Objection: מעלים את הסלבס לבית משפט. צילום: גבריאל בהרליה, טמלבר, אינסטגרם

Objection: מעלים את הסלבס לבית משפט

לקראת יום הכיפורים פתחנו את בית המשפט הצפרדעי וקיבצנו עבורכם את המעשים הנוראים של הסלבס. מה פסק הדין של אסי עזר? ואיך טל ברודי צריך לפצות אותנו?

יום כיפור מגיע ואיתו סיכום המעשים הנוראיים מכל של הסלבס בשנה החולפת. קבלו את בית המשפט הצפרדעי הראשון בישראל החושף את התיקים הפליליים של הסלבס (שאגב אותם הם לא קיבלו בהנחת סלבס).

הצילו! רן שריג VS טל ברודי

שם התיק: קערר וחלבן

הקורבן: רן שריג

הנאשם: טל (ג'יבריש) ברודי

תיאור המקרה: טל ברודי שוגה בעברית וגורם לרן שריג להפסיד במשימה

סיבת התביעה: במהלך התוכניות האחרונות של הריאלטי "הצילו אני לא יודע לבשל" נחשפנו למעשה הנורא של המלך הבלתי מעורער של הכדורסל והג'יבריש בישראל - טל ברודי, אשר החליט לחדש את השפה העברית ולהכניס לסלנג המקומי את המילים "קערר" ו"חלבן", וגרם לרן שריג לפשל במשימה. אמנם אנחנו צחקנו אך אליעזר בן יהודה היה מתהפך בקברו.

פסק הדין: ברודי, קודם תלמד עברית באולפן ואחר כך תלך להשתתף בריאלטי. שמדברים בהם עברית.

© יחסי ציבור

אסי עזר VS השכנה 

שם התיק: אסי, עזר לנו לשנוא אותו יותר

הקורבן: השכנה של אסי עזר

הנאשם: אסי עזר

תיאור המקרה: אסי עזר מקליט את שכנתו במצבים אינטימיים ומשדר ברדיו

סיבת התביעה: כידוע לאסי עזר יש תוכנית בוקר ברדיו שאותה הוא מגיש לצד דפנה לוסטיג, במהלך התוכנית החליט עזר להיות מצחיק (מה שלא עבד לו) ולשדר בשידור חי את שכנתו מקיימת יחסים אינטמיים. כן כן המנחה/ טאלנט/ שדרן האהוב בטלוויזיה החליט לעשות עוול לשכנתו.

פסק הדין: עזר צריך להעניק לשכנתו האהובה את דירת אח הגדול, ככה היא לא תפריע לו עם הרעשים, הוא לא יסבול מרעש וישדר "קולות מוזרים" ברדיו. אפילו אפשר להפעיל את המצלמות בדירת האח הגדול ולעשות ריאליטי חדש. כולם יוצאים מורווחים בסופו של דבר.

© אינסטגרם

לינור שפר VS טל גלבוע

שם התיק: טל בא לך לרקוד?

הנאשמת: טל גלבוע, זוכת "האח הגדול"

הקורבן: לינור שפר

תיאור המקרה: תקרית שפיכת כוס היין בשיאו של ריב ממושך בין השתיים

סיבת התביעה: בגדול, כי טל גלבוע איבדה את זה, כנראה. מסתבר כי לא סתם אומרים שקנאה יכולה להעביר את דעתו של האדם וגלבוע, שלא אהבה את התנהלותה העדינה, המלכותית ולעיתים אף מפונקת של שפר - החליטה לקחת את הנושא צעד אחד קדימה ובמהלך ריב בין השתיים אפילו שפכה עליה כוס שמלאה ביין אדום. האם אמא לשלושה ילדות צריכה להתנהג בצורה כזאת אלימה? אנו מניחים שלגברת גלבוע יש חשבון נפש עמוק לעשות במהלך יום הכיפורים הקרוב.

פסק הדין: מסתמן כי שפר, שלא הייתה רגילה לריב עם הדיירים בבית, מצאה את עצמה תחת מתקפת עצבים בלתי נשלטת של טל גלבוע. בסופו של דבר הצופים החליטו שטל יצאה זכאית (מקום ראשון לא הולך ברגל), אך אנחנו סבורים כי קצת גלאם ועדינות לא היו מזיקים לה.

