קבלו אותם: עשרת השחקנים הבולטים שעשו קאמבק למסך. ענת מוסברג

קבלו אותם: עשרת השחקנים הבולטים שעשו קאמבק למסך

הם מוכשרים, יפים ומצליחים - ועשו פריצות דרך בסדרות טלוויזיה נחשקות כמו "השיר שלנו", "האי", "מאה בתנ"ך", "חסמב'ה דור 3" ועוד. לאחר תקופה הם נעלמו מהמסך, אבל אל דאגה, הם חזרו

נתחיל בבלונדינית עם הקול הכי מעצבן או הכי מתוק (תלוי את מי אתם שואלים) ששיחקה ב"חצויה" בתור זוהר, הכובשת והמתוקתקת, אנחנו כמובן מדברים על מאיה שואף. את פריצת הדרך שלה עשתה במחזמר "היי סקול מיוזיקל" בגרסה הישראלית ומשם עברה לשחק ב"אלכס בעד ונגד", בתפקיד ראשי בערוץ הילדים. לאחר מכן עשתה תפקיד אורח בטלנובלה "האלופה", לצד עופר שכטר ויהודה לוי, ובין לבין הופיעה בפסטיגל. בתחילת שנת 2011 שואף נעלמה לנו קצת מהמסך לאחר שתמה העונה השלישית והאחרונה של "חצויה".

שואף עברה לגור בניו יורק לצורך לימודי משחק, וכעבור שנתיים חזרה לארץ. את הקאמבק שלה עשתה ב"גאליס", סדרת נוער המשודרת בערוץ הילדים, בה היא משחקת את רותם טישלר, חניכה שבאה למחנה כדי לנקום באחת מהחניכות שהתנכלה לה בתיכון. כעת תוכלו לראות את שואף משחקת בסדרת הדרמה "מתים לרגע" המשודרת בערוץ 3 בHOT בתפקיד אורח. עוד לא הבנו מה נסגר איתך שואף, את מעדיפה לשחק בסדרות ילדים או בסדרות למבוגרים? מה שבטוח – אנחנו אוהבים לראות אותך תמיד. בהצלחה.

© ענת מוסברג
 
 

עוד חניך מ"גאליס" שעשה קאמבק הוא עמרי לוקאס. בשנת 2010 הוא שיחק בסדרה "אחרי הצלצול" בגרסה הישראלית, בתפקיד יהלי, כוכב רוק שנערץ על תלמידות בית הספר. מאז, שיחק בסרט "שש פעמים" ובמקביל גילם את יהלי בסדרה "יוני והמחוננים", ששודרה למנויי yes. לוקאס עבר לחברה המתחרה כעבור זמן מה, כשעשה קאמבק לתחום המשחק בסדרה "גאליס", בה גילם את אדוארד, נסיך גאליסיה שמתאהב בדני, חניכת המחנה. בנוסף, לוקאס ישחק בסדרה שנקראת "המכון". נסיך גאליסיה, כוכב רוק – לא כל כך משנה לנו, כל עוד הוא לא מפסיק להופיע לנו על מסך הטלוויזיה.

© יחסי ציבור
 
 

עוד לפני שהסדרה "גאליס" עלתה לאוויר, הייתה סדרה מצליחה לא פחות בשם "האי" ששודרה גם ב/HOT והייתה מיועדת לילדים ולנוער. אחת השחקניות הבולטות בסדרה היא אביגיל הררי, ששיחקה את ליבי, המתולתלת החייכנית בחבורה שדואגת לאווירה נינוחה בין כל חבריה. לפני ששיחקה ב"האי" השתתפה בקלטות ילדים, הצגות ובסרט קולנוע שזיכה אותה למועמדות בקטגוריית שחקנית המשנה הטובה ביותר. הררי זכתה בצל"ש מטעם פסטיבל הקולנוע האירופאי על משחקה בסרט "למראית העין".

