סוף ל"משחקי הפסטיגל": סיכום של הטירוף השנתי. צילום: חן אביב

סוף ל"משחקי הפסטיגל": סיכום של הטירוף השנתי

בכל שנה מתקיימת הצגת ענק בחנוכה, אנחנו מדברים כמובן על הפסטיגל. אתמול נערך סבב ההופעות האחרון של המופע, ובדיוק בגלל זה הגיע הזמן לסכם את כל הרגעים הכי מעניינים שקרו עם הכוכבים הלוהטים שהופיעו על הבמה בחודשיים האחרונים. אז איך הסתיימה פרשת שיר הסלפי ומי לא הפסיק להשתעל על הבמה?

הפסטיגל השנה הביא לנו מגוון חידושים ודברים שלא זכינו לראות בשנים קודמות, כמו "שיר הסלפי" שמדבר על תופעה טרנדית, שימוש בסגוואי בפסטיגל ואפילו גביית תשלום עבור הצבעה לשיר האהוב עלינו. אחרי 107 הופעות בלתי פוסקות שהתחילו עוד מלפני חנוכה, זה נגמר. מה היו הפרשות הכי מעניינות ב"משחקי הפסטיגל"?

© חן אביב
© חן אביב
© חן אביב
© חן אביב

עוד במדור הבידור של פרוגי:

1. פרשת "שיר הסלפי"

כבר התרגלנו לתלונות על הפסטיגל לאחר שהוא יצא, בעקבות נושא הפסטיגל, אבל בפרשת "שיר הסלפי" כל המהומה התחילה עוד לפני ההופעות עצמן. למקרה ששכחתם איך הכל התחיל, קבלו תזכורת:  בשיר היה משפט אחד שהצליח להתסיס הורים רבים: "אפילו בבת מצווש מצטלמת כמו בובה, רוקדת עם כולם ולצלם עושה מואה". הטענה העיקרית של ההורים הייתה שילדה בת 12 אשר חוגגת בת מצווה לא אמורה לפלרטט עם הצלם. הם קראו להחרמת הפסטיגל עד שמילות השיר יוחלפו באחרות. הפקת הפסטיגל לא נשארה אדישים לעניין ובעקבות מחאת ההורים המשפט השתנה ל: "רוקדת עם כולם, למצלמה עושה מואה". 

© חן אביב
© חן אביב
© חן אביב
© חן אביב
© שלי זילכה
"שיר הסלפי" לפני השינוי
 


2. פרשת שירן סנדל VS האמא הזועמת

לא רק פרשת "שיר הסלפי" עוררה מהומה, גם פרשת שירן סנדל VS האמא הזועמת עוררה סערה ואף גרמה להגברת האבטחה בהופעות. הפרשה הזאת התרחשה בעיצומי ההופעות בפסטיגל דרך הפייסבוק. כידוע, רשתות חברתיות עושות את שלהן ואף אחד לא נשאר אדיש למראה פוסט זועם. אמא נסערת במיוחד התלוננה בעמוד הפייסבוק הרשמי של סנדל שדניאל מורשת לא נתן יחס לבתה הקטנה מהבמה ואף הוא וסנדל הסתכלו על האם במבט מתנשא. בנוסף, על פי האם, כשכל הכוכבים עמדו על הבמה סנדל אמרה להם להסתכל על האם וכשהיא לא הבינה מה הם רוצים, סנדל אמרה: "אמרת שאנחנו סנובים אז הנה אנחנו מסתכלים עלייך".

© צילום מסך מהפייסבוק

סנדל לא נשארה אדישה ולא חסכה במילים כשהצדיקה את מורשת שלא עשה שלום לבתה, וכתבה בין היתר: "את כנראה שוכחת שיש בקהל עוד 6000 איש חוץ ממך וכשאת הולכת מהקהל אנחנו ממשיכים לעוד 4 הופעות". 

היא הוסיפה שכל הכוכבים הסתכלו על האם כדי שהיא לא תגיד שהם סנובים ואף שהיא לא הייתה חשובה כדי לדבר עליה בכלל על הבמה. 

© צילום מסך מהפייסבוק

האם לא השאירה את התגובה המושקעת של סנדל באוויר, וטענה כי היא משקרת וכל הפרצופים שהיא עשתה לה מתועדים. 

© צילום מסך מהפייסבוק

*על הפרשה המלאה תוכלו לקרוא כאן.

3. פרשת החולים

אחת הפרשות המעניינות שקרו ב"משחקי הפסטיגל" הייתה ללא ספק פרשת החולים. כידוע, משתתפי הפסטיגל מופיעים ארבע פעמים ביום, לכן הפעילות האינטנסיבית שלהם גרמה להם להתקרר ולהיות חולים לתקופה קצרה במהלך ההופעות עד שאפילו מהשורה האחרונה באולם היינו יכולים לראות אפים אדומים או עיניים חולות. דנה פרידר למשל, הייתה מצוננת והשתעלה לא מעט על הבמה. גם דניאל מורשת, שטרח לעדכן את עוקבי האינסטגרם שלו בדבר המחלה שלו, התקרר ולמרות זאת עלה לבמה עם כאבים עזים. בנוסף לפרידר ומורשת היו כוכבים נוספים שגם נדבקו, כנראה מהם. בסופו של דבר כולם עלו לבמה ולא נתנו לחולי להפריע להמשך ההופעה. ריספקט! 

© אינסטגרם
גם כשהן חולות הן מפציצות על הבמה
גם כשהן חולות הן מפציצות על הבמה © שלי זילכה
© חן אביב


4. פרשת הפרידה של דנה פרידר ואלי פיניש

כשאנחנו אומרים את המילה "פרידה" באותו המשפט עם המילים "דנה פרידר ואלי פיניש" זה נראה לנו קצת מוזר ולא קשור אחד לשני, אבל אכן הדבר קרה ואין מה לעשות. אחרי שנה וחצי של זוגיות פוטוגנית וצמודה, הזוגיות הגיעה לסיומה. כאמור, השניים הכירו בפסטיגל שעבר וטיפחו את הקשר שלהם לזוגיות של ממש. בהתחלה כששמענו על הפרידה היא הייתה בסך הכול שמועה אך אז פרידר אימתה אותה, בחיוך גדול שמסתיר המון. לשמחתנו הרבה, החיוך הכובש של פרידר וההומור של פיניש מיד השכיחו את הפרידה הכואבת כשראינו אותם בסצנה משותפת על הבמה, מתנהגים כאילו הכול כרגיל

© שלי זילכה


5. פרשת הנפילות והפאשלות

אחת הפרשות הגדולות מכולן היא ללא ספק פרשת הנפילות והפאשלות. בין הנפילות היו הנפילות הרבות של תובל שפיר מהסאגווי והמעידה של רוני דלומי במהלך ביצוע השיר שלה. מי שהלך ליותר מהופעה אחת ראה בוודאי שקרו גם לא מעט פאשלות, למשל המערכון של אלי ומריאנו לפני "שיר הסלפי" ירד בכמה מופעים, וגם המשתתפים התבלבלו בחלק מהפעמים כשהם שרו את המחרוזת הצבאית. היה מעניין בפסטיגל, זה בטוח.

© שלי זילכה
 
© שלי זילכה
© שלי זילכה
המערכון של אלי ומריאנו
 


איך אתם מסכמים את "משחקי הפסטיגל"?

 

הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות