סיכום ישראל: מה הכוכבים עשו השבוע? . צילום: ענת מוסברג, אינסטגרם

סיכום ישראל: מה הכוכבים עשו השבוע?

מי מצטרף לעונה החמישית של סדרת הנוער המצליחה "גאליס", איזו סדרה הולכת לכבוש אותנו, עם מי הגיע עומר דרור להשקה ומורן אטיאס שוב רווקה? בחרנו עבורכם את החדשות הלוהטות ביותר מהשבוע שחלף לו

כמו בכל שבוע גם השבוע קרו לא מעט דברים בביצה המקומית. החלטנו לסכם עבורכם את כל מה שהתרחש בביצה הישראלית בשבוע האחרון. כי מישהו צריך לעשות לכם סדר בעניינים, לא?

עוד במדור הבידור של פרוגי:

נפתח בידיעה שמן הסתם תצליח לעורר צרחות בלא מעט בתים בישראל. וכן, אתם לא טועים: מדובר במשהו שקשור ל"גאליס". השבוע גילינו כי אקי אבני, אחד השחקנים הטובים והמוערכים ביותר בישראל, מצטרף לקאסט של העונה החמישית של הסדרה "גאליס". אבני, אשר כבר עשה שלל תפקידים בסדרות נוער (חסמבה דור 3, יומני החופש הגדול) יעשה את טבילת האש הרצינית הראשונה שלו בתקופה הקרובה כאשר יצולם לעונה החמישית של הסדרה המצליחה. אבני יגלם את אביו של ארז, אותו מגלם עומר דרור. נו, יש דימיון?

© ענת מוסברג

אל השקת הקולקצייה של עברי לידר לקסטרו הגיע עומר דרור מלווה בבחורה בלונדינית ולוהטת. נו, אז אפשר כבר להכריז על החברה החדשה של השחקן ההורס? לשמחתכן, עוד לא. אבל מה שכן אין ספק שהבחורה המסתורית עוררה לא מעט תהיות בנוגע לדרור. חוץ מדרור מי שנהנו מהופעה פרטית של עברי לידר באירוע המושקע היו הפרזנטורים של החברה, גל גדות ולירז דרור ובנוסף הגיעו לפרגן גם אליאנה תדהר, ירדן הראל, שלומי שבן, נתן גושן, ידידיה ויטל ורבים אחרים.

החברה החדשה?
החברה החדשה?
© אלירן אביטל
© אלירן אביטל
© אלירן אביטל

הגאווה ההוליוודית שלנו, מורן אטיאס, החליטה שהחורף הגיע והיא מעוניינת לחפש בן זוג אחר ולזרוק את שי כהנא? אמנם ארבעה חודשי זוגיות נשמעים בהחלט כצעד המקדים לטבעת וחתונה אך מסתבר שזה מספיק ודי בשביל השניים שהחליטו השבוע לפרק את החבילה ולהיפרד כידידים. אנחנו מודים שהזוגיות של השניים נראתה כמבטיחה בהתחלה, בכל זאת הגילאים הקרובים והמתאימים לניהול זוגיות, הידיעה שהילדים שלהם יהיו יפים בצורה לא נורמאלית וכמובן העובדה שאטיאס אף לקחה איתה לשטיח האדום, אי שם מעבר לים, את כהנא ממש לאחרונה. כך או כך אנו מקווים שסוף טוב יהיה בסיפור הזה ושהשניים הללו לא מתכוונים להישאר בנפרד לעוד הרבה זמן.

מחפשת חבר חדש לחורף?
מחפשת חבר חדש לחורף? © אינסטגרם

הזמר העולה, טום קשתי, אולי מוכר לכם ככוכב ריאליטי וכוכב מדורי הרכילות אך מסתבר כי קשתי שוקד על קריירה מוזיקלית כבר לא מעט זמן. בשבוע האחרון קשתי הזמין את חבריו לחגוג עמו במועדון תל/אביבי את השקת הסינגל החדש שלו "תגידי לי למה אבל". קשתי, שלאחרונה חזר לשוק הפנויים/פנויות כאשר מערכת היחסים הארוכה בינו לבין בת זוגו לשעבר, ספיר בן דוד, עלתה על שרטון והשניים החליטו להיפרד אחרי שנתיים שבהן היו צמודים במיוחד. אל ההשקה הגיעו לפרגן שלל סלבריטאים וביניהם גם ליהיא גרינר ואביבית בר זוהר, אשר לא הועילו בטובן לנצל את המעמד ולעשות סולחה. טוב נו, נסתדר גם בלי הסולחה המיוחלת.

 
© אינסטגרם

זהירות, סדרה מצליחה בדרך. מסתמן כי "משפחה שולטת", סדרה חדשה ששידוריה יחלו מחר בערוץ הילדים, הולכת לכבוש לנו את הלב ובגדול! הקאסט המרשים שכולל את אורנה בנאי, בן רביאן, הילה אברמוביץ', מור פולנוהר, רמי ורד, עמית רהב, ארנון רוזנטל, התסריטאים של הסדרה, ימית סול ויניב פולישוק וכמובן הבמאי המוכר רובי דואניאס מי שיצר את "הפיג'מות". כל אלה הופכים את "משפחה שולטת" לסדרה מצליחה בהתהוות. היינו בהשקה הרשמית של הסדרה לסקר את כל מה שקרה על הסט, השחקנים והאווירה. גם טל מוסרי הגיע להשגיח מקרוב על המתרחש בהשקה וחשף סוד לא קטן.

 
יצליחו לכבוש אותנו? © אביב חופי

 

תגובות