הסלבס מתעדים ואנחנו מקנאים: תמונות יום האהבה. צילום מסך מהאינסטגרם

הסלבס מתעדים ואנחנו מקנאים: תמונות יום האהבה

הסלבס חגגו אמש את יום האהבה וכמובן לא שכחו לתעד זאת ברשתות החברתיות - הזוגות הכי לוהטים שיתפו אותנו בתמונות מהרגעים האינטימיים שלהם ביום האהבה. האמת, נתקפנו קנאה

אהבה גדולה. הרשתות החברתיות התמלאו אמש בתמונות של חיבוקים חמים ונשיקות לוהטות בגלל יום האהבה. הסלבס מיהרו לתעד ולהראות לנו את תשוקתם אחד לשני, ובדיוק בשביל זה ליקטנו עבורכם את התמונות הכי לוהטות שיש. 

חן אמסלם ומאור זגורי

האיש שהביא אלינו את הלהיט "זגורי אימפריהמאור זגורי, העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה שלו ושל אהובתו חן אמסלם בנשיקה רומנטית, בעקבות העובדה שאמסלם לא נמצאת בישראל בימים אלה וכתב: "געגועיי לאהובתי". אנחנו כבר ממתינים לעונה הבאה וכמובן לחזרתה של אמסלם לארץ.

© אינסטגרם

עומר אדם ומעיין אשכנזי

הזמר עומר אדם, העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה עם בת זוגתו, מעיין אשכנזי. הקשר של השניים, כך נאמר על ידי מקורבים נראה רציני מאי פעם. אמש אדם העלה תמונה רומנטית של השניים וכתב: "יום אהבה שמח ♥" . איזה מתוקים!

© אינסטגרם

שיר אלמליח ואלרואי כהן

שיר אלמליח ואלרואי כהן הם ללא ספק הזוג האולטימטיבי. השניים חגגו לאחרונה יום נישואין ראשון ואנחנו כבר בונים על הריון. אלמליח, שהתפרסמה בזכות לא מעט צילומים פרובוקטיבים והשתתפות בריאליטי "מאמא ליגה", מציינת בכל הזדמנות אפשרית כי כהן מפרגן לה בכל מעשיי ידיה והוא פשוט הגבר המושלם. אמש, בשיאו של יום האהבה, אלמליח לא שכחה לפרגן לבעלה וכתבה: "במילה אחת-אושר. מודה לאלוקים ששלח לי מתנה כמוך. אוהבת אותך בכל ליבי ומאחלת לכולם אהבה כמו שלנו, ט"ו באב שמח".

© אינסטגרם

טהוניה רובל ומישל מרסייה

מערכת היחסים של זוכת "האח הגדול" טהוניה רובל, עם אהוב ליבה מישל מרסייה, עלתה מדרגה כאשר החליט מרסייה לכרוע ברך ולהציע לה נישואין. כמובן שרובל אמרה "איי דו". אמש הדוגמנית העלתה תמונה משותפת של השניים, כאשר הם נראים קרובים מתמיד, וכתבה: "איזה כיף שחזרת אליי. אתה האהבה היחידה והאמיתית שלי. שנזכה לעוד מלא שנים של אהבה, יום אהבה שמח לכולם...♥"

© אינסטגרם

דר זוזובסקי ולי בירן

כוכבי הנוער האהובים לי בירן ודר זוזובסקי, שהסתירו את אהבתם ותשוקתם במשך מספר חודשים, הפתיעו את מעריציהם לרגל יום האהבה כאשר העלו תמונה משותפת לחשבון האינסטגרם ובה הם נראים משתזפים בחוף ברודוס, כנראה מדובר בחופשה הזוגית הראשונה של השניים. אנחנו מצפים לעוד הרבה תמונות כאלה מושלמות - אבל הפעם עם נשיקה!

© אינסטגרם

בר רפאלי ועדי עזרא

הסופר מודל הישראלית בר רפאלי, שמרבה לחבוק בני זוג מיליונרים, החליטה השנה שלא להעלות תמונה רומנטית ומשותפת עם בן זוגה עדי עזרא. כזכור, במהלך מסיבה עם מיק ג'אגר התפתח ריב בין רפאלי לבן זוגה, שעורר סערה רבה. לפני מספר ימים רפאלי העלתה תמונה בה השניים נראים צמודים מתמיד. אמש, העלתה רפאלי תמונה לבד, שהיא עושה לב. לכן כרגע לא ברור מה טיב הקשר של השניים ואנחנו מקווים שנמשיך לראות אותם צמודים ומאוהבים.

© אינסטגרם

עדי הימלבלוי ונדב פלד

הכוכבת הבלונדינית עדי הימלבלוי, העלתה אמש תמונה לחשבון האינסטגרם שלה יחד עם בעלה הטרי, נדב פלד. לכבוד יום האהבה השניים יצאו לבלות את הערב בארוחה זוגית במסעדה תל אביבית. השניים לא שכחו לתעד את המאורע החגיגי והצטלמו בתמונה רומנטית במיוחד כאשר הימלבלוי נושקת ללחייו של בחיר ליבה, פלד. רק לפני חודש השניים התחתנו בחתונה מפוארת, עם לא מעט חברים מהתעשייה. שיהיה להם בהצלחה ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לבייבי פלד!

© אינסטגרם

 

תגובות