אריאנה גרנדה ולאונרדו דיקפריו יככבו בסרט נטפליקס. GettyImages_IL/Thierry Chesnotc ואינסטגרם

אריאנה גרנדה ולאונרדו דיקפריו יככבו בסרט נטפליקס

סרט נטפליקס חדש ועתיר כוכבים יוצא לדרך ובין השמות הגדולים ניתן למצוא את אריאנה גרנדה ואת השחקן המוערך והמצליח לאונרדו דיקפריו שכמעט ויתר על הפרויקט

את זה לא ראינו מגיע! כוכבים מהשורה הראשונה מעבר לים, מתאחדים יחד לסרט חדש של נטפליקס בבימויו של אדם מק'יי. בין המשתתפים; אריאנה גרנדה, ליאונרדו דיקפריו, קייט בלאנשט, מת'יו פרי, ג'ניפר לורנס ונוספים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שמו של הסרט המדובר - "אל תסתכלו לאחור" והוא יעסוק בשני אסטרונומים זוטרים אשר יוצאים לסיור תקשורתי במטרה להציל את האנושות מפני אסטרואיד שעומד לפגוע בכדור הארץ.

בעוד שרוב צוות השחקנים אינו היה מחוייב באופן מלא לפרוייקט, היה זה דווקא דיקפריו ששקל את ההחלטה זמן רב וניסה להבין אם הוא יכול לקחת חלק בסרט נוסף על הדרך, בזמן שיש לו שני לוחות זמנים עמוסים. זוהי בחירה מפתיעה מצידו לאחר שכידוע מעולם לא התחייב באופן רשמי לסרט שישודר בשירותי הסטרימינג, למרות שהגיעו אליו מספר לא מבוטל של הצעות וכידוע הוא נשאר אחד מכוכבי הקולנוע הבודדים בתעשייה שלא כיכב בפרויקטים מסוג זה.

© gettyimages_IL/Pascal Le Segretain

עם הזמנים המשתנים והחוויה התיאטרלית שנמצאים כעת בעיצומם, זוכה האוסקר מוצא כעת את שני סרטיו הבאים שהופקו על ידי סטרימרים, מכיוון שהסרט השני הנמצא בלוח הזמנים הקרוב שלו, מופק על ידי חברת הסטרימינג "אפל". בטפליקס יכולים לגמרי לרשום הישג מרשים לזכות ההרכב המדהים שיצרו, שאנחנו בטוחים שיקטוף שבחים רבים ושלל צפיות.

מוקדם יותר היום, גרנדה מסרה בשורה נוספת ומרגשת במיוחד על כך שבהמשך החודש נקבל ממנה אלבום מוזיקלי חדש ומסקרן. בנוסף, השבוע התבשרנו כי סרט דוקו על שון מנדס יעלה בנטפליקס כבר בסוף החודש הבא.

© צילום מסך מהקליפ
תגובות