מפלרטטים: ג'ניפר לורנס וליאם המסוורת' ביחד?. צילום: אינסטגרם

מפלרטטים: ג'ניפר לורנס וליאם המסוורת' ביחד?

הכוכבים הכי לוהטים בסרטי "משחקי הרעב", ג'ניפר לורנס וליאם המסוורת', נראים קרובים יותר מאי פעם. האם החברים הכי טובים מנהלים רומן?

יוצאי "משחקי הרעב" הלוהטים, ג'ניפר לורנס וליאם המסוורת', מוכיחים לנו שהמקרה של מילה קוניס ואשטון קוצ'ר לא חד-פעמי. קוניס וקוצ'ר היו חברים טובים למשך תקופה ארוכה שבסופה התחילו לצאת זה עם זו בתור זוג. כנראה שכך זה יקרה גם אצל לורנס והמסוורת'. 

עוד במדור הבידור של פרוגי: 

"תמיד הייתה להם כימיה מטורפת"

בעוד שקטניס וגייל מפגינים על המסך הגדול בסרט השלישי "עורבני חקיין" רומנטיקה גדולה, לורנס והמסוורת' שמגלמים דמויות אלו מתחקים אחריהן. על פי דיווחים "תמיד הייתה להם כימיה מטורפת אבל הם אף פעם לא היו רווקים באותו הזמן". 
כזכור, המסוורת' ניהל רומן בעבר עם מיילי סיירוס והשניים אף התארסו. המקור מספר ש"כשג'ניפר וליאם נפגשו לראשונה בסט של 'משחקי הרעב' מיילי שהייתה אז ארוסתו של ליאם הייתה שם, כנראה כדי להשגיח עליהם כי היא הרגישה קינאה". לא הייתה לסיירוס סיבה לקנא משום שלורנס התחילה לצאת עם ניקולס הולט ולאחר שנפרדו בחודש יוני השנה, היא ניהלה רומן קצר עם סולן להקת "קולדפליי", כריס מרטין

החברים הכי טובים
החברים הכי טובים © טאמבלר

"ג'ניפר וליאם היו חברים במשך שנים וג'ניפר תמיד סיפרה לליאם על הדרמה בחיי האהבה שלה. היא נשענה עליו לאחר הפרידה מכריס", המקור ממשיך. "ג'ניפר התחילה לשפוך את ליבה על כריס והשיחות בינה לבין ליאם נהיו אישיות. ליאם יודע שג'ניפר אוהבת דובי קואלה, לכן הוא הביא לה בובה גדולה בדמות קואלה עם פתק שעליו כתוב: החזיקי מעמד בשביל הגבר המושלם". כמה נחמד מצידו. 

לאחרונה לורנס הודתה שהמסוורת' לוהט, גם אם הווידוי נעשה בדרך של החברים הכי טובים. "מעולם לא ציפיתי שהחבר הכי טוב שלי ייראה כל כך טוב".

הוא באמת נראה טוב
הוא באמת נראה טוב © אינסטגרם

במסיבת העיתונאים של הסרט "עורבני חקיין" לורנס אמרה על המסוורת': "הוא הבחור המדהים, המצחיק, המתוק, המשפחתי, החביב והנפלא ביותר. הוא לימד אותי איך להיות הוגנת אבל לעמוד על שלי ולהתנהג מעט בקשיחות. זה היה חשוב, הייתי צריכה את זה". 

בסט של
בסט של "עורבני חקיין" © אינסטגרם

המסוורת' לא נשאר חייב ופרגן ללורנס גם. "מה שלמדתי מג'ן זה להישאר באותו הרגע, להיות כן ולהיות כמו שאתה, לא משנה מה. ג'ניפר נהנית ממה שהיא עושה והיא בחורה שמחה, ואני חושב שבגלל זה היא כזאת שחקנית נהדרת - היא מסוגלת להסתגל למצבים בקלות".  

ג'ניפר וליאם מפרגנים
 

לדעתכם ג'ניפר וליאם יהיו ביחד? 


הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות