עשו קפיצה: כוכבי ילדים בעולם המבוגרים. צילום: ליאור נורדמן

עשו קפיצה: כוכבי ילדים בעולם המבוגרים

הכרנו אותם בסדרות ילדים ומשם הם עברו להתנסות בסדרות לקהל יעד בוגר יותר. אז מי הם כוכבי הילדים הבולטים ביותר שעשו קפיצה משמעותית לעולם המבוגרים?

בתעשיית הבידור קיימים לא מעט שחקנים שהתחילו את דרכם מסדרות טלוויזיה לקהל יעד צעיר ומשם עברו לעולם המבוגרים ועשו את זה לא רע בכלל. יש כאלה שנשארו בעולם הילדים עד היום, יש כאלה שרק חיכו להיעלם מעולם הצעירים, ואחרים פשוט משלבים את שניהם. 

עדי הימלבלוי

השחקנית שמוכרת לכולנו בעיקר מסדרת הנוער המצליחה "השמיניה" ששודרה בערוץ הילדים, לקחה חלק תוך כדי גם בטלנובלה "האלופה", שם עשתה קפיצת דרך משמעותית. מנטשה המתוקה והתמימה, עברה לליאן הנועזת והמפונקת שהראתה את קשיי הזוגיות שלה עם סער, אותו מגלם יהודה לוי. בסדרה, הימלבלוי עזבה את כל מה שלמדה ב"השמיניה" והראתה לכולנו שהיא כבר לא ילדה קטנה. השחקנית ללא ספק הצליחה להראות לכולנו שהיא מסוגלת להיכנס לנעליים גדולות ולעזוב את התמימות והמתיקות ששידרה כששיחקה ב"השמיניה".

פשוט מהממת
פשוט מהממת © רפי דלויה

לאחר "האלופה" השתתפה בפסטיגל ובפרסומות, כיכבה בסדרת ילדים נוספת ששמה "דאוס" והתנדנדה בין עולם הילדים לעולם המבוגרים. את החותמת הסופית השאירה ב"אניגמה", טלנובלה נוספת ישראלית בה שיחקה לצד עופר שכטר. הימלבלוי לקחה חלק גם ב"מלבי אקספרס", סדרה שכתב מיקי גבע, והפעם שיחקה את האחת שמשגעת את כל הגברים של ברזיל. שתי טלנובלות מבריקות, בלונדינית אחת יפהפייה – מה צריך יותר מזה? הימלבלוי, ברשותך, נשמח לעוד טלנובלה.

מיקי גבע

אם כבר מדברים על מיקי גבע, גם הוא כוכב ילדים שעשה קפיצה לעולם המבוגרים. את פריצת דרכו עשה כשהצטרף למנחי ערוץ הילדים. לאחר שהצליח בתור מנחה השתתף בתוכניות "לחיי הערבה", "השמיניה", "האי" ועוד רבות המויועדות לצעירים. גבע עזב את ההנחיה בערוץ הילדים, הפסיק לככב בטלוויזיה, והתחיל לעבוד על סדרת הטלוויזיה "מלבי אקספרס" המבוססת על חייו.

© פייסבוק

 גבע עשה קאמבק לעולם המשחק עם סדרות הטלוויזיה "חמישה גברים וחתונה", ותוכנית הבידור "שבוע סוף". הוא נכנס לנעליו של יהודה לוי, בעונה השנייה של הסדרה "חסמבה דור 3" ולמעשה זו החותמת של חזרתו למשחק. 

עודד מנשה

אם מדברים על ערוץ הילדים אי אפשר שלא להיזכר בעודד מנשה המנחה הכי ותיק בתולדות הערוץ. מנשה היה מנחה בערוץ 14 שנים ולמעשה שבר שיא. הוא השתתף כמעט בכל סדרת ילדים אפשרית של ערוץ הילדים ואין ילד אחד במדינה שלא הכיר אותו. בשנת 2005, הרגיש שמיצה ועזב את הערוץ, שנתיים לאחר מכן עשה קפיצה לעולם המבוגרים ולקח חלק בעונה השנייה של "האלופה".

עם האישה עדן הראל
עם האישה עדן הראל © עידו ארז

מעבר למשחק מנשה גם מדבב וגם מנחה. אחת התוכניות בהן הוא מנחה היא "אהבה על האש", אותה הוא מנחה לצד אשתו, עדן הראל. התכנית שודרה השנה ונכון לעכשיו נראה שבינתיים הוא מעדיף להתעסק בהנחיה יותר מאשר במשחק. כך או כך, אנחנו היינו מתים לראות אותו חוזר להנחות בערוץ הילדים ולשמוע אותו שר "עודד אמר".

