פסטיגל הדור הבא: מי צריך לככב בפסטיגל? . צילום: חן אביב, זיו שדה וענת מוסברג

פסטיגל הדור הבא: מי צריך לככב בפסטיגל?

אז נכון, תובל שפיר, טל מוסרי ואליאנה תדהר כנראה יהיו גם בפסטיגל הבא וגם בזה שאחריו, אבל יש כמה שחקנים אחרים שעדיין לא זכינו לראות אותם מפזזים על בימות הפסטיגל. אז מי הכי מתאים? הרשימה המלאה

כל שנה הפקת הפסטיגל מלהקת את הכוכבים שאנחנו רגילים לראות בכל מקום. בשנה הבאה היינו רוצים לראות כוכבים אחרים, וקאסט הרבה יותר מגוון. הרשימה המלאה: 

אסי עזר

אחרי שאסי עזר הנחה את "האח הגדול" ו"הכוכב הבא", זה הכי טבעי שהוא ינחה גם את הפסטיגל. חוץ מזה, יהיה נחמד לתת לו גם לשיר, ולראות אם הוא מיישם את ההערות של פאנל השופטים ב"הכוכב הבא", אבל הדבר שהכי היינו רוצים לראות זה את עזר רוקד. יהיה פאן.

© שוקה כהן

טום יפת

הסדרה "שכונה" הקפיצה את טום יפת כמה צעדים קדימה בקריירה, וגם בקולנוע הוא כבר עשה כמה תפקידים מרשימים. אז כבר הספקנו לראות אותו משחק ועכשיו אנחנו הכי רוצים לראות אותו שר ורוקד. נכון שהוא הכי מתאים לדור הבא של שיר הסלפי?

© חן אביב 

ליהי קורנובסקי

כשברזומה של ליהי קורנובסקי רומן עם יהודה לוי ב"איש חשוב מאוד", ועוד תפקידים בטלוויזיה ששיחקה בהצטיינות, זה הכי טבעי שנרצה את קורונובסקי גם בפסטיגל. פנים מרעננות? צ'ק. כישרון גדול? צ'ק. מקוריות בליהוק? צ'ק. חוץ מזה, אל תדאגו לקטע המוזיקלי. קורונובסקי היא זמרת אופרה, אז עם שירי הפסטיגל היא תסתדר בקלות.

© זיו שדה

אלי קרן אסף

את אלי קרן אסף הכרנו לראשונה בתור רוני מ"הפיג'מות". אז מה אתם אומרים על רוני מהפיג'מות, איימי מ"החממה", ואלי מהפסטיגל? היא מצחיקה, יכולה לגלם מגוון של דמויות ואין שום ספק שתוכל להיכנס מצוין לנעליים של אחת מהדמויות במופע. אנחנו מתים עליה.

© רפי דלויה

חן אמסלם

חן אמסלם עשתה בשנה האחרונה זינוק מטאורי, בזכות הסדרה "זגורי אימפריה" שכתב בן זוגה, מאור זגורי, בימים אלו היא גם מככבת במחזמר "שיער" של תיאטרון הקאמרי, שם למדנו שהיא גם יודעת לשיר מצוין. משחק פנטסטי ויכולת שירה מסתדרים לא רע ביחד, ולכן אין לנו ספק שחן אמסלם ופסטיגל זה ממש הולך ביחד! 

© אור גפן

אייל שיקרצי

גם אייל שיקרצי פרץ ב"זגורי אימפריה", ובנוסף בקרוב הוא יככב על מסך הטלוויזיה שלנו בסדרת הנוער "סוסי פרא", מה שמציב אותו בעמדה של מועמד רלוונטי ביותר לפסטיגל הקרוב. רק לפני המופע, צריך לעבוד על כמה שיותר שיעורי פיתוח קול, ואנחנו מסודרים.

© אינסטגרם

דניאל גד

קצת מוזר שמלהקי הפסטיגל פספסו את דניאל גד עד היום. "גאליס" הפכה אותו לאחד השמות הנחשקים ביותר בתעשייה וגם בקולנוע הוא כבר הטביע חותם יפה. למי שמחפש הצדקות מוזיקליות, גד כבר היה על הבמה גם במחזמר אוליבר טוויסט. אז עכשיו, אחרי שכבר 4 שנים הוא מככב על מסך הטלוויזיה שלנו בסדרה הכי מצליחה בארץ ואחרי שכל חבריו לסדרה היו בפסטיגל, גם תורו צריך להגיע.

© ענת מוסברג

אדיר מילר

אדיר מילר סטנדאפיסט גדול, יוצר מצוין ("רמזור", אם שכחתם) וגם כמובן שחקן שמפתיע בכל פעם בחדש בכישורים שלו. אולם הפסטיגל עדיין לא ליהק את מילר, ואנחנו מבקשים מהמפיקים ללהק אותו למופעי חנוכה 2015. אל תדאגו, יהיה קורע.

© צילום מסך מיוטיוב

הדר לוי

הדר לוי היא סטנדאפיסטית תזזיתית שכבר עשתה את הסטאז' שלה באקדמיה לצחוק, וגם ליד ארז טל בתכנית "איפה אתה חי". לוי גם דרכה בערוץ הילדים ואם זוכרים שהיא בכלל התחילה ממוזיקה, אין סיבה שלא תהיה בפסטיגל הבא.

© אור גפן

טום ואוריאל

צמד הגאים של "המירוץ למיליון" הם הכוכבים הכי חמים בטלוויזיה כרגע. אוריאל יקותיאל רקדן ועל בסיס ליין מסיבות האריסה שהוא חלק גדול ממנו, אפשר לראות שיש לו גם טעם מוזיקלי מקפיץ. טום באום מגיש ב-MTV ישראל, ומכאן גם הקשר שלו למוזיקה. לגביי כישורי המשחק שלהם, לא נראה לנו שתהיה בעיה. הפסטיגל אוהב צמדים (היוש אלי ומראינו), אז הנה הבאים בתור.

© רפי דלויה

ירדן הראל

ירדן הראל היא ללא ספק הפנים היפות של הטלוויזיה נכון להיום. אחרי שהגישה את "רוקדים עם כוכבים" והתמקמה במשבצת המגישה גם בתכנית "חדשות הבידור", הראל יכולה להיות ליהוק מעניין לפסטיגל, גם אם לא הוכיחה עצמה כזמרת בפועל. אין ספק שהיא תוכל לגלם את דמות הנסיכה הטובה שניצלת ברגע האחרון על-ידי אביר דיגיטלי.

© רפי דלויה

זמר אורח - מוקי

לא באמת צריך להסביר. מוקי הוא זמר השנה, שיר השנה ואפילו איש השנה במוזיקה. הזמר נמצא היום בשיא, וגם בפסטיגל צריכים ליהנות מהפריחה המחודשת של מנהיג שבק ס לשעבר. תארו לעצמכם את הקהל עומד על הרגליים ושר את "ילד של