פרסום ראשון: דניאל מורשת חוזר לפסטיגל. dmoreshet@ אינסטגרם

פרסום ראשון: דניאל מורשת חוזר לפסטיגל

אחרי ביקוש מטורף מצד הקהל - כעת אפשר להכריז כי דניאל מורשת חוזר לפסטיגל ובגדול

עם הליהוקים הבלתי פוסקים של הכוכבים לפסטיגל העמוס של השנה, היה נראה די תמוה שדווקא דניאל מורשת לא נכלל ברשימה הנחשקת. מעריצים רבים פנו להפקה, הגיבו בכל מקום ואפילו בסקר האחרון של פרוגי - מורשת הוביל מעל כולם בתור מי שהיו רוצים לצרף לקאסט פסטיגל ה-40 ויש לנו חדשות משמחות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הביקוש הרב לא חמק מעיניי ההפקה - ולפרוגי נודע כי השחקן האהוב אכן יצטרף אל קאסט הכוכבים. צילומי הסרט והמופע, אשר ישודרו ב-17 בדצמבר (נר שמיני של חנוכה) באתר המיוחד של המופע יחלו בהמשך החודש. בנוסף ,בשבוע הבא תעלה הצצה מקדימה קצרה שתיתן טעימה מהעלילה (בה לא יכללו למשל מורשת ותובל שפיר - שכן זה צולם לפני ליהוקם).

© צילום: נעם פינבליט

עדיין לא ידוע מה סדר הגודל של תפקידו ומה חלקו בעלילה השנה, אך זאת כבר בשורה משמחת וניצחון עבור המעריצים הנאמנים שנלחמו ללא הפסקה כדי לראותו בהפקה. כזכור, מורשת השתתף בארבעה פסטיגלים: "X פסטיגל", "משחקי הפסטיגל" ושני פסטיגלי ה"היי סקול".

 

כזכור, מקרה דומה קרה לאחרונה עם תובל שפיר. השחקן קיבל הצעה להשתתף במופע, אלא שתחילה סירב ואז התחרט, בהפקה בחנו את הדברים בחיוב, ראו את הלחץ מצד הקהל והוחלט להשיבו אל הקאסט.

© איציק בירן

העלילה תעסוק השנה במאחורי הקלעים של קיום פסטיגל 2020. עלילת הסרט נעה סביב חבורת בני נוער אשר מחליטה לעשות הכל כדי שגם בחג חנוכה הקרוב יתקיים הפסטיגל למרות התקופה המאתגרת. לרוע המזל מולם ניצבות דמויות הרשעים הבולטות מתוך מופעי הפסטיגל לאורך השנים (למשל: עוז זהבי, לירז צ'רכי, טלי אורן ועוד) שינסו לחבל במשימה שלהם.

© באדיבות יחסי ציבור

איך הפסטיגל יעבוד השנה?

כל צופה יוכל לרכוש "מפתח" לפסטיגל (בעלות של 69 ש"ח - עם אופציה להנחות) - מה שיקנה לו כניסה לשלל פעילויות אינטראקטיביות במהלך ארבעים ימים (החל מה-8.11 בו תיפתח ה"דלת" הראשונה). ניתן להיכנס לממשק מכל מקום (טלפון נייד, טאבלט, מחשב נייד ונייח). רכישת המפתח מקנה כניסה לכל הפעילויות: גם בארבעים ימים של הפעילות וגם כרטיס למופע הגדול (הכל בכרטיס אחד).

© באדיבות יחסי ציבור

בין הפעולות האינראקטיביות, הצופה יוכל להכריע על מהלכים שישפיעו על המשתתפים מתוך כוכבי הפסטיגל השנה, להחליט על צמתים בתוך העלילה ולסייע בקבלת ההחלטות, לשחק במשחקים הקשורים לפסטיגל ועוד - מה שאומר שכל אחד יקבל חוויה שונה לחלוטין. חלק מהפעולות ניתן יהיה לבצע שוב - אך לא את כולן.

השיא יגיע בנר השמיני והאחרון של חנוכה (ה-17.12) יעלה במקביל אצל כל הרוכשים הסרט המלא שיכלול גם מופע. כרגע מדובר על הקרנה אחת בלבד בשעה אחידה לכולם. במהלך הצפייה, יהיה ניתן להשהות את הניגון, אך לא להקליט. הסרט ישודר השנה בממשק הייחודי של הפסטיגל בו יוכלו הצופים להתנסות בחוויה האינטראקטיבית - תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שיובאו מזירות בידור עולמיות (באמצעות הפלטרפומה של חברת EKO).

 
תגובות