יואב רוטמן

עד שנשמע את עודד מנשה חוזר לשיר את "עודד אמר" נתנחם בעובדה שיש כוכב ילדים חדש בתעשייה וכעת הוא מתנסה בפרויקט למבוגרים. מדובר ביואב רוטמן, הנער הסופר/דופר מתוק. את פרסומו העיקרי קיבל בזכות הסדרה הקומית  "מועדון החנונים", ששודרה בערוץ ZOOM. לפניה, השתתף בסדרה "לאהוב את אנה" לצד שחקנים גדולים ומנוסים כמו עופר שכטר, גילם את הדמות הראשית בסרט "מבול", עשה תפקיד אורח ב"המיוחדת" ושיחק גם בסדרה "בני ערובה" לצד דר זוזובסקי. כל תפקיד שהוא מגלם מעניק לנו עוד סיבה לאהוב אותו ואנחנו מצפים לו עתיד מזהיר במיוחד.

יון תומרקין 

עוד כוכב ילדים ששיחק לצידו של רוטמן ב"מועדון החנונים" וכבש את כולנו הוא יון תומרקין. תומרקין נכנס לחיינו עם עליית הסדרה "הילדים מגבעת נפוליאון", שם היה ילד בן 12 שהראה את כישורי המשחק שלו בהצלחה רבה, והותיר אותנו עם ציפיות גדולות להמשך הקריירה שלו. תומרקין לא אכזב, משם עבר לסדרת הנוער "האי", בה שיחק למשך שלוש עונות מצליחות. תומרקין המשיך לסדרת נוער נוספת, הפעם "חצויה" ובה שיחק בתפקיד הערפד החתיך, לצד עמית פרקש, האקסית המיתולוגית שלו.

מקסים
חתיך © אור גפן

בשנת 2011 שיחק בסדרה "סימני שאלה" בתפקיד חרדי שנכנס לעולם החילוני, לאחר מכן הוא השתתף בהצגה "שכחו אותי בבית" שמיועדת לילדים, מה שנתן לנו הרגשה שהוא מתנדנד בין עולם הילדים והנוער לבין עולם המבוגרים. השחקן הצעיר שיחק גם בסרט "רוק בקסבה" לצד אנחל בונני, בתפקיד חייל בעונה הרביעית של הסדרה "הבורר". התפקידים הנחשקים שגילם ב"הבורר" ובסרט הקולנוע, גרמו גם לקהל הבוגר יותר להכיר את תומרקין ולהתאהב בו מהרגע הראשון.

דנה פרידר 

עוד מישהי שכיף לנו לראות אותה תמיד היא דנה פרידר. פרידר המתוקה, פרצה לחיינו בתכנית הריאליטי "נולד לרקוד" שלא זכתה להצלחה גדולה במיוחד, לאחר התכנית החלה להנחות תכניות ילדים בערוץ ניקלודיאון, השתתפה בעונה השנייה של הטלנובלה "האלופה" וגם שיחקה בטלנובלה הישראלית המצליחה "בובות". ייתכן שכולכם מכירים את פרידר דווקא מ"הפיג'מות", סדרת הילדים בה פרידר שיחקה החל מהעונה החמישית. היא השתתפה בפסטיגלים, ושיחקה בסדרת הדרמה "עספור", בה השתתפה בסצנות שלא מיועדות לילדים

הכי מהממת
הכי מהממת © רפי דלויה

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפני שנה השתתפה בסדרה הקומית "פרופיל 64" לצד מאור שוויצר, ששיחק לצדה גם ב"גאליס" בתור חניך המחנה. גם בסדרה הזו היא הראתה רצינות, כשגילמה את תפקיד המפקדת. כעת היא מנחה את תוכנית הקיץ "הבנים והבנות" ומוכיחה לנו שהיא כאן כדי להישאר. 

עוז זהבי

גם עוז זהבי מוכיח לנו שהוא כאן כדי להישאר. זהבי השתתף בסדרה "האי", לצד יון תומרקין. משם עבר לשחק ב"עספור", הסדרה שגילתה אותו לעולם המבוגרים. בעקבות ההשתתפות בסדרה זהבי הפך לגבר שהבנות חולמות עליו בלילות ולדמות הכי סקסית שהייתה אי פעם על המסך שלנו. זהבי השתתף בחמישה פסטיגלים, נבחר לדגמן עבור חברת האופנה "רנואר", לצד אור גרוסמן, והשתתף בסרטי קולנוע כמו "התגנבות היחידים".

