מישהו אמר יום האהבה? הפרודים שהיינו מתים שיחזרו. צילום: ראובן שניידר

מישהו אמר יום האהבה? הפרודים שהיינו מתים שיחזרו

היום ט"ו באב, יום האהבה - ולכבוד כך ריכזנו לכם את כל הזוגות שנפרדו, לצערנו, ועד היום אנחנו מייחלים שיחזרו. אז לכל הרווקים, זה בשבילכם

אז כן, יום האהבה שמח לכל הזוגות המאוהבים. אבל בגלל שאנחנו אוהבים את כולם, אנחנו דואגים גם לרווקים שבנינו והכנו בשבילכם כתבה במיוחד על פרידות. הפרידות הכי לוהטות שהיו אי פעם ושעד היום אנו מייחלים לקאמבק ענקי. ברור שהקאמבק בחיים לא יקרה אבל תמיד אפשר לפנטז. הרשימה המלאה:

רן דנקר ונינט טייב

כמובן שהזוג המאמי שכבש את המדינה לפני עשור, רן דנקר ונינט טייב, חייבים להיות ברשימה הזאת ועוד במקום הראשון! טייב ודנקר הכירו על סט הצילומים של הטנלובלה הכי מרתקת שנראתה על המסך, "השיר שלנו" ומאז הם לא נפרדו. השניים נראו על המסך בכל מקום אפשרי, אם זה בפסטיגל, או בפרסומות לyes ואפילו בטקס מלכות היופי. הזוג הפך לזוג המאמי של המדינה, אין אחד שלא התאהב בהם, ולפתע הגיעה המכה הגדולה שאף אחד לא ציפה לה, "שיר נולד". במהלך החזרות של המחזמר, נינה פגשה את יהודה לוי, שיצא באותו זמן עם השחקנית אפרת בוימולד, ואחרי שהתאהבו זה בזאת, דנקר וטייב סגרו את הבאסטה. המעריצים לא אהבו את העניין, המדינה התפלגה לדנקרים או לויים, אבל מהר מאוד הם התרגלו לעניין. טייב ולוי היו שמונה שנים בזוגיות ארוכה ומתוקשרת, ואפילו הצעת נישואים הייתה ברקע, אך לפני שנה השניים נפרדו, איש איש הלך לדרכו, לוי נשאר רווק אבל נינה ממש לא. הזמרת אוחזת בזוגיות בת שבעה חודשים עם נגן "הקולקטיב" יוסי מזרחי, השניים התארסו לפני חודשיים ובתחילת השנה יתחתנו בחתונה מצומצמת וצמחונית. בנוסף, עוד 4 חודשים תיוולד לשניים בת מתוקה. אנחנו לעומתם, עד היום מקווים שדנקר וטייב יחזרו אחד לשנייה, אבל חבל שהחיים לא הם לא טנלובלה.

איפה הימים?
איפה הימים? © תומריקו

בר רפאלי וליאונרדו דיקפריו

אחרי שבר רפאלי החלה להחתים את הדרכון שלה בעולם ולהסתחבק עם אושיות גדולות, היא השאירה את כולנו פעורי פה כאשר התגלה, בשנת 2006, שהיא מנהלת זוגיות יציבה עם השחקן ההוליוודי החתיך, לאונרדו דיקפריו. לא כולנו היינו בטוחים שהקשר הזה רציני, אבל השניים עברו לגור יחד בלוס אנג'לס ואפילו הגיעו לביקור בישראל. כשהשניים הגיעו לביקור בארץ מה שקרה בארץ היה כמעט לא הגיוני, התקשורת הישראלית התחננה כדי להשיג תמונה של השניים, היו כאלה ששכרו מטוס מעל לבית משפחתה של רפאלי, שמרוב חדירה לפרטיות היא הכתה צלם פאפרצי. השיא היה כאשר השניים חזרו לביתם בלוס אנג'לס והחלו לרוץ שמועות על כך שליאו ואמא שלו הלכו לחפש טבעת, ואפילו ראו אחת על היד של רפאלי, מה שגרם לכתבות לעלות לאוויר, לאנשים להתחיל לחפש מתנות ומה ללבוש. היה נראה שהדבר באמת הולך לקרות והשנים הולכים להתמסד. אבל לא, הדבר התברר כעוד שמועה שקרית או תחקיר לא מעמיק של עיתונאים והשניים נפרדו. אנחנו עדיין מחכים לקאמבק העולמי של השניים, מה שלא נראה שיקרה בקרוב. כיום היא מנהלת זוגיות יציבה עם עדי עזרא והוא יוצא עם דוגמניות קטנות ועדיין מחפש מישהי שמשתווה לברבור שלנו, מה שהוא לא ימצא בחיים.

