פגישה מציאותית: פסטיבל כוכבי הרשת יוצא לדרך. אוהד רומנו, מאיסה, דור אליהו

פגישה מציאותית: פסטיבל כוכבי הרשת יוצא לדרך

בחג פורים הקרוב ייערך פסטיבל כוכבי רשת גדול באקספו בתל אביב • מה ומי יהיו שם? כל הפרטים שאתם חייבים לדעת

כוכבי הרשת המובילים בטיקטוק, אינסטגרם ויוטיוב יוצאים מהמסך ומגיעים לפגוש את הקהל בפסטיבל כוכבי הרשת גדול. בעבר הפסטיבל נקרא "פלייקון", והשנה הוא חוזר במיתוג חדש ("FOR-YOU FEST" ) עם מגוון תכנים ובהם הופעות, תחרויות ומתחמי פעילות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הפסטיבל מתרחש כיומיים שלמים בחג פורים הקרוב. במהלך הפסטיבל המשתתפים בו יוכלו לפגוש, ליהנות, לצחוק ולהצטלם עם הכוכבים. הפסטיבל יתחלק לכמה מתחמים: במת טיקטוק עם הופעות מוזיקליות חיות של טיקטוקרים מובילים, מתחם גיימינג עם משחקים ותחרויות גיימרים בלייב, מתחמי צילום מרהיבים, משחקים ותחרויות ספורט עם הסקילרים הגדולים בישראל ומפגשים עם היוטיוברים הכי חזקים ברשת.

בין המתחמים:

"מתחם הסקילרים" - במתחם יתקיימו משחקי ותחריות ספורט עם הסקילרים הגדולים בישראל ובניהם: עמית פורטל, דה כהן, חן בסט ונוספים. במתחם יתקיימו תחרות שלשות, 2 על 2 והכול בשיתוף מתמודדים מהקהל.

"מתחם הטיקטוק" - במתחם יתקיימו אתגרי טיקטוק בלייב יחד עם לאון שניידרובסקי ועמית מיוזיק בשילוב רקדניות. אתגרים חמים, תחרות נושאת פרסים וצילום סרטונים משותפים עם משתתפים ומשתתפות מהקהל.

© adobestock אילוסטרציה

"מתחם הגיימרים" - במתחם תתקיים תחרות הגיימר האולטימטיבי מהקהל בכל המשחקים הכי טרנדים ונחשבים. תחרות פורטנייט, מיינקראפט ומשחקים נוספים, מול הגיימרים המוכרים בישראל.

© Adobestock (אילוסטרציה)

בין כוכבי הרשת שישתתפו בפסטיבל: מיכל מצוב, דילן דרור, משפחת טרסוב, לאון שניירובסקי, עמית פורטל, עידן דה כהן, יוליה ספקטור, עמית בן דוד "עמית מיוזיק",בר אובלס "זיגי", פלג זיני, מיטל עטיה rainbowQueen"", RonenGG, אלינה רבינוביץ', איתי אוריאל,PsyQR (עדן).

מחיר: 149 ש"ח בלבד לכרטיס! (כרטיס ברכישה מוקדמת 119 ש"ח)

תגובות