© רונן אקרמן
 
 

אביב גפן VS אייל גולן

שם התיק: זמרים ממורמרים

הנאשם: אביב גפן

הקורבן: אייל גולן

תיאור המקרה: פליטת הפה של גפן בהקשר ל"פרשת הקטינות"

סיבת התביעה: מלך מוזיקת הרוק בישראל ומלך המוזיקה המזרחית בישראל מעולם לא היו בקשר. השניים, שמערכת היחסים המעורערת ביניהם עולה על גדותיה ומתפוצצת אחת בכמה זמן, כנראה אוהבים את הכאסח שנוצר אחרת איך תסבירו את כמות הריבים והמחלוקות? לאחרונה, הריב בין השניים שבר שיאים כאשר גפן, שניצל את הבמה של התכנית "דה וויס" לטובת האינטרסים האישיים שלו (וזה כרוך גם בלעצבן את גולן), שיחרר לאוויר העולם את פליטת הפה המפורסמת שלו על גולן ופרשת הקטינות. כמובן שגולן לא נשאר חייב ולאחרונה אף טען כי אביב גפן בן אדם "שנוא".

פסק הדין: לאורך ההיסטוריה, פופ ומזרחית לא הולך טוב! אך השניים הם יוצרים וזמרים חשובים בישראל ואפילו לא נתנגד לראות מופע משותף "כשגפן פוגש את גולן", לכן שניהם ייצאו זכאים.

© ענת מוסברג
© אסף לב

ג'סטין ביבר VS ילדים תמימים

שם התיק: הבייבי כבר לא בייבי

הנאשם: ג'סטין ביבר

הקורבן: ילדים תמימים בתור לדיסנילד

תיאור המקרה: ביבר התחזה לנכה על כיסא גלגלים על מנת לעקוף את התורים בדיסנילנד

סיבת התביעה: הזמר הבלונדיני ישב על כיסא גלגלים, שם כובע שלא יזהו אותו ועקף ילדים תמימים חסרי ישע בתור לדיסנילנד. עכשיו מילא היה מתנהג בצורה ישראלית ומתפלח בעדינות לתור, אבל ממש להתחזות לבן אדם מסכן כדי להעלות על מגלשה, פתטי.

פסק הדין: מאחר ולביבר יש תיק פלילי נפוח עם מספר חקירות לא פתורות כמו לירוק על מעריצה, לגעת בשדיים של היידי קלום, לעשות סמים וכו...  הפעם אנחנו לא נתפשר ונכניס את ביבר לכלא שילמד לא להתחזות לאיש בלי רגליים, כי אחרי הכל - לשקר יש רגליים. תרתי משמע.

הקוביות לא יעזרו לך הפעם
הקוביות לא יעזרו לך הפעם © דיילי מייל
© טוויטר

מיילי סיירוס VS המקסיקנים

הנאשמת: מיילי סיירוס

הקורבן: המקסיקנים הצנועים

סיבת התביעה: תנועות מגונות #בנוהל

תיאור המקרה: במהלך הופעתה של סיירוס במקסיקו, היא יצאה מתוך מסך עם הפרצוף שלה והתגלשה על לשונה. במהלך ההופעה היא לבשה תלבושת של תחת ענק מזוייף וחיללה את דגל מדינת מקסיקו בתנועות מגונות יחד עם הרקדן שלה. פויה.

פסק הדין: הנתונים הבאים הינם אמיתיים על פי האתר דיילי מייל: המקסיקנים לא לקחו את ההופעה בבידוריזציה כמו שמיילי לקחה והקונגרס המדיני החליט להעמידה לדין על פשע חילול הדגל המקסיקני, ועל כך היא תצטרך לשלם 932.26 יורו ו36 שעות מאסר - הכי קטן עליה. אך בתור עונש אנחנו גם נדביק לה פאה בלונדינית ושירי קאנטרי כהומא'ג להאנה מונטנה, שנחזור קצת למקורות.

© דיילי מייל
© דיילי מייל

אפרת גוש VS אנחנו

שם התיק: שימי על עצמך משהו!

הנאשמת: אפרת גוש

הקורבן: כולנו

תיאור המקרה: ההתערטלות של הזמרת הצעירה על שער מגזין

סיבת התביעה: לאחרונה פורסם באחד המגזינים גופתה של אישה, הנמצאת בהריון מתקדם, בעירום מלא כאשר רק ידיה מסתירות את המקומות האינטימיים ביותר. לאחר בדיקה קצרה נוכחנו לגלות כי האישה היא לא אחרת מאשר אפרת גוש. כן, זו שאחראית ל"אה אה אהבה". כאמור גוש, שהחליטה להוריד את הבגדים לגמרי, הוכיחה לכולנו שגם אם אנחנו בעד "אמנות או נמות" - לפעמים יש דברים שהם קצת יותר מדי קשים לצפייה.

פסק הדין: אפרת מאמי, אם היית נראית כמו גל גדות במהלך ההריון שלך, אבל את לא, אז כדאי שתשימי על עצמך משהו ותתחילי להתנהג בהתאם כי אנחנו עוד בשוק מהתמונות, סורי.

© סטודיו דרור כץ
 
 
 

 

תגובות