ב"האי" קוצץ תפקידה באופן משמעותי, לטובת גיוס לצה"ל, ואולי משום כך קצת שכחנו ממנה. כמה טוב שהיא עשתה קאמבק לסדרת הדרמה "מתים לרגע", בה היא מראה צדדים שונים שעוד לא גילינו בה. בסדרה היא משחקת את יעל, סטודנטית שנבחרה להתמחות בבית חולים עם עוד ארבעה סטודנטים. יעל מצטיירת כחכמה, כזאת שיודעת מה לעשות בכל משימה שהוטלה עליה ובעקבות ניסוי היא קיבלה את כוח ההפנוט. הררי חזרה למשחק לאחר תקופה ארוכה שלא נראתה על המסך והפגינה השתפרות מפתיעה, ואנחנו את האמת, די מאושרים.

© פייסבוק
 
 

עוד אחד שמשחק ב"מתים לרגע" ועשה קאמבק הוא יונתן עוזיאל. עוזיאל שיחק בסרטים, בסדרת טלוויזיה כמו "החברים של נאור" "סרוגים" ועוד. הוא נראה לאחרונה על המסך לפני שנתיים, בעונה השנייה של "חטופים" בה שיחק את ינון (נוני). נראה שהוא ממש אוהב לשחק בסדרות דרמה, כי עכשיו הוא עושה קאמבק לסדרת דרמה נוספת שנראית די מבטיחה עוד מהפרק הראשון. ב"מתים לרגע" הוא מגלם את הדוקטור החתיך, אלון כרמי, שמתאהב באחת המתמחות. אנו מקווים שהוא לא ייעלם מהמסך בזמן הקרוב, בעצם – אף פעם.

© פייסבוק
 
 

לפני "מתים לרגע" שידרו בערוץ 3 ב-HOT את "זגורי אימפריה", עוד סדרה מאותו ז'אנר ישראלי, שמשלב דרמה והומור. אחת השחקניות הבולטות בסדרה היא נינט טייב. טייב התפרסמה בתור זמרת, בתוכנית "כוכב נולד", בה קטפה את המקום הראשון בעונה הראשונה. לאחר שהוציאה סינגל ראשון די מהר, התנסתה במשחק בסדרת הדרמה המוזיקלית "השיר שלנו" שבה כיכבה לאורך ארבע עונות.

לאחר שהסדרה הגיעה לסיומה, טייב השתתפה בפרויקטים רבים והתארחה בסדרות טלוויזיה. לעולם המשחק עשתה קאמבק בסדרה "זגורי אימפריה" שבה גילמה את ליזי, אהבת נעוריו של אביאל זגורי, הדמות הראשית בסדרה אותו משחק עוז זהבי. ליזי קוראת בקפה, בקלפים ובקיצור, היא סוג של מכשפה. היא מתעניינת במיסטיקה וחיה את חייה באופן שונה מאנשים אחרים. כך או כך, אנחנו שמחים שהיא חזרה.

© גיא כושי ויריב פיין
 
 

עוד אחת שמאוד אוהבת לשיר ועשתה קאמבק די רציני, היא אלה ארמוני. ארמוני השתתפה ב"מאה בתנ"ך", סדרת נוער מצליחה וכובשת ששודרה לפני שמונה שנים בערוץ לוגי. בסדרה היא גילמה את דמותה של לילי, זמרת מוכשרת וחברתן של יסמין וגלי. לפני "מאה בתנ"ך" היא השתתפה במחזמר "צלילי המוסיקה", שיחקה בסדרת הטלוויזיה "זומזום" ולקחה חלק בסרטים שונים.

בשנים האחרונות ארמוני תרמה את קולה לתוכניות האנימציה "החיים היפים של זאק וקודי", "דינו דן" ועוד. לפני כשנה שיחקה את דמותה של "באנה" במחזמר "ספר הג'ונגל" ונראה היה שהיא חוזרת לתחום המשחק. השאלה מתי היא תחזור לסדרות טלוויזיה הייתה תלויה באוויר למשך זמן מה, וכעת, ארמוני עשתה קאמבק לסדרת הטלוויזיה החדשה "שוברי גלים", שמשודרת בערוץ הילדים למנויי yes. כל מה שאנחנו מאחלים לה הוא שתמשיך להתקדם ולהתפתח, כי אנחנו בטוחים שנשמע עליה עוד הרבה, ואולי גם בחו"ל.

