יהודה בוחבוט לוהק לסדרת קומית חדשה. yehuda_buhbut@ אינסטגרם

יהודה בוחבוט לוהק לסדרת קומית חדשה

פרסום ראשון: כוכב "ספיידרז" שפרץ השנה בגדול, יהודה בוחבוט, לא עוצר - וכבר קוטף תפקיד נוסף, הפעם בקומדיה של טין ניק. לא רק הוא: גם כוכב הסדרה "בצפר" ו"בת השוטר" לוהק • פרטים ראשונים

אחרי שכבש את ליבן של המעריצות והמעריצים בתפקיד הבכורה שלו ב"ספיידרז", לפרוגי נודע כי השחקן הצעיר, יהודה בוחבוט, כבר קוטף תפקיד נוסף בעולם הנוער.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

במקביל לעלייתה של "ספיידרז" בדיבוב לערבית בניקלודיאון באיחוד האמירויות, בוחבוט לוהק לסדרה קומית חדשה של טין ניק ב-yes אשר תחל להצטלם בהמשך החודש. מדובר בפרויקט חדש בשם "זאת שלי" בבימויו של אילן רוזנפלד.

© גיא כושי
ראיון בכורה:
יהודה בוחבוט כאן כדי להישאר
משה אבוטבול
שבע שנים אחרי שהשתתף בתוכנית קיץ לצד קים אור אזולאי, יהודה בוחבוט חוזר לשתף איתה פעולה ופורץ לראשונה על המסך בתפקיד 'החתיך והרומנטי' של סדרת הנוער "ספיידרז" המסתמנת כטירוף הבא. רגע לפני שהוא הופך למגה סטאר ואליל הנערות החדש, תפסנו אותו לראיון בכורה - בנות, היכונו להתאהב!

ולא רק בוחבוט: גם השחקן רועי רביב מצטרף לפרויקט המסקרן. רביב השתתף בעבר בסדרה קומית אחרת של הערוץ - "בצפר" ששודרה בסוף 2019. זאת במקביל לקריירה בתיאטרון "גשר" (בין היתר בהצגה "אלף שמשות זוהרות"). רביב גם יככב בדרמת הנוער "בת השוטר", שעברה אל טין ניק מ-KIDZ ותעלה ביום ראשון הבא (לצופי yes).

"זאת שלי" מספרת על שלי, ילדה בת 14, להורים גרושים. חריפה מצחיקה ונחושה נוחתת בהפתעה במועדון הסטנדאפ של אבא שלה, אודי, בעיר הגדולה עם חלום גדול להיות סטנדאפיסטית ענקית. שום דבר לא יעצור אותה, אפילו לא העובדה שאביה בדיוק סוגר את מועדון הסטנדאפ הכושל שלו. למרות העיכוב הקל בתוכנית, שלי מביאה רעיון מבריק להפוך את המקום למועדון ילדים בלבד כדי להציל את המקום ולהגשים את חלומה.

 

 

תגובות