צחי הלוי, אגם רודברג וגאיה שליטא כץ מפרגנים. צילום: ענת מוסברג

צחי הלוי, אגם רודברג וגאיה שליטא כץ מפרגנים

הכוכבים שכולנו אוהבים הגיעו ביום שישי האחרון להשקת סדרת מתח חדשה בכיכובה של מגי אזרזר ("ניו יורק"), וכן - גם תורג'י היה שם

כנראה שיש לכוכבי "מתים לרגע" אגם רודברג וצחי הלוי, סיבה מספיק טובה לקום מהמיטה ביום שישי בצהריים, אחרת אנחנו לא רואים הסבר אחר להופעתם בפרימיירה של הסדרה החדשה "בתולות" בכיכובם של מגי אזרזר, רותם אבוהב, אפרת דור, רועי ניק ועוד רבים וטובים. מי שעוד הגיעו לפרימיירה היו: אנחל בונני, רותם זיסמן כהן עם בעלה מוריס, ששון גבאי, ושחקני "זגורי אימפריה" יערה פלציג, יפית אסולין והבמאי מאור זגורי.

כוכבת
© אור גפן
© ענת מוסברג
© ענת מוסברג
© ענת מוסברג
אפרת דור בהריון מתקדם
אפרת דור בהריון מתקדם © ענת מוסברג
© ענת מוסברג

גם החברים הטובים של אזרזר הגיעו לפרגן כמובן, איתי תורג'מן בלוק נורמלי יחסית, החבר הטוב ג'ייסון דנינו הולט, וגאיה שליטא כץ שלקחה הפסקה מצילומי העונה החדשה של החממה. היה לוהט.

© אור גפן
© ענת מוסברג
 

"בתולות" היא סדרת מתח חדשה, המשלבת את המיתוס של בתולות הים, עם סיפור היעלמות מסתורי בן זמננו. שלי רג'ואן (מגי אזרזר), היא שוטרת אילתית קשוחה ביחידת "זרים", ששגרת חייה מופרת יום אחד, עם מציאתה של גופת אישה עירומה, בתוך בריכה ריקה בהרים. סיפור החקירה הופך לתעלומה מסתורית שנפרשת על פני 17 שנה, אותה מנסה לפענח גם הצוות המשטרתי של התחנה המקומית.

כל הקאסט
כל הקאסט © ענת מוסברג

 

 

הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות