רכילות בקטנה: הטיקטוקר שהסתבך בריב אלים ברחוב. adobestock

רכילות בקטנה: הטיקטוקר שהסתבך בריב אלים ברחוב

השבוע ב"רכילות בקטנה": שון מנדס מגיב לשמועות על ההליכה עם קמילה, התפקיד החדש של נועה קירל, צ'ייס מספר על הבגידה בצ'ארלי וגם: מה גרם לאחת מכוכבות המוזיקה הגדולות בעולם לסרב לשיתוף פעולה מבטיח?

הייתם עסוקים השבוע בלחגוג את חג הסוכות ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור? גם השבוע עשינו לכם סדר! 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

למקרה שפספסתם

אמש (ה'), חשבון באינסטגרם שלנו כי גם ניקי גולדשטיין ומיקי קם מצטרפים לפסטיגל הנוכחי. נזכיר כי השניים כיכבו יחד בתור הדמויות הרעות ב"סטורי של פסטיגל" שנחשב לאהוב במיוחד.

 

הרשימה המלאה (בינתיים, כן?)

ביקשתם שנעשה לכם רשימה מסודרת של שמות כוכבי הפסטיגל אז הנה: רן דנקר, עדי הימלבלוי, טל מוסרי, נועה קירל, תובל שפיר, הראל סקעת, טלי אורן, אבי קורניק, עוז זהבי, רוני דואני, שחר חסון, לירז צ'רכי, איתי לוי, אליאנה תדהר, לי בירן, קווין רובין, אנה זק, ציפי שביט, סטטיק ובן אל, אודי ואביעד, שרית חדד, ריף נאמן, חני נחמיאס, איציק כהן, עודד פז, דנה פרידר, אנה ארונוב, סטפן, עומר חזן, עדן מאירי, שירה לוי, אמיתי הרמן, שיר זוארץ, ריטה, משה פרץ, מאיה בוסקילה, ניקי גולדשטיין, אדם, מיכל ינאי, מיקי קם, שירי מימון, שירן סנדל וממש מקווים שלא פספסנו! XD

מזל נאחס

המפיק המוזיקלי הבינלאומי, דיוויד גואטה, חתום על שלל שיתופי פעולה מוצלחים שמהווים הוכחה לכישרון שלו, אלא שזה לא בדיוק עניין את מדונה. גואטה חשף השבוע כי מדונה התעניינה בשיתוף פעולה איתו באלבום הבא שלה, אלא שכשהם נפגשו לראשונה והריצו רעיונות, שאלה מדונה איזה מזל הוא והוא ענה: "עקרב". מיד כששמעה את תשובתו, מדונה אמרה שהיא מתנצלת אבל הם לא יוכלו לעבוד יחד ונפרדה לשלום. הזוי!

 

מגשימה משאלות

נועה קירל נבחרה להיות השגרירה הבינלאומית של עמותת Wake-a-Wish ישראל, כשהיא מצטרפת לרשימה של הכוכבים הגדולים. בנבחרת השגרירים הבינלאומיים נמצאים ג'סטין ביבר, ביונסה, דה רוק וליאור סושרד (שהוא גם משלנו!). השבוע מייסדי העמותה העניקו לה תעודת הוקרה על הבחירה בה כשגרירה שלנו.

זועמים

בסוף השבוע שעבר השיקה ריהאנה את הקולקציה החדשה של מותג ההלבשה התחתונה שלה, רק שהיא לא ציפתה למה שקרה אחר כך! כל חברותיה צעדו על המסלול בלבוש מינימלי, כשברקע מתנגן שיר בערבית, שעוסק כולו בנביא מוחמד. את המוסלמים זה פחות בידר, והם יצאו למתקפה נגד הזמרת בטענה שזה מבזה ולא מכבד. זמן מועט לאחר מכן התנצלה ריהאנה בסטורי שלה בפני המוסלמים וכתבה: "אני רוצה להודות לקהילה המוסלמית שגרמה לי לשים לב למחדל שקרה בתצוגת האופנה, לגמרי לא בכוונה. אני רוצה להתנצל בפניכם על הטעות חסרת הרגישות הזו".

והמועמדים הם...

ההצבעות לנציג הישראלי שייצג אותנו בטקס ה-EMA של MTV נפתחו השבוע. מי כלול ברשימה? עדן חסון, האחיות כרקוקלי, נורוז ובוי צ׳וי, נועה קירל ונוגה ארז. הטקס ישודר בלייב בערוץ MTV ישראל בעוד כחודש, ב-8 בנובמבר.

צריכה הפסקה

קים קרדשיאן הסבירה השבוע למה "משפחת קרדשיאנס" תרד מהאוויר וסיפרה כי: "קודם כל, לא ציפינו בכלל שנקבל עונה שנייה ועכשיו אנחנו כבר בעונה עשרים! לפעמים אנחנו פשוט צריכים הפסקה, זה ממש פשוט. אנחנו רק צריכים 'דקה' כדי להתארגן מחדש. אין לנו הפסקה כבר ארבע עשרה שנים... יש לנו ילדים עכשיו והם זקוקים לנו. קורה כל כך הרבה ואנחנו פשוט צריכים הפסקה".

