תגידו מזל טוב: דניאל ליטמן חוגג יום הולדת 24. צילום: אור גפן

תגידו מזל טוב: דניאל ליטמן חוגג יום הולדת 24

השחקן דניאל ליטמן הגיע אלינו בסערה והפך להיות אחד מהשמות הכי גדולים על המסך שלנו, אז לכבוד יום ההולדת שלו החלטנו להציג את הדרך שלו מההתחלה ועד היום. הצטרפו אלינו למסע

דניאל ליטמן הפך להיות אחד מהכוכבים הגדולים של הילדים והנוער בימינו ולא תאמינו לזה, אבל הוא כבר חוגג את יום הולדתו ה-24. איפה בעצם הכרנו אותו ואיך הוא הפך להצלחה כל כך היסטרית? המסע של ליטמן.

עם הח'ברה הטובים
עם הח'ברה הטובים © אינסטגרם

תחילה לקח ליטמן מכינה בבסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין והחל את תפקידו הראשון בטלוויזיה בסדרה המצליחה "ראש גדול" בה שיחק את איציק. כשנתיים לאחר מכן כיכב בסדרה השבועית "אלכס בעד ונגד" בתפקיד מיכאל, שחקן כדורסל מצטיין ובן זוגה של איה (עמית פרקש). את התפקיד הראשי באותה סדרה גילמה מאיה שואף, שקצת לאחר מכן קיבלה את "חצויה" וכיום מככבת ב"גאליס".

הקרנת הבכורה של "אלכס בעד ונגד"
 

אגב, אם לא ידעתם, הייתה אמורה להיות עונה שנייה לסדרה שדי הצליחה באותה תקופה, אך בגלל העובדה ששואף לוהקה לטלנובלה "האלופה" שם דמותה מנהלת רומן עם עם אלון אבוטבול, מי שמשחק את אביה ב"אלכס בעד ונגד" - הדבר לא התאפשר, לכן HOT החליטה לבטל את העונה.

 מתוך פרק של
מתוך פרק של "אלכס בעד ונגד" © צילום מסך מיוטיוב

למרות שכבר כיכב בסדרה של ערוץ הילדים, הפריצה שלו התחילה דווקא מהסדרה שהגיעה אחריה - "החולמים" ששודרה באותו ערוץ והצליחה הרבה יותר. שם שיחק את תפקידו של גיא, ילד המנסה להתקבל לפנימייה של מחוננים בעוד הוא נמצא בבית אומנה. הוחלט שלא להמשיך את הסדרה, אלא ליצור סדרת בת, אליה המשיכו רק השלושה הראשיים ששיחקו לצידו של ליטמן והם תובל שפירדניאל מורשת ואליאנה תדהר שאתם כבר מכירים היטב, וכך נולדה לה "גאליס". האמת, לא היינו מתנגדים לביקור קטן של גיא במחנה הקיץ הנחשק, אבל עכשיו כבר אין סיכוי הא? חבל.

זוכרים אותם?
זוכרים אותם? © פייסבוק
 

העובדה שליטמן לא משחק "בגאליס" לא מפריעה לחברות שלו עם שפיר ומורשת מ"החולמים" ועד היום ניתן לראות עד כמה החיבור ביניהם גדול וחזק ועד כמה כיף הם עושים יחד. בשנה שעברה טסו השלושה לחופשה בלונדון יחדיו, הם נפגשים כמעט כל שבוע (אם הלו"ז מאפשר זאת) ומגיעים לפרגן אחד לשני ביצירה ובעשייה של כל אחד מהם. אל המופע של "גאליס" בנוקיה הגיע ליטמן, ואל המופע של "החממה" בנוקיה הגיעו מורשת ושפיר.

עוד שבת של כדורגל עם החברים
עוד שבת של כדורגל עם החברים © אינסטגרם

שנת 2012 הייתה שנה מאוד משמעותית עבור ליטמן. הוא החל להופיע בהצגה "הרפתקאות נמו בספארי" שעלתה בספארי ברמת גן לצד עומר דרוריאנה יוסף וליאור כהן, ובמהלך אחת מן ההופעות חש ברע ולא יכול היה להזיז את רגליו, לכן הובהל לבית החולים ולאחר מכן התגלה כי הותקף בתסמונת נדירה שגרמה לשיתוק בכל גופו ותקפה את מערכת העצבים ואת השרירים שלו. ליטמן נאלץ לעבור שיקום ארוך כשהוא צריך ללמוד הרבה פעולות מחדש כמו איך ללכת ולדבר.

עם קאסט
עם קאסט "הרפתקאות נמו בספארי" © אינסטגרם
מובהל לבית החולים. מתוך סצנה ב
מובהל לבית החולים. מתוך סצנה ב"החממה" © אינסטגרם

בסופם של כמה חודשים לא פשוטים החלים ליטמן לחלוטין וחזר לצלם את הסדרה החדשה בה הוא מגלם את התפקיד הראשי - דניאל ב"החממה". כיום אתם כבר מכירים אותו בתור אותו דניאל גורן, מי שהיה קפטן מועדון הנשרים בעבר. בינואר הקרוב תתחיל העונה השלישית של הסדרה המצליחה שיצר גיורא חמיצר יחד עם הכוכבים החדשים שהביאה עימה, ביניהם דר זוזובסקי, שיר מורנו, גאיה שליטא כץ וגם הקאמבק של לי בירן למסך שלנו.

ברוכים הבאים לחממה
 
עם הפרטנרים לי בירן וגאיה שליטא כץ
עם הפרטנרים לי בירן וגאיה שליטא כץ © בני דויטש

שלא תחשבו ששכחנו את תפקיד האורח של ליטמן בסדרת המקור של ערוץ דיסני, "יומני החופש הגדול". ליטמן גילם את עומרי, מדריך הצלילה החתיך שכל בנות הסדרה מתאהבות בו באילת, ביניהן גם דמויותיהם של ליהי קורנובסקי (כיום ב"איש חשוב מאוד" ובקרוב ב"שכונה") וגאיה גור אריה (שקטפה תפקיד אורח בטלנובלה הבינלאומית "ויולטה"). אין ספק שהוא לגמרי כובש.

מתוך האירוח ב
מתוך האירוח ב"יומני החופש הגדול" © צילום מסך מיוטיוב

בחנוכה הקרוב תוכלו לצפות בו ב"משחקי הפסטיגל" בתור ספייק הדורבן שהוא טיפוס ישיר שלא מאמין בדיבורים, הוא יכול להעיף קוצים ולפגוע בכולם, הוא לא הכי סבלני ויש לו פיוז קצר, אבל אם תתחברו אליו הוא נאמן וחבר אמיתי. בפסטיגל הוא יופיע לצד החברים מ"החממה" שיר מורנו ולי בירן, מנחי ערוץ הילדים טל מוסרי ודנה פרידר, כוכבי "גאליס" האהובים עומר דרור ושירן סנדל וגם החברים שפיר ומורשת, ואלו הם רק ההתחלה. רבים מוכשרים וטובים יחכו לכם על הבמה.

ספייק בפסטיגל
ספייק בפסטיגל © רפי דלויה

אנחנו רק מחכים לראות את דניאל בעוד פרויקטים, אבל עד אז אנחנו רוצים לאחל לו המון מזל טוב, בריאות והצלחה! מה אתם מאחלים לדניאל?

 

תגובות