© ענת מוסברג

השנה פרץ דרך עם בואה של הסדרה "זגורי אימפריה" סדרת דרמה ששודרה בערוץ 3 HOT, שזכתה להצלחה מסחררת. כעת זהבי מצטלם לסדרה חדשה שתשודר בyes והיא "ג'וני ואבירי הגליל", בה יגלם את התפקיד הראשי. זהבי הפך לכוכב כבר ב"האי" וישר משם עבר סדרות בוגרות יותר ונראה שהוא בחר להתמקד רק בהן, ולא בעולם הילדים שקצת הזניח מאחוריו. אנחנו מחכים לראות אותו חוזר לסדרות ילדים, התגעגענו.

מיכל ינאי 

יכול להיות שלא כולכם יודעים מי זו מיכל ינאי, אבל אלה שכן יודעים – כנראה היו בתקופת "הכיתה המעופפת". ינאי היא מנחת ערוץ הילדים לשעבר ושחקנית מוכשרת ביותר. היא הפכה למנחה בערוץ הילדים לפני 14 שנים, הגישה את התוכניות "תיבת ההפתעות" ו"גינת ההפתעות", הנחתה בתוכנית "הכיתה המעופפת", קיבלה תוכנית מאוד מצליחה שעברה לערוץ הילדים בשם "קצפת", שיחקה ושרה במחזמר לילדים. ייתכן שאתם מכירים אותה דווקא מ"השמיניה", בה גילמה את תפקיד היועצת המעצבנת, או אולי דווקא מ"יומני החופש הגדול", ששודרה בערוץ דיסני.

© סיוון פרג'

ינאי זכתה לכינוי "מלכת הילדים", אך הכינוי לא החזיק מעמד זמן רב כשהחליטה להשתחרר מהכינוי והשתתפה בתפקיד פרובוקטיבי במערכון בתוכנית "נייס גיא", אבל מיד אחר כך היא התחרטה. לאחר מכן שיחקה בסרט האמריקאי "להט הכלא" והתברגה מהר מאוד בעולם המבוגרים. בינתיים, היא מופיעה בריאליטי החדש של ערוץ 2, "הצילו! אני לא יודע לבשל" לצד נאור אורמיה, שני אטיאס ומאור שוויצר.

יעל בר זוהר 

עד שנתעורר למציאות ונבין שהחלום לא יתגשם, נספר לכם על עוד כוכבת ילדים מוכשרת לא פחות, והיא יעל בר זוהר. בר זוהר התפרסמה ממש בגיל צעיר כאשר נבחרה להוביל את קמפיין האופנה הכי נחשב לצד יהודה לוי, ומאז הדרך אל עולם הזוהר הייתה קצרה מתמיד. בר זוהר הייתה מנחה בערוץ הילדים, לאחר מכן שיחקה בטלנובלות "טלנובלה בע'מ" ו"חשופים".

© רפי דלויה

בין הדומגנות למשחק בר זוהר גם השתתפה בשמונה פסטיגלים ובהצגה "שלגיה והצייד" לצד בעלה, גיא זוארץ. כמו כן השתתפה בסרט של איתן פוקס, "בננות". בימים אלה היא מככבת שוב על המסך, ממש כמו ינאי, בריאליטי "הצילו! אני לא יודע לבשל", בה למדה לבשל במשך שלושה שבועות.

מיכאל אלוני

יש אחד שכבר החליט איפה הוא רוצה להיות וזה מיכאל אלוני. אלוני השתתף ב"השמיניה" למשך שלוש עונות, ובמקביל הנחה בערוץ הילדים. אלוני בחר שלא להמשיך לשחק בעונה הרביעית של "השמיניה" בגלל לוח זמנים צפוף שנובע מהתפקיד הנחשק שלו, הנחיית תוכנית הריאליטי "The Voice". למעשה, אלוני נאלץ לבחור בין "השמיניה" לבין ההנחיה.

הורסססססס

אלוני השתתף בסדרה "שטיסל", בה גילם רווק חרדי שמחפש שידוך. כעת הוא משתתף בסדרה החדשה "שוברי גלים" שמשודרת בערוץ הילדים למנויי yes, לצד יאנה יוסף דקלה זקס ויהונתן בשן. השנה גם לוהק לשחק בהצגה "הפושעים החדשים" בתיאטרון הקאמרי. אלוני הוכיח לנו שגבר חתיך יכול להיות מוכשר בכל דבר. גם הוא כמו הרבה כוכבי ילדים שציינו, מתנדנד בין עולם הילדים לעולם המבוגרים. "השמיניה", "שטיסל", "The Voice" – מה זה משנה? העיקר שהוא כאן.

תגובות