© gettyimges.ILDimitrios Kambouris‏

אלימות רחוב

כוכב הטיקטוק הבינלאומי המצליח, ברייס הול, הסתבך השבוע בקטטה אלימה יחד עם חברים נוספים מ"The Sway Boys". זה קרה בשדרת סאנסט המפורסמת של לוס אנג'לס - עד כדי כך ששוטרים נאלצו להתערב ולהפריד - אך אף אחד מהמעורבים לא רצה להגיש תלונה או לשתף פעולה עם המשטרה ועדי ראייה מדווחים כי הקטטה הסתיימה "בטוב". חברי ה"סוואי" טוענים שהם פעלו מתוך הגנה עצמית וכי הם לא אלימים בדרך כלל. בנוסף, אותו ברייס החליט לדבר השבוע על ההתנהלות הכספית של ה"ההייפ האוס" וטען שאין להם מקור הכנסה קבוע.

פותח הכל

צ'ייס הדסון החליט לספר השבוע בגילוי לב על תקרית הבגידה שלו בצ'ארלי דמילו. צ'ייס סיפר שהוא לא מתחרט על מה שקרה ושהוא אמר בעצמו לכולם שהוא התנשק עם נסה במקום לשקר.עוד ציין כי צ'רלי ודיקסי כבר סלחו לו על כך, אך למרות הכל הוא מודה שהוא לא יישכח לעוד הרבה שנים את כל הדרמה שהתחוללה ב-6 ביולי.

 
 

זוגיות בקורונה

שון מנדס התייחס השבוע לטיוליים השכונתיים שלו עם קמילה קביו. השניים נתפסו לא מעט פעמים על ידי הפפארצי כאשר הם מתהלכים ברחוב באיטיות רבה כאשר הם מחזיקים ספלים ריקים. היו כאלו שטענו כי השניים הולכים לאט ברחוב כדי לאפשר לפפארצי לתעד אותם, אך מנדס טוען אחרת לגמרי: "יש סרטון אחד של קמילה ושלי ואנחנו הולכים ברחוב ממש לאט. אנחנו כמעט נראים כמו זומבים מ'המתים המהלכים', אמר וציין על תגובתיהם של הקהל: "כולם חשבו: 'מה לעזאזל קורה איתם?'. זה מצחיק כי באותו רגע היינו סתם די המומים מהעולם. היינו בגישה של פשוט נלך לאט וסתם נהרהר ונירגע" הוא המשיך ואמר, "זה היה הרגע השליו באמת בינינו, אבל זה פשוט כל כך מצחיק לראות את זה, אני צופה בסרטון הזה שוב. מתנו מצחוק כי ממש נראינו כמו זומבים".

מה כולן מורידות?

אם אתם תהיתם לעצמכם מדוע בשבוע האחרון סלבס רבים מפרסמים סטורי עם הכיתוב "גם אני מוריד/ה" אז התשובה היא שהם לוקחים חלק בקמפיין חדש לרגל חודש המודעות של סרטן השד, של ״עמותת אחת מתשע״. מטרתו להוריד את גיל בדיקות הממוגרפיה מ-50 ל-40. בין המשתתפים בקמפיין: רוסלנה, אלה איילון, ליהיא גרינר, מושיק עפיה, קסניה טרנטול, חברת הכנסת איילת שקד, חברת הכנסת לשעבר נאוה בוקר, מעיין אשכנזי, מגי טביבי, אור שפיץ ועוד.

ממשיכים בכל הכוח

אחרי שעצרו את ההפקה בגלל אי זמינות מעבדת קורונה, השבוע הפקת "רייברדיל" חזרה לעבוד על העונה החמישית שמצטלמת בימים אלו בקנדה. לא ברור אם יהיו תקלות נוספות בהמשך, אך בהפקה נערכים לכל אפשרות. השאלה החשבה היא - האם זה ישפיע על שידוריה של הסדרה?

© gettyimges.IL\Frazer Harrison

ירד בעריכה

להקת הקייפופ, "Blackpink", חזרה לא מזמן בקאמבק עם השיר "Lovesick Girls". בקליפ ג'ני, אחת מזמרות הלהקה, הייתה מחופשת לאחות (בהתאמה למילות השיר), אך להפתעתה היא קיבלה על כך שלל תגובות רעות מעובדי הרפואה בקוריאה. לטענתם, הצורה בה היא מציגה את עובדי הרפואה היא מינית ונמאס להם מכך. בעקבות הטענות נגד הקליפ, הלהקה ערכה אותו מחדש וגנזה את החלק המדובר בעריכה.

 

בשעה טובה!

מייגן טריינור הודיעה, יחד עם בעלה דריל סברה, על הריון ראשון ומרגש במיוחד בפוסט שפרסמה בטוויטר: "אתם יודעים כמה זמן חיכיתי לזה", כתבה והוסיפה: "אנחנו סופר מתרגשים להכיר את החמוד הקטן כבר בשנה הבאה". גם אנחנו!

 

 

תגובות