"הם לא יכולים להפסיק לצחוק כשהם ביחד": הכל על הרומן. צילום מסך מהדיילי מייל

"הם לא יכולים להפסיק לצחוק כשהם ביחד": הכל על הרומן

השחקנית העסוקה ביותר בהוליווד ג'ניפר לורנס, וסולן להקת "קולדפליי" כריס מרטין, ככל הנראה מנהלים זוגיות צמודה במיוחד. אבל איך הם הכירו ומה בדיוק מתבשל שם?

זוכת האוסקר והשחקנית המוכשרת שמככבת בסרט "משחקי הרעב" ג'ניפר לורנס, נפרדה לפני חודש וחצי מבן זוגה, ניקולס הולט, ולאחרונה נצפתה מבלה לא מעט עם סולן להקת "קולדפלייכריס מרטין, שגדול ממנה ב/13 שנים. מרטין היה נשוי במשך עשר שנים לגווינת' פאלטרו ולפני כחצי שנה הודיעו השניים על פירוק החבילה.

עוד במדור התרבות של פרוגי:

עכשיו כשאין לו שום מחויבויות, הוא פנוי לקשר חדש ולפי השמועות נראה כי הרומן החדש בינו לבין לורנס הולך להיות הרומן הכי חם בהוליווד. השניים נצפו מדברים בהופעה של "קולדפליי" בלונדון ב-1 ביולי והחלו שמועות שבששת השבועות האחרונים הם לא מפסיקים לדבר בהודעות טקסט. הדיווח הראשוני על הרומן של השניים היה ביום שישי בחדשות E!, מספר שבועות בודדים לאחר שלורנס והולט החליטו להיפרד. 

מקור סיפר לעיתון "סאן" הבריטי כי "ג'ניפר משעשעת מאוד והם לא יכולים להפסיק לצחוק כשהם ביחד". עוד הוא סיפר "כריס מרגיש שהוא יוצא עם מישהי שיש לה את כל מה שהוא פספס באחת עשרה השנים האחרונות". ומה בנוגע לאקסים של השניים? פאלטרו יוצאת עם מפיק הסדרה "גלי", בראד פלצ'וק, ועל פי השמועות הולט נמצא במערכת יחסים עם קריסטן סטיוארט ששיחקה בסרטי "דמדומים". 

 
 
 
 
 
תגובות