היוצרים שהיינו רוצים שיכתבו פסטיגלים. ליאנה עיון, נועם בן גוריון, ערן לוי, ענת מוסברג

היוצרים שהיינו רוצים שיכתבו פסטיגלים

הכנו את רשימה לשנים הבאות ובה היוצרים שהכי היינו רוצים שיכתבו את המופע האהוב של חנוכה • מגיורא חמיצר ועד אסי עזר - אלו הטופ שלנו!

לאורך השנים לא מעט יוצרים אהובים יצרו פסטיגלים שונים, בין אם זה אורי גרוס שעושה זאת השנה בפעם השלישית, אילן רוזנפלד, שחר סגל ואורן יעקבי ואפילו חנוך רוזן בעצמו! עד שנראה את הפסטיגל המסקרן הקרוב ועד שבפסטיגל ישחררו פרטים רשמיים אודות העלילה, החלטנו לעזור למפיקי המופע ולהציע כמה יוצרים מעולים נוספים שיכולים לקחת חלק בשנים הבאות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גיורא חמיצר ונועה פניני

הם אחראים ללא מעט סדרות שפשוט הפכו למותגי על בתחום סדרות הנוער והם בכל פעם מחדש מצליחים לרתק אותנו. חמיצר שהחל את דרכו ז'אנר עם "השמיניה" ו"האי" והמשיך עם "החממה" (שם הצטרפה אליו השותפה פניני). בנוסף הם גם אחראיים על "שכונה" ו"סקיי" ששודרה ממש לאחרונה. אנו בטוחים כי פסטיגל בטיפול שלהם יהיה מותח מאי פעם, איכותי מאי פעם ומושלם. אומנם חמיצר אמר לנו בראיון בעבר כי הוא חושב שהוא פחות טוב בכתיבת פסטיגלים, אבל אנחנו לגמרי מאמינים בו ובנועה!

© מתוך סקיי, Teennick

ירון ארזי

הוא הצליח לגרום לאדמה שלנו לרעוד עם הגעתה של "נעלמים" למסך, הביא לנו לאחרונה את "הבאר" (לצד סיון שיקאנג'י), הוא הצחיק אותנו בסדרות "מועדון החנונים", "שוסטר ושוסטר" ועוד רבים, זאת לצד היותו במאי מוכשר במיוחד ומעורב בתסריטים של לא מעט סדרות נוער מעולות ואף סדרות דרמה למבוגרים שהפכו להצלחה מסחררת. פסטיגל של ירון ארזי יכול להיות מעולה, מותח, מצחיק ומשגע.

© צילום מאינסטגרם

מיכל קופר קרן

אהבתם את "כדברא", "בת השוטר", "ספיידרז" ו"ראש גדול"? אז תחשבו מה יכול לקרות לו מיכל קופר קרן תיצור פסטיגל משלה עם עולם פנימי עשיר, מותח, קסום ומהפנט כמו שהיא יודעת לעשות. יש לה את הקצב לזה, את היכולות המעולות ורזומה שמוכיח שהיא לגמרי קולעת בול לטעמם של הדור החדש.

© צילום: רמי שלוש

גיא עמיר וחנן סביון

השניים האלו הם פשוט שילוב מנצח בכל הנוגע לסדרות קאלט אהובות בקרב הקהל, הם אחראים לאחד מהסרטים הישראלים הכי מצליחים מזה שנים ויש להם ניסיון גם כשחקנים וגם ככותבים בעולם הילדים והנוער. אחרי רזומה עשיר בתפקידים ופרויקטים, הגיע הזמן שהם יכתבו פסטיגל! מעריצי המופע האמיתיים יזכרו כי הם אפילו היו אמורים לכתוב אחד בעבר וזה לא קרה בסוף...

© רפי דלויה

רובי דואניאס

אח רובי, איזו ילדות עשית לנו! נשבעים שזה אפילו מוזר שלא כתבת פסטיגל עד עכשיו, כאילו זה הכי מתבקש שיש! אומנם הוא השתתף בפסטיגלים בעבר, אך למה שלא יכתוב בעצמו אחד? הוא אחראי על כך כך הרבה להיטים טלוויזיונים אהובים במיוחד וזה מאסט שהוא יכתוב בעצמו את המופע מתישהו.