© חן אביב
 

עוד אחד שפרץ בעקבות סדרת ילדים ועשה קאמבק הוא בן רביד. רביד שיחק בעונה החמישית בסדרה "ראש גדול" בתפקיד אורי, נער עשיר שהעמיד פנים שהוא עני כדי לבחון איך מתייחסת החברה לעניים. כמו כן, שיחק בעונה השלישית של הסדרה "אמא'לה", בה גילם דמות של מדריך בצופים. רביד השתתף בעוד סדרות טלוויזיה נוספות ולאחר מכן שירת בצה"ל.

נראה היה שהוא עושה הפוגה קלה מתחום המשחק, לטובת עבודות אחרות, עד שחזר לתחום שבו הוא מצטיין, עם שובה של העונה הרביעית של הסדרה "גאליס". בעונה הוא מגלם את דמותו של אודי, נער שהגיע למחנה עם חבריו הטובים בניסיון לשכוח את הפשע שביצע – תאונת פגע וברח. רביד הוכיח לנו שהוא מבין טוב מאוד כמה כישרון גלום ומצוי בו. רק בקשה קטנה – אל תיעלם לנו.

© פיני סילוק
 
 

עוד אחד שנעלם לנו, הוא אסף הרץ. השחקן השתתף בסדרת הנוער "אליפים", ששודרה בערוץ הילדים למנויי yes. בנוסף, השתתף ב"רוקדים עם כוכבים", תוכנית ריאליטי שבה זכה במקום הראשון. השנה הוא מדגמן עם עדי הימלבלוי לרשת נעליים מוכרת, ומראה לנו שעם כישרון המשחק בא גם היופי.

למרות שהוא הנחה את תוכנית הקיץ "הבנים והבנות" לפני שנה עם חברו הטוב עומר דרור, נראה היה שהוא קצת נשכח מעולם הטלוויזיה. בימים אלה הוא עושה קאמבק עם צילומים לסדרה חדשה שיצר גיורא חמיצר, "השכונה". הסדרה תעלה עוד השנה ואנחנו מצפים שזו תהיה שנה לוהטת במיוחד ושהרץ לא יאכזב אותנו.

© רפי דלויה
 
 

על תומר אופנר שמעתם? טוב, אין מצב שלא. אופנר נמצא גם ברשימת השחקנים הבולטים שעשו קאמבק. הוא השתתף בסדרה "בילי" ששודרה בערוץ ג'טיקס דאז (היום זה ערוץ דיסני), ובמקביל השתתף בעונה הרביעית והחמישית של הסדרה "ראש גדול". לאחר שתמה הסדרה, נראה היה שאופנר נעלם ושכחנו מי הוא, עד שהוא הפציע ב"חסמב"ה דור 3", סדרה מצליחה ששודרה ב/HOT. השנה נראה אותו בסדרה חדשה שכתב יהודה לוי "נצפו אמש". אנחנו מקווים שתהיה עוד עונה לחסמב"ה או שפשוט נשמע עליו יותר. בהצלחה.

© ראובן שניידר
 
 

האחרון (והחביב) ברשימה שלנו הוא רן דנקר. אליל הבנות, הגבר שכל בחורה הייתה חולמת עליו בלילות ומעריצה אותו כמו שאף אחד לא העריץ אותו. לפני כמה שנים טובות דנקר היה ה-סלב של ישראל בגלל שהשתתף בדרמה המצליחה "השיר שלנו" לצד מי שהייתה בת זוגתו נינט טייב שגם מככבת כאן ברשימה. דנקר שיחק ב"דני הוליווד", "מסכים" ובעוד פרויקטים, חלקם קשורים למשחק וחלקם מוזיקליים.

הוא השתתף בפסטיגלים, דובב סרטי אנימציה ואף זכה בטקסי נבחרי הילדים בתואר "שחקן השנה". בשנת 2010 דנקר השתתף בסרט "כלבת" ולאחר מכן עשה קאמבק בסדרת המתח "תא גורדין". עוד לא ברור לנו במה הוא רוצה להתמקד עכשיו, בפרויקטים מוזיקליים או דווקא בתחום המשחק, אבל מה שבטוח – הוא מפתיע כל פעם מחדש.

© מוטי לבטון
 
 
תגובות