בייבי בום VIP: רשימת ההריוניות של הביצה . צילום: ענת מוסברג

בייבי בום VIP: רשימת ההריוניות של הביצה

כל יום אנחנו שומעים על הריוניות נוספות ובדיוק בגלל זה החלטנו לרכז במיוחד בשבילכם את רשימת ההריוניות המלאה, ואפילו חשבנו על שם אופציונלי לתינוקות!

בחודשים האחרונים הכוכבות נסחפו אל גל ההריון שתוקף את הביצה, ובכל יום גילינו על עוד הריונית חדשה שמצטרפת לרשימה. ליקטנו עבורכם את רשימת הנשים ההריוניות השוות ביותר על המסך ואפילו ניסינו לחשוב על שמות אופציונליים לילדים ומקום נחמד לקיום החגיגות. 

נינט טייב

הראשונה שנכנסת לרשימה היא המאמי הלאומית לשעבר שהתחתנה השבוע, אתם בוודאי מבינים כי מדובר בנינט טייב. נינה החליפה טבעות עם בחיר ליבה יוסי מזרחי, למען הבייבי שקרב ובא. אנחנו משערים שהברית של הילד המאושר תתקיים במקום מפואר עם כל המשפחה והחברים הקרובים כיאה למסיבת החתונה והחינה שערכו הזוג המלכותי.

© ראובן שניידר

מעניין אם גם שם נינה תחליט לזרוק על עצמה שמלה בסטייל שלגיה או שהיא דווקא תלך על בגד יותר קליל. בעקבות העובדה ששני ההורים של הילד רוקיסטים, כנראה שהבייבי לא ממש יהיה רופא אלא יותר בכיוון של רוקר מגניב. 

אסתי גינזבורג

גם הכוכבת הזוהרת אסתי גינזבורג, צריכה להתחיל לתרגל נשימות מכיוון שבעוד כמה חודשים נראה אותה יוצאת מחדר הלידה עם בייבי קטן. גינזבורג הודיעה על הבשורה המרגשת כאשר נפשה בברלין יחד עם בעלה עדי קייזמן. עם אמא כזאת מהממת ואבא כזה חתיך אנחנו בטוחים שייצא להם את הילד המושלם.

כמה אהבה!
כמה אהבה! © אינסטגרם

גינזבורג תופיע על בימות חנוכה הקרוב עם המחזמר "גיבורי האור" כך שלא נתפלא אם אירוע הולדת התינוק יתקיים מאחורי הקלעים של אחת ההצגות. אם האירוע יתקיים באמת מאחורי הקלעים של אחת ההצגות, היינו ממליצים לשניים לקרוא לילד אור, על שם ההצגה. יכול להיות אחלה זיכרון, לא?

רוסלנה רודינה

כששמענו על הקאמבק הגדול של הקיץ הזה - רוסלנה רודינה ואייל גולן, לא הופתענו כל כך, אבל אז כשהחלו השמועות על הריונה של רודינה, הופתענו ואפילו מאד. כזכור, התינוק שיבוא לא יהיה הילד הראשון של גולן, יש לו כבר ילדים מהגרושתן, אילנית לוי. אנחנו תוהים לעצמנו איך ייראה הילד? בהיר עם מבטא רוסי? או "שזוף" עם עיניים על הראש כמו לאבא? כך או כך הילד שלהם בטוח ייצא יפה. מי יודע, אולי הבייבי יהיה זמר וימשיך את דרכו של אביו. אנחנו מחכים.

© ענת מוסברג

אם אתם שואלים אותנו, השניים יחגגו באולם אירועים גדול במיוחד כמו שרק הם אוהבים. בכל זאת, הריון ראשון של רודינה. לזוג המאוהב היינו ממליצים על השם פרח, מה שיאפשר לאבוש אייל להוציא סינגל על פרחים. בכל זאת, על כל ילד הוא כותב שיר.

