ממלכת הקור ועד עומר פרינס: דמויות הפסטיגל שהכי אהבנו. סולן הפקות

ממלכת הקור ועד עומר פרינס: דמויות הפסטיגל שהכי אהבנו

רגע לפני שתחל עונת הפסטיגלים, הרכבנו את רשימת הדמויות האהובות עלינו מהפסטיגלים של המיליניום! • מי ברשימה? קבלו את הטופ שלנו!

יש לא מעט דמויות פסטיגל אהובות, אבל מי הכי מועדפות עלינו? חזרנו אל הפסטיגלים הגדולים של המיליניום ובחרנו את הדמויות האהובות!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מלכת הקור - פסטיגל גיבורי הממלכה האבודה

פסטיגל גיבורי הממלכה האבודה, או 'פסטיגל פנטזיה' כפי שמכונה בפני רבים, הוא אחד הפסטיגלים המוכרים והאייקוניים ביותר. אחת הדמויות המוכרות יותר מתוכו היא הנבלית, מלכת הקור אשר גולמה בכבוד על ידי לירז צ'רכי. אנחנו לא יודעים אם היא כה מוצלחת בגלל עצמה או בגלל השיר האייקוני שליווה אותה, אבל מה שבטוח זה שהיא דמות אהובה על רבים מאיתנו, ואפילו נזכה לראות מלכת קור חדשה בפסטיגל החדש!

 

איש הברק - פסטיגל גיבורי על

רן דנקר היה מזוהה עם מספר לא מועט של פסטיגלים ותמיד היה קשה להתעלם מהדמויות אותן גילם. אחת הדמויות היותר מפורסמות שלו, היא איש- הברק ב-2004. השיר המוצלח והקליט שליווה אותו והעובדה שהיה זה רן דנקר בתחילת פריחת הקריירה שלו, הפכה את השיר והדמות לאהובים וזכורים במיוחד. כח על מחשמל ושחקן מחשמל עוד יותר, אהבנו! (וזה לפני שהוא התחיל להעביר זרמים באוזניים ברחבות...)

 

אליאנה - היי סקול פסטיגל

אליאנה תדהר ידועה בכך שהשתתפה במספר הגדול ביותר של פסטיגלים (אפילו יותר גדול מטל מוסרי!), ובאופן טבעי היא גם גילמה בפסטיגל את מספר הדמויות הרב ביותר. אחת הדמויות שאנחנו לפחות אהבנו יותר היתה דמותה בהיי-סקול פסטיגל, בו גילמה את אליאנה, התלמידה החדשה והביישנית בתיכון גל שבמהרה מוכיחה את כשרונה הרב בשירה. דמותה כבשה את ליבנו והשירים ששרה שם היו מוצלחים ביותר!

 

נערה חשמלית - פסטיגל על הזמן

דנה פרידר הופיעה במספר פסטיגלים, אך אין ספק שההשתתפות האייקונית ביותר שלה ב-2007. דמותה בפסטיגל זה ובעיקר השיר שלה בו, 'נערה חשמלית' הפכו לאהובים במיוחד. משהו בתזזתיות, באנרגיות ובכוכבת שהיא - נתנו לה מקום של כבוד ברשימה שלנו.

 

איש השאלות - פסטיגל גיבורי הממלכה האבודה

כידוע טל מוסרי הוא שועל פסטיגלים ותיק ומנוסה כמעט כמו אליאנה תדהר. אחת ההופעות הטובות שלו, לפחות לדעתינו, היתה אי שם ב-2006 בפסטיגל גיבורי הממלכה האבודה, בו גילם את ׳איש השאלות׳.

 

הרשע - לא יאומן כי פסטיגל

לפעמים דווקא הדמויות הרעות הן אלה שיותר קל לזכור אותן, דוגמה מצוינת לכך היא דמותו של עודד מנשה שגילם את הרע בפסטיגל של שנת 2004. מתברר שעודד מנשה בכלל לא רע בלגלם רע, שלא לדבר על השיר הדי מתאים לדמותו: 'אני רוצה להיות רשע' שגם הוא היה לא רע...

 

ההורס וההורסת - פסטיגל גיבורי העל

בדרך כלל בפסטיגלים יש רק דמות אחת רעה, אבל בשנת 2005 הוחלט לתת את ׳הכבוד׳ לשתי דמויות רעות, ההורס וההורסת אשר גולמו בהצלחה בידי רותם אבוהב ורועי בר נתן. השניים היו ציוות מושלם שאחראי על כמה רגעים שלא נשכח, על שיר מעצבן וממכר בו זמנית ולתסרוקת שבחיים לא היינו מנסים בעצמנו...

 

תובל ואליאנה - איי פסטיגל

אליאנה תדהר ותובל שפיר הם ה-זוג האייקוני עוד מימי ׳החולמים׳. על כן היה הגיוני ביותר להביא אותם גם לפסטיגל. בשנת 2011 השתתפו לראשונה בחייהם במופע הגדול של חנוכה בתור זוג (אלא מה...) השניים עשו עבודה מצויינת והוכיחו כי גם על הבמה הם פשוט צוות מנצח. לא רק כי תפקידם היה זכור במיוחד אלא גם כי השיר 'הילדים של העתיד' אותו שרו שם הפך להיות שיר פסטיגל אהוב וזכור במיוחד, כזה שאפילו עורר בלאגן שנים לאחר מכן לאחר הפרסום שלנו בפרוגי...

 

עומר פרינס  - סטורי של פסטיגל

מזה זמן רב עלה רצון שהזמר האהוב עומר אדם ישתתף בפסטיגל, ואכן בשנת 2017 לראשונה השתתף אדם בפסטיגל ועוד בתפקיד ראשי! השירים האהובים של הזמר אותם שר בפסטיגל והופעתו המיוחדת הפכו את השתתפותו לבלתי נשכחת וכזו שסחפה אחריה גם קהל אפילו בוגר מהרגיל לפסטיגל, בעיקר בגלל הסיבה שאי אפשר היה להשיג כרטיסים להופעות הרגילות שלו. עומר גילם בעלילה את הנסיך מהאגדות, ואי אפשר לשכוח את הדואט שלו עם אליאנה.

 

נועה ומרגי - פריסטייל פסטיגל

תובל ואליאנה לא היו הזוג האייקוני היחיד בפסטיגל, בגלל שבשנת 2018 נועה קירל ויהונתן מרגי (זוג לשעבר בחיים האמיתיים) הגיעו גם הם לככב במופע. גם הם גילמו את הדמויות הראשיות וכיכבו בסיפור אהבה אסורה מרגש במיוחד לצלילי שיריו של עידן רייכל ושלהם עצמם. אי אפשר לשכוח גם את סצינת הנשיקה המרחפת של השניים בשיאו של המופע. פייר? מתגעגעים!

 
תגיות
תגובות