© ענת מוסברג

עידו דרור ודוד דהן

אם השם של השניים הללו נשמע לכם מוכר, זה מפני שהם יצרו את אחת הסדרות הישראליות לנוער האהובות ביותר (אם לא ה!) בישראל - "גאליס". באמתחתם אפשר למצוא סדרת להיט נוספת ומוצלחת לא פחות - "אילת" ואנו בטוחים שהם יכולים ליצור יחד פסטיגל שיהיה טירוף מוחלט (ולו גם בשביל הסיכוי לראות שוב את רביעיית גאליס בקאסט יחד בעתיד).

© צילום מאינסטגרם

מאור זגורי

הוא יוצר מאוד מוערך בתעשייה מאז שהביא אלינו את "זגורי אימפריה" (מתי עונה נוספת?!), הוא גם מנוסה מאוד בעול םהתיאטרון ומחזות הזמר ("זה אני" שהפכה להצלחה) והוא מביא איתו משב רוח אחר ומרענן לתעשייה. בשנים האחרונות מאוד הפך לאבא בעצמו (עם השחקנית חן אמסלם) ויהיה מעניין אם בעקבות כך הוא יתעסק לראשונה גם בעולם הילדים והנוער. מחכים לך!

© רפי דלויה

אסי עזר

חבר'ה!!! תקשיבו זה הכי גאוני שיש אם אסי עזר יכתוב פסטיגל! מי שיצר את "להיות איתה" ונחשב למנחה האהוב והעסוק בישראל, הוא גם שם מאוד חם בהקשר של פסטיגל. נזכיר כי בכל שנה בסקרים של פרוגי על מי הייתם רוצים לראות בפסטיגל בפעם הראשונה - הבחירה האוטומטית שלכם במקום הראשון היא של אסי ורותם. לכן, אם מצליחים לגייס אותם לקאסט,, אז לבוא נגייס את אסי לצוות הכתיבה. חד משמעית מדובר בחלום.

© assiazar@ מתוך אינסטגרם

נטלי מרכוס

ההכוחה המושלמת ליכולות קומיות נשיות ועושה כבוד לייצוג הנשי בעולם הכתיבה והיצירה. מרכוס נמניית בין יוצרי הסדרה המשפחתית הקורעת "צפוף" (לצד אסף בייזר - שם נוסף שיכול להית מעולה בכתיבת פסטיגל) והיא יצרה גם את "נחלה" ואת הסאטירה "היהודים באים", זאת בנוסף לאינספור פרויקטים בעול םהנורע והמבוגרים בהם תפקדה כתסריטאית. נטלי יכולה להוסיף את עצמה לפסטיגל עם כל מה שהיא מביאה איתה - יש לה מתכון מנצח ומגע זהב שאנו בטוחים שיהפוך את הפסטיגל לבלתי נשכח.

מרכוס (משמאל)
מרכוס (משמאל) © צילום מאינסטגרם

קובי מחט

שנים בקדמת הבמה הן במשחק והן בהנחיה הפכו את קובי מחט לשם שתמיד מזכיר לנו שגדלנו מעולה. אבל לא רק בפרונט, למעשה קובי מחט לא עוצר לרגע בשנים האחרונות ומדי שנה הוא מייצר להיט קולנועי חדש על המסך במיווחד עבור ילדים ונוער. זה קרה עם סרטי "ג'סטה" וכן עם "פול גז" ו"פול ספיד" (שיעלה בקרוב) שזכו להצלחה קופתית. מחט כאמור מראה לא פעם את הדאגה שלו לתוכן עבור ילדים ונוער בישראל והוא ממלא את החסר בתוצרותיו, ולכן זה רק מתבקש שהוא עצמו יכתוב פסטיגל. קובי מחט - תביא לנו נחת!

© רם שני

יוצרים נוספים שהיינו שמחים שיכתבו פסטיגל משלהם: יהונתן בר אילן ("נעלמים", "פלמח", "גרעינים"), ליאור כפיר רפאל  ("זאת שלי", "בית הכלבים"), אלעד חן ("אבא מטפלת", "כפולה", "אלישע") וארז בן הרוש ("בצפר", "אחד העם 1").

תגובות