לא הרבו להצטלם
לא הרבו להצטלם © ויקיפדיה,Sir James

גיא גיאור ודפנה דה גרוט

אז מבר נעבור לעוד אחד מהאקסים שלה, גיא גיאור שניהל זוגיות ארוכה עם הדוגמנית דפנה דה גרוט. השניים הכירו בשנת 2010 בעונה הראשונה של "הרווק", בה גיאור חיפש את האחת ומכל הבחורות היפות שהיו שם, הוא בחר בדה גרוט. השניים ניהלו מערכת יחסים יציבה מאוד במשך 3 שנים, יחסית ליוצאים אחרים מהתכנית שלא לקח להם יותר מכמה חודשים קטנים כדי להפריד כוחות. גיאור ודה גרוט הראו לנו שהתכנית הזאת כן יכולה להצליח ושברו את הסטיגמה. אולם, לאחר משבר קטן בשנת 2013 בקשר לחתונה,  השניים שברו לנו את הלב ונפרדו. כיום, מנהל גיאור מערכת יחסים עם מלכת היופי במיל', לירן כוהנר. גיאור וכוהנר נראים מאוהבים מתמיד ואפילו רצו שמועות על חתונה. בינתיים, אנחנו נקווה שגיאור יחזור לדרך המלך ויאחוז בזרועותיו את דפנה היפה.

בלונדינים נהנים יותר
בלונדינים נהנים יותר © ענת מוסברג

אנה ארונוב ואיתי תורג'מן

עוד זוג שהכיר בריאליטי, אנה ארונוב ואיתי תורג'מן שהכירו יחד בזמן הצילומים של "הישרדות vip". התכנית לא רק שברה שיאים בערוץ 10, וגילתה מחדש את נטלי דדון, אלא גם אחראית על הזוגיות של תורג'י ואנה. השניים ניהלו והראו זוגיות מאוד יציבה וחזקה במשך שנתיים שלמות, תורג'י כבר עזב את הדירה המשותפת שלו ושל החבר הטוב אושרי כהן, ועבר לדירה המשותפת שלו ושל ארונוב. אבל בדיוק כשחשבנו שהשניים בדרך להפוך את הזוגיות הזאת לרצינית יותר ושתורג'י כבר קרוב מתמיד לשלוף טבעת, השניים חוו משבר ענק בזוגיות, שככל הנראה הם לא הצליחו להתגבר עליו והוא ניצח את האהבה הגדולה שהייתה שם. תורג'י עזב את הדירה המשותפת שלהם, ולא חזר לדירה עם כהן בגלל שעבר חתול שחור בין השניים, וגם ארונוב חזרה לגור לבד. כיום, ארונוב יוצאת עם איש העסקים דן מירביס, ולמרות שהיה נראה שמדובר בריבאונד, יש שם אהבה אמיתית. אנחנו עדיין מקווים שתורג'י ינסה לכבוש את ליבה של הרקדנית מחדש.

