חנוכה 2022: המופעים שהכי מסקרנים אותנו. ניר סלקמן, משה נחומוביץ׳, מקס קובלסקי

חנוכה 2022: המופעים שהכי מסקרנים אותנו

חג החנוכה סוף סוף מגיע ואיתו מופעי חנוכה לעצמכם, לחברים וכל המשפחה – מהאחים הקטנים ועד ההורים. מהם מופעי החנוכה הבולטים והמסקרנים של השנה? הכנו לכם את הרשימה שלנו!

אין כמו חג החנוכה – סופגניות, דמי חנוכה ואיך אפשר שלא, מופעי החג. מדי שנה עולות מספר הפקות ענק לכל המשפחה, הפקות שגם האחים הקטנים וגם הגדולים יכולים ללכת ביחד משעתיים של חוויה. השנה מחכים לנו בחג מופעים מסקרנים במיוחד – החל מהפסטיגל עם הכוכבים האהובים, ''Next" עם הזמרים הגדולים ועד הצגות לכל המשפחה כמו "אלאדין ויסמין" ו – "תיבת נח".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"פסטיגל על פסטיגל"

איך אפשר שלא להתחיל עם המופע המזוהה ביותר עם החג – הפסטיגל. השנה הפסטיגל ברשימה עתירת כוכבים: אנה זק, אליאנה תדהר, אגם בוחבוט, סנדרה שדה, עדן חסון, עומר חזן, שלישיית 'מה קשור' וזו רשימה חלקית בלבד.

"התפילות שלנו נשמעו"
זה מה שחשבנו על "פסטיגל על פסטיגל"
שני מילרד
רציתם מנת נוסטלגיה? קיבלתם! רציתם שירים מקוריים? קיבלתם! הלכנו לצפות ב"פסטיגל על פסטיגל" וחזרנו עם כמה תובנות, חוויות וגל של נוסטלגיה • ביקורת מופע

עלילת הפסטיגל עושה השנה מחווה לפסטיגל האהוב ביותר על הצופים הוותיקים של המופע, "פסטיגל גיבורי הממלכה האבודה (פנטזיה)", כאשר כוכבי הפסטיגל לאותו עולם בדיוני. במיוחד השנה ויותר משנים קודמות, הפסטיגל מתאים לכל המשפחה – החל מהילדים הקטנים שבאים לראות את הכוכבים האהובים עליהם, ועד האחים הגדולים שכל כך כמהים לפסטיגלים "של פעם". 

© אורית פניני, באדיבות סולן הפקות
 

"Next"

מופע ענק נוסף שעולה החג הוא המופע 'Next' שיעלה בימי החג בתל אביב ובירושלים. המופע מאחד את הזמרים הגדולים בישראל, והרשימה ארוכה - אושר כהן, אלי יצפאן (כמנחה), דנה אינטרנשיונל, נסרין קדרי, עומר אדם, עידן רייכל, רן דנקר ושרית חדד. על במת ענק ובליווי להקת נגנים, האומנים יבצעו את להיטיהם הגדולים ביותר בביצועים חד פעמיים ושיתופי פעולה מיוחדים. בניגוד לשאר מופעי החג, 'Next' הוא מופע מוזיקלי כך שהוא מתאים לכל קשת הגילאים.

"סינדרלה"

מחזמר חדש ומושקע סביב הסיפור האהוב והעל זמני של סינדרלה, בכיכובם של משה אשכנזי, כוכבת הרשת המצליחה והשחקנית שירלי לוי, דין מירושניקוב וכוכבת הילדים נעמה סופר על כסינדרלה. 

הכל אגדה

מחזמר בכיכובם של עדי ביטי ורועי ניב ("כדברא"). מדובר במחזה המאגד את סיפורי האחים גרים ובעצם מכניס חמש אגדות בתוך סיפור עלילתי אחד. מדובר במחזמר זוכה פרס התיאטרון הישראלי (מאת אורי פסטר ושוקי לוי).

 

"תיבת נח"

מחזמר מסקרן לכל המשפחה עם כוכבת הילדים רינת גבאי, טוביה צפיר, נדב אבוקסיס, שמחה גואטה, אמיר זרד והרקדנית וכוכבת הרשת שיינה היידי. המחזמר עוסק בסיפור הידוע של תיבת נוח עם שירים איכותיים כמו שרק רינת יכולה לכתוב. 

 

"אלאדין ויסמין" 

מחזמר בכיכובם של בן זיני ועדי הימלבלוי. מדובר שמחזה שעלה בכיכובו של בן זיני עוד בקיץ, אך הפעם הוא קיבל את הימלבלוי כיסמין החדשה. המחזמר עוקב אחרי סיפורם האייקוני של אלאדין ויסמין בהפקה מושקעת ומסקרנת.

© ניר סלקמן

"מתנות קטנות"

מופע מוזיקלי לכל המשפחה עם הזמר האהוב רמי קליינשטיין, טל מוסרי וכוכבת הילדים ענבלי. מבוססת על סדרת הילדים שעלתה בשנה שעברה - "מתנות קטנות" עם שירים שיצרו קלינשטיין ונעם חורב.

 

"המלאך"

הפקת החנוכה של בית ליסין. אמנם לא עתירת כוכבים, אך מסקרנת היות ומדובר בהצגה מוזיקלית לכל המשפחה ברמה גבוהה מאוד שלא נופלת ממחזות הזמר שבית ליסין מרימים למבוגרים. מדובר בהפקה מושקעת, מצחיקה ורצופה בשירים וריקודים על מלאכים ובני אדם.

 

 

תגובות