהמשך גם בגזרת הזאת.

© באדיבות יחסי ציבור

מהי העלילה?

העלילה תעסוק השנה במאחורי הקלעים של קיום פסטיגל 2020. עלילת הסרט נעה סביב חבורת בני נוער אשר מחליטה לעשות הכל כדי שגם בחג חנוכה הקרוב יתקיים הפסטיגל למרות התקופה המאתגרת. לרוע המזל מולם ניצבות דמויות הרשעים הבולטות מתוך מופעי הפסטיגל לאורך השנים (למשל: עוז זהבי, לירז צ'רכי, טלי אורן ועוד) שינסו לחבל במשימה שלהם.

 

יהיה סרט הצצה?

אכן. בשבוע הבא, ה-20 באוקטובר יעלה סרט מקדים באורך של כ-40 דקות ובו מספר ביצועים וטעימה ראשונית מעלילת הפסטיגל השנה. הסרט המקדים יהיה חינמי ופתוח לכולם.

איך זה יעבוד?

כל צופה יוכל לרכוש "מפתח" לפסטיגל (בעלות של 69 ש"ח - עם אופציה להנחות) - מה שיקנה לו כניסה לשלל פעילויות אינטראקטיביות במהלך ארבעים ימים (החל מה-8.11 בו תיפתח ה"דלת" הראשונה). ניתן להיכנס לממשק מכל מקום (טלפון נייד, טאבלט, מחשב נייד ונייח). רכישת המפתח מקנה כניסה לכל הפעילויות: גם בארבעים ימים של הפעילות וגם כרטיס למופע הגדול (הכל בכרטיס אחד).

בין הפעולות האינראקטיביות, הצופה יוכל להכריע על מהלכים שישפיעו על המשתתפים מתוך כוכבי הפסטיגל השנה, להחליט על צמתים בתוך העלילה ולסייע בקבלת ההחלטות, לשחק במשחקים הקשורים לפסטיגל ועוד - מה שאומר שכל אחד יקבל חוויה שונה לחלוטין. חלק מהפעולות ניתן יהיה לבצע שוב - אך לא את כולן.

השיא יגיע בנר השמיני והאחרון של חנוכה (ה-17.12) יעלה במקביל אצל כל הרוכשים הסרט המלא שיכלול גם מופע. כרגע מדובר על הקרנה אחת בלבד בשעה אחידה לכולם. במהלך הצפייה, יהיה ניתן להשהות את הניגון, אך לא להקליט. הסרט ישודר השנה בממשק הייחודי של הפסטיגל בו יוכלו הצופים להתנסות בחוויה האינטראקטיבית - תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שיובאו מזירות בידור עולמיות (באמצעות הפלטרפומה של חברת EKO).

תגובות