אפילו מזיעים ביחד
אפילו מזיעים ביחד © ראובן שניידר

אייל גולן ואילנית לוי

עוד זוג שהיינו מתים לראות שוב יחד הם אייל גולן ואילנית לוי, אשר התגרשו לאחר שבע שנות נישואים. היא הייתה מלכת יופי, חייב לציין שבין היפות שזכו עד היום, והוא היה כדורגלן לשעבר וזמר מבטיח. הם התאהבו זה בזאת, התחתנו והביאו לעולם שני ילדים מהממים, אלין וליאם. אך לצערנו, סיפור האהבה היפה הזה נגמר ב2008 והשניים הגיעו לרבנות, מחובקים יש לציין. הסיפור בן גולן ללוי נגמר על הצד הכי טוב שאפשר, רק זמן מה אחרי התחיל קצת הבלאגן בין השניים. לוי כנראה לא אוהבת לישון באלכסון והחלה לצאת עם זוכה העונה השנייה של "האח הגדול", אלירז שדה, וגולן מצדו ניהל רומנים קטנים וקצרים עם דומניות צעירות, עד שפגש את רוסלנה רודינה, שהראתה לו מהי אהבת אמת. עם רודינה הזוגיות הייתה יציבה מאוד במשך תשעה חודשים, הם עברו לגור יחד ואז נפרדו. כיום הם חזרו, ובגדול אפשר להגיד ואפילו מצפים לילד משותף. אבל עדיין, אין אחד שלא היה רוצה שהמלכה תחזור למלך וכך גם אנחנו.

מלכת היופי שלי
מלכת היופי שלי © ענת מוסברג

יון תומרקין ועמית פרקש

בשנת 2008 קרו עוד כמה דברים מלבד הגירושים של אייל ואילנית, יון תומרקין ועמית פרקש הכירו למשל. השניים שיחקו יחד בסדרת הילדים המצליחה "חצויה", בה גילם יון את ליאו, הערפד ששומר על הנביאה שלו, אלה, שהיא כמובן פרקש. השניים שיחקו זוג אוהב באותה סדרה, מה שדומה למציאות, בה השניים ניהלו מערכת יחסים צמודה ופוטוגנית במיוחד. בדומה לאלה וליאו, גם פרקש ותומרקין נפרדו וחזרו לא מעט, שאנחנו אומרים לא מעט אנחנו מתכוונים להמון / המון פעמים, עד הפעם האחרונה והסופית. הם המשיכו לככב ב"חצויה" יחד, ולפני כמה חודשים כיכבו יחד גם ב"מועדון החנונים". לאחר ירידתה של "חצויה" מהמסך, השתתפה פרקש ב"רוקדים עם כוכבים", שם הכירה את אסף הרץ, כוכב ילדים מסדרה אחרה, אבל גם איתו היא לא החזיקה מעמד ולאחר זוגיות דביקה, הם נפרדו. לעומתה, תומרקין מנהל זוגיות יציבה כבר שנה וחצי עם בת זוגתו, אלכסה תמרי. אבל זה לא מה שמונע מאיתנו לחלום שהוא ופרקש ישובו לישון כפיות אחד עם השניה.

כאלה מתוקים
כאלה מתוקים © אור גפן

אור דניאל ודור דמארי

אור דניאל ודור דמרי הם בהחלט הזוג הכי נוצץ שיצא מבית ה"האח הגדול". השניים לקחו חלק בעונה החמישית של התכנית, דמרי נכנס כדייר ותיק לבית ונדלק על פאולינה אלברשטיין, שזו בחרה בלאון שוובסקי. דניאל נכנסה כדיירת חדשה ומיד קרה משהו בינה לבין דמרי החתיך. הזוגיות הזו לא תפסה חזק בבית "האח הגדול" והיא הודחה בשלב מוקדם. כשיצא דמרי מבית האח, דניאל התנפלה עליו בנשיקות ולעומת פאו פאו ולאון, השניים כן החזיקו מעמד. אבל לאחר תשעה חודשים של זוגיות, הגיע המשבר הגדול של השניים, כשדניאל טסה לחו"ל כדי לנסות את מזלה בעולם הדוגמנות, מה שכביכול ריחק בין השניים, עד שהם לא הצליחו לגשר על הפערים. אין ספק שהם השאירו חותם כזוג השורד שיצא מבית "האח הגדול", ואנחנו עדיין חושבים שהם מתאימים כמו כפפה ליד ומחזיקים אצבעות שיחזרו. 

אהבת ריאליטי
אהבת ריאליטי © מוטי לבטון

>

תגובות