עונת הפסטיבלים: כל האירועים הכי שווים בחופש הגדול!. ADOBESTOCK

עונת הפסטיבלים: כל האירועים הכי שווים בחופש הגדול!

החופש הגדול כבר כאן וזה הזדמנות מצויינת לארגן תוכניות, לקבוע עם חברים ועל הדרך גם לבלות בפסטיבלים סופר מגניבים • כדי שלא תפספסו את האירועים הכי חמים בקיץ הקרוב, ריכזנו עבורכם את הפסטיבלים הכי נחשבים!

כולנו אוהבים לבלות, לטייל ולהנות עם חברים בסרט טוב או מסיבה, מפגש חברים או אחר הצהריים בבריכה. אם אתם מחפשים אטרקציה חדשה וכיפית נוספת לרשימה שלכם לחופש הגדול, ריכזנו עבורכם את הפסטיבלים הכי מושקעים ומגניבים שקורים בארץ בחודשים הקרובים. מפסטיבל מוזיקה, אומנות, ספרות או אפילו פסטיבל ריקוד, כולכם תמצאו לאן ללכת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

© ADOBESTOCK

פסטיבל הפסלים החיים

אחרי שנתיים של הפסקה כפויה, פסטיבל הפסלים החיים חוזר! עשרות מייצגים מרהיבים של פסלים חיים מקוריים, אותם יבצעו מאות אמנים מהארץ ומהעולם, בין התאריכים 7-5.7

השנה צפויה חוויה מרהיבה וצבעונית אף יותר. בשלל דמויות צבעוניות, מרתקות וססגוניות. מיטב אמנים מהארץ ומהעולם לוקחים חלק בפסטיבל, ולצד עשרות האמנים הישראליים, שחלקם השתתפו בשנים קודמות, יארח הספטביל אמנים בינלאומיים מפולין וספרד.

ולראשונה פרויקט מיוחד– ארטיסתא -תערוכת מיצגים אמנותית, מתנפחת, המייצרת סביבה יוצאת דופן, בה מוזמן הקהל להצטלם והתרשם מחווייה אמנותית אחרת.

- הכניסה חופשית ומתאימה לכל גיל.

© יחצ פסטיבל

פסטיבל יערות מנשה

המועצה האזורית מגידו חוזרת לחגוג תרבות מעולה באוויר הפתוח באוגוסט 2022,  הפסטיבל יתקיים כמו לפני שנה בשדה הרחב והפתוח שבמועצה האזורית מגידו. סנטרל פארק, הגרסה המרעננת של פסטיבל יערות מנשה, מתמקד גם השנה בשעות בין הערביים והלילה, במשך ארבעה לילות קיץ נעימים יעלו מיטב אמני ישראל על בימת הפסטיבל. בשמים יתחלפו הצבעים מכתום אש לשחור זרוע כוכבים, על הבמה המרכזית יתחלפו המופעים הבאים:
ברביעי ה-17/8 ייפתח הפסטיבל עם מופע של חנן בן ארי.
יופיעו: סימה נון, יסמין מועלם, רביד פלוטניק, פול טראנק ומרסדס בנד.
ביום שישי ה-19/8 יופיעו: אלון עדר שיארח את דניאלה ספקטור, לולה מארש, ג׳ירפות שיארחו את עדן דרסו, בלקן ביט בוקס  ואסף אבידן.
במוצ"ש ה-20/8 יופיעו: צליל דנין, נונו, אקו מארחת את שפיטה, טיפקס מארחים את ערוץ הכיבוד, מרגי ופלד. במתחם יפוזרו מתחמי זולה, ברים, מזון ודוכני מכירה.

- כרטיסים: https://www.eventer.co.il/centralpark22

© יחצ

 פסטיבל "כראמל בסנטר"

סדרת הספרים "כראמל" מגיעה לדיזינגוף סנטר בין התאריכים 8-26/08/22 עם מתחמי ענק עם עשרות אטרקציות, ביניהן: חשיפת הפרק הראשון של הספר השביעי שטרם יצא על גבי קיר שלם, מפגשים עם מחברת "כראמל", הרצאות וסדנאות עם מאייר ספרי כראמל רמי טל, מפגשים ושעות סיפור עם השחקן והמדובב תומר שרון, עמדה לבחירת צבע הכריכה של הספר הבא, הקרנות בינג' של פרקי העונה הראשונה שעלתה ב"כאן חינוכית", מתחם פעילות ויצירה בו תחולק חוברת פעילות וחידות בלעדית לפסטיבל, חידונים יומיים נושאי פרסים שחוברו על ידי הסופרת, סדנאות יצירה מעולמות התוכן של כראמל, בתחרות הכנת עוגות בהשראת הספרים ישפוט אודי גוטשלק המוכר לנו כצ'אנג הטבח האהוב בטירה, תחרות תחפושות נושאת פרסים, מאת מחברת סדרת הספרים, יום אימוץ חתולים, הילדים יוזמנו לכתוב בעצמם פרקים נוספים לספרים ועוד. 

- הכניסה וההשתתפות בכל האטרקציות בחינם.

© שוקה כהן

 פסטיבל תל אביב דאנס

הפסטיבל ייערך השנה במשך שבועיים וחצי, בין התאריכים 28/7-13/8, במסגרתו יוצגו 30 מופעים ממגוון רחב של תחומים ולראשונה גם מופעים רב תחומיים, ביניהם:  יצירות מחול ישראליות, מופעים המשלבים אוצרות חדשה בין מחול לקולנוע ובין מחול למוזיקה, מופעים לכל המשפחה (הספארי הנסתר מאת רותם וולק; מעשה בעולם של תיאטרון, הקרון - אביב הורוביץ; גורנישט לכל המשפחה מאת רועי אסף) וסדנאות לילדים, לרקדנים מקצועיים וגם לקהל הרחב.

- הסדנאות עצמן עולות כסף, וניתן לרכוש כרטיסים באתר.

© יחצ

פסטיבל "חבר"

מועדון "חבר" פותח את הקיץ והחופש הגדול עם פסטיבל ענק של 3 ימים, שייערך בין התאריכים 11-13.7.2022, בין השעות 18:00-22:00 בחניון הגולפיטק בגני יהושע תל אביב ויציע למשתתפיו חגיגה קסומה, הכוללת: מופעי קרקס אוויריים מרהיבים ומהפנטים של לוליינים ואקרובטים התלויים בין שמיים וארץ, חגיגה של טעמיםעם מתחמי מזון הפזורים ברחבי הפסטיבל ופוד טראקס מעוצבים של מסעדות מוכרות ושפים, קפה גן סיפור; Artista תערוכה מיוחדת שהגיעה לראשונה לארץ עם מיצגי תלת מימד ענקיים מתנפחים ומוארים, מתחמי צילום חווייתיים חדרים שצוירו על ידי אמנים, קירות מאוירים ומעוצבים וציורי רצפה מיוחדים, שדרת פסלים עם שחקנים המגלמים דמויות יוצאות דופן בשילוב תפאורה צבעונית וססגונית כחלק ממיצג אומנותי משעשע ומסקרן, חוויה מוזיקאלית תיאטרלית של מחזות זמר ישראליים, הופעות מחול מהעולם, תיאטרון רחוב ומסיבה ישראלית.

- מחיר כרטיס: 15 ₪ (הכניסה בתשלום מגיל 3 ומעלה)

© צבי רבינוביץ
תגובות