הקשב! החיילים שהכי אהבנו על המסך. גיא קרן, אסנת רום, ורד אדיר

הקשב! החיילים שהכי אהבנו על המסך

חיילים מצחיקים, בעייתים או רעולי מוטיבציה - לכבוד כניסתו של הרמטכ"ל החדש אספנו כמה מהחיילים שהכי אהבנו לראות על מסך הטלוויזיה

היום (ב') נערכת ההחלפה בין הרמטכ''ל היוצא-רב אלוף אביב כוכבי לבין הרמטכ''ל הנכנס רב אלוף הרצי הלוי, הרמטכ''ל ה-23. לכבוד האירוע, הכנו רשימה של חיילים מסדרות שונות ששבו את ליבנו ולפעמים גם נתנו לנו הרגשה שאנחנו יחד איתם בצבא. קבלו כמה מהחיילים שהכי אהבנו על המסך.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רב''ט רותם פולק (דניאל גל) - תאג"ד

הסדרה "תאג''ד" הביאה למסכינו כמה דמויות כמו ליה, נועם ודניאל, אבל ישנה דמות אחת שאי אפשר לשכוח וזוהי רב''ט רותם פולק הפרמדיקית של הגדוד. בתום העונה הראשונה, לא יכולנו לחכות ולראות מה עלה בגולה של רותם שנפגעה מהפיצוץ ונרגענו כשראינו שאכן שרדה אותו בתחילת העונה השנייה, אשר במהלכה היינו עדים למשבר הנפשי שלה שהוביל לעזיבת הגדוד.

© ורד אדיר, באדיבות yes

רותם הצליחה להעלות לנו חיוך עם הופעתה על המסך בשל החינניות שלה, השנינות שלה והיכולת שלה להצחיק. לאורך שתי העונות ראינו שמדובר בדמות שיש לה לב ענק.   

רב''ט אבינועם שפירא (שחר טבוך) - "שעת נעילה"

"שעת נעילה" היא סדרה שהייתה עוצרת נשימה וכמעט כל סצנה הכניסה אותנו למתח. אחת הדמויות שגרמו לכל אלה היא דמותו של רב''ט אבינועם שפירא, חייל המודיעין שהתריע לפני כולם שהסורים עומדים לפתוח במלחמה וכאב לנו הלב לראות שבסופו של דבר נפל בשבי שלהם.

© ורד אדיר, באדיבות כאן 11

אבינועם גרם לנו לא פעם ולא פעמיים להזיל דמעה, כמו למשל בסצנה שבה רעד מפחד כשהיה עם יואב בשדה המוקשים ובאופן כללי, טבוך הטמיע בתוכה הרבה מאוד רגש ורואים שהוא נכנס אליה במלוא הכוח, גם כשדיבר ערבית בצורה מרשימה. לסיכום, מדובר בדמות שנכנסה עמוק לליבנו ולא תצא לנו מהראש להרבה מאוד זמן.

סמ''פ טולי (נועם לוגסי) - "המפקדת"

אם יש מפקדת נחמדה אבל ממש לא היינו מתעסקים איתה כשעצבנית, היא כמובן טולי סגנית מפקדת פלוגת "געש" שהצטרפה בעונה השנייה שהסתיימה לאחרונה. טולי דווקא אהבה את תפקידה ולא ממש התקשתה בהתנהלות מול הטירונים, אך כן נאלצה לפעמים להתעמת עם נועה המ''מ שלא כל כך קיבלה את טולי בעין יפה ודי הייתה נגדה. 

 

הסיבות שבגללן אהבנו את טולי, היא בגלל גישתה החיובית לתפקידה עם חיוך, גם משום שבאה לקראת הטירונים כשניסתה לייעל את תנאי השירות שלהם ובעיקר כי בדרך כלל הייתה במצב רוח טוב. במיוחד בגלל טולי, שווה לנו לחכות עד עלייתה של העונה השלישית. 

רני אביב (רן דנקר) - "השיר שלנו"

בעונתה השלישית של "השיר שלנו" רני התגייס תחילה לצנחנים, אך בעקבות תקרית אלרגיית מנגו מכוונת מהסוכנת שלו, הורד בפרופיל והצטרף ללהקת הנח''ל 2006. כמובן שהוא כבש את ליבנו עם השירה הטהורה שלו ועם הכריזמה המתפרצת. אנחנו מודים שבמהלך עונות שלוש וארבע התבלבלנו בגלל מערכות היחסים שניהל בין אם זה עם תמרה, בין אם זה עם שי ובין אם זו הבלחה קצרה שוב עם נינט, אך שמחנו שבסופו של דבר רני חזר אל תמרה לאחר שחזר לה הזיכרון והתרגשנו יחד איתו. 

© צילום: אסנת רום

בנוסף לכך שאהבנו להקשיב לרני שר, התחברנו מאוד להומור שלו, לאופי הרגיש והידידותי עם חיוך שכמעט לא ירד מפניו ואלו תכונות שבקלות גורמות לנו להתחבר לדמות כמו שלו. נכון שהסדרה ירדה לפני הרבה זמן מהמסך, אבל עדיין אנחנו תמיד נאהב את רני כפי שאנחנו אוהבים את רן דנקר. 

יעקב אנילביץ' (דולב מסיקה) - "כיפת ברזל"

הסדרה "כיפת ברזל" הכירה לנו את הדמות המרתקת ששמה יעקב, חרדי ובן למשפחת חסידי ויזניץ' שהתגייס לצבא למרות התנגדות מצד משפחתו ובגלל זה גם אביו לא נתן לו להיכנס הביתה. 

© אוהד רומנו

הדבר העיקרי שחיבר אותנו לדמותו של יעקב, הוא שלא נכנע ללחץ של קרוביו שניסו להפעיל עליו לחץ ולמנוע ממנו להתגייס. למרות שלקח בחשבון שיאבד אותם, הוא עשה זאת בגדול ולאט לאט התקדם עד שהפך למפקד בעונתה השנייה של הסדרה. סיבה נוספת שבגללה התחברנו ליעקב, הוא שלצד קשיחותו כמפקד הוא תמיד היה עם אוזן קשבת לחייליו והתייחס אליהם בחמימות. במילה אחת-התאהבנו!

רב''ט שני גרין (דנה פרידר) - "פרופיל 64"

לפני כעשור, עלתה סדרת הקומדיה "פרופיל 64" שעסקה בחבורת מדריכי קורס מש''קי איסוף פיקודיים שמשרתים בבה''ד 15, בית הספר למקצועות מודיעין ובראשם עמד סמ''ר מתן אגוזי. בין המדריכים הייתה רב''ט שני גרין שלמעשה הייתה הבת היחידה מבין המדריכים והתייחסה לתפקידה במלוא הרצינות. 

© גיא קרן, יחסי ציבור

מה שאהבנו בדמותה של שני, הוא שיחד עם זה שהייתה לפעמים עצבנית אותנו באותו רגע היא הצליחה לקרוע מצחוק, כמו למשל בסצנה שהעיפה מהכיתה את החניך רואי למרות שרק דמיינה שהפריע לה וכשהתעצבנה על רותם המדריך שלא הפסיק לשאול אותה שאלות. הדמות הזו צבעה לנו את המסך יחד עם פרידר שהכניסה לדמות הזו המון אנרגיות, האירה איתה את הסדרה ולגמרי הפכה אותה ליותר קומית ממה שהיא.  

תגובות