יובל שרף

כוכבת "נויורק" יובל שרף, והזמר שלומי שבן, מצפים לילד הראשון שלהם. השניים מתחזקים זוגיות יציבה ופוטוגנית החל משנת 2008. לדעתנו שבן ושרף יחגגו במסיבה אינטמית בבית או באיזה בר, לאור העובדה כי במקום חתונה מפוארת בגן אירועים, השניים העדיפו לציין את חתונתם במועדון תל אביבי.

© אמיר מאירי

כמובן שעם אמא כזאת מוכשרת בכל התחומים ואבא ששר כל כך יפה, הילד בהחלט ייצא מולטי טאלנט, ג'ינג'י מנומש עם קול פעמונים. היינו ממליצים לזוג לקרוא לילד יצחק, על שם השיר של שבן "סיפורו של יצחק". אנחנו מוכנים להתפשר על שם אחר רק אם שבן יחליט לכתוב עליו שיר ולעשות דואט עם אמא שרף, כולל הזיופים!

לירון ויצמן

הצלע הנשית בתכנית "ערב טוב עם גיא פינס" לירון ויצמן, תיהיה בקרוב גם אמא במשרה מלאה, יחד עם בעלה אורי סמיט. כשהתינוק יגדל אנחנו מקווים שהוא יילך בעקבות אמו, ייכנס אל תחום התקשורת ויקבל אפילו אייטם בתכנית על הלידה המדוברת. לדעתנו, כדאי לקרוא לתינוק גיא - בכל זאת, "גיא פינס" זה חלק גדול מחייה של אמא לירון. אנחנו מחכים לקבל אותו בברכה.

© אינסטגרם

דנה גרוצקי

עוד כתבת של גיא פינס נכנסה להריון בחודשים האחרונים, אנחנו כמובן מדברים דנה גרוצקי. מנחת "פרויקט הלהקה" נמצאת בחודשי הריון מתקדמים להריון הראשון שלה ושל בעלה, חיים שטרן. בנוסף, נקווה שהילד יהיה גם מתולתל כמו אמו וילך בדרכה של אמו, בכל זאת אמא מוכשרת. אנחנו מאמינים שהחגיגה לא תהיה גדולה אלא רק עם משפחה וכמה חברים טובים, אינסטינקטים. לשטרן וגרוצקי היינו ממליצים לקרוא לילד או לילדה טל, כך שאם יהיו לו או לה תלתלים, טלי תלתלי זה מתחרז יפה.

© אינסטגרם
© ירדן הראל

שרי גבעתי

שרי גבעתי שהתחתנה לפני מספר ימים ונשבעה אמונים לאור לובושוביץ, נמצאת בשלבי הריון ראשונים. גבעתי היא זמרת ויוצרת ולובושוביץ הוא איש עסקים. סביר להניח שלתינוק יהיה עיניים כחולות ושיער כהה לאור הנתונים של הוריו. לא נתפלא גם אם חגיגת השמחה תיהיה הכי שאנטית בעולם - על הים. אילו יכולנו להחליט איך לקרוא לילד היינו קוראים לו גבע, גבע לובושוביץ גבעתי, נשמע מגניב.

גם בחתונה הפפראצי מגיע
גם בחתונה הפפראצי מגיע © ראובן שניידר

יוליה פלוטקין

אחרונה חביבה שנכנסת לרשימה שלנו, היא האישה עם התלתלים הזהובים והחיוך היפה ביותר על המסך, יוליה פלוטקין. גם פלוטקין תיכנס לחדר הלידה בקרוב מאד, יחד עם בעלה הטרי שחר עוז, איש חיי הלילה והמסיבות. נאחל לילד שיחגוג במסיבות עד אור הבוקר, כי ככה מנצלים כל רגע בחיים!

© רפי דלויה

האמת, שבשביל פלוטקין ועוז אין לנו שם מספיק טוב בשביל הילד. חשבנו אולי אם זאת תהיה בת, יקראו לה לודה על שם הדמות של אמא יוליה ב"חסמבה דור 3", אבל אז החלטנו שזה לא מספיק טוב. יש לכם הצעות? 

SO - מי אתם חושבים שהבאה בתור להיכנס להריון? אנחנו מחכים.

 

תגובות