"חוסר חשק ואנרגיות": ביקורות זועמות על קאסט הפסטיגל ברשתות. אורית פניני, באדיבות סולן הפקות

"חוסר חשק ואנרגיות": ביקורות זועמות על קאסט הפסטיגל ברשתות

"נראה כאילו מישהו מכריח אותם לעלות לבמה","היינו במופע הרביעי וזה הרגיש כאילו זה המופע ה-140 שלהם" - טענות רבות ברשת מאשימות את קאסט מופע הפסטיגל השנתי בהופעה בימתית חסרת אנרגיה • אך האם אלו השחקנים או הכוריאוגרפיה כפי שהועלה בחלק מהטענות?

הפסטיגל נחשב לקונצזוס בקרב קהל הילדים והנוער, וגם בקרב הוריהם. אומנם מדי פעם אנו שומעים קריאות כמו "זה לא כמו פעם" וכדו׳, אבל זו כבר הפכה לביקורת שכיחה ומשתנה מדור לדור. אך התלונות החדשות שצצו ברשתות החברתיות, ובעיקר בטיקטוק, שמות דגש על בעיה אחרת של הפסטיגל השנה והיא על חוסר האנרגיה של חלק נכבד מקאסט המשתתפים בו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"נראה כאילו מישהו מכריח אותם לעלות לבמה", "היינו במופע הרביעי וזה הרגיש כאילו זה המופע ה-140 שלהם" - אלו רק חלק מהתגובות שקיבלנו באינסטגרם כשהחל שיח ברשת על אנרגיית, או יותר נכון, חוסר האנרגיה (לכאורה) של חברי הקאסט. על פי אותן התגובות כאמור, חברי הקאסט מופיעים לכאורה בחוסר חשק ולא משקיעים בהופעה הבימתית. 

© אורית פניני, באדיבות סולן הפקות
 

התגובות הגיעו מצד הילדים והנוער וגם מצד המלווים הבוגרים יותר, כאחד. הבוגרים שבהם, ״שועלי הפסטיגלים״, אם תרצו, טענו כי הפעם, לעומת השנים הקודמות, זה "הפסטיגל הכי מאכזב שהיה" וכי "לא היו אנרגיות, חיוכים או הרגשה שהם שמחים להופיע", עוד נטען באותו התגובה שקיבלנו כי חוץ מ׳מה קשור׳, אליאנה תדהר ובת אל - "כולם היו עייפים ממש", בתגובה אחרת נטען - "נראה כאילו הקאסט עושה טובה שהם על הבמה".

שלישיית מה קשור בפסטיגל
שלישיית מה קשור בפסטיגל © אורית פניני, באדיבות סולן הפקות

 

 

 

היו כאלו שהפנו אצבע מאשימה דווקא לדברים אחרים כמו על כך שהבמה נראת דלה וריקה מתפאורה ביחס לפסטיגלים אחרים, ובעיקר בהשוואה לפסטיגל גיבורי הממלכה ששולב בעלילה גם הפעם, אך לא רק תפאורה, חלק טענו כי חוסר האנרגיה של הכוכבים נובע מכוריאוגרפיה עייפה שלא תואמת את הנאמברים - מה שיוצג מצג של עייפות ומצג של אי חשק מצד הכוכבים. "הייתי אתמול בהופעה ודווקא כולם נהנו ודאגו לעשות שמח לילדים", סיפרה לנו מעריצת פסטיגל צעירה והוסיפה, "הבעיה זו לא האנרגיה אלא הכוריאוגרפיה שנתנו להם באותו השיר וגורמת לקהל לחשוב שאין אנרגיה".

במה דלה?
במה דלה? © אורית פניני, באדיבות סולן הפקות

כאמור, היו לא מעט טיקטוקים בנושא שביקרו את האנרגיה והכוריאוגרפיה השנה במופע, כמו למשל הטיקטוקרית נויה כהן שהשתמשה בביצוע של בנות הפסטיגל לשיר "כבר לא בפנטזיה" כדי להמחיש את הביקורת שלה, וזו קיבלה תגובות בסרטון בסגנון: "אפילו הריקוד שלך אנרגי יותר משלהם", "זה פסטיגל עם פוטנציאל, שיתעוררו הם פאקינג בפסטיגל!". בסרטון טיקטוק אחר שרק תיעד נאמבר מהמופע נכתב בתגובות: "בפסטיגל הבא מופיעים בפיג׳מה", "אלו אנרגיות של מופע סיום בבית ספר", "זה הפסטיגל הכי עצוב שראיתי" ותגובה שקראה - "די שמישהו יקח את הפסטיגל הזה בידיים".

מהפקת הפסטיגל בחרו שלא להגיב על הטענות.

 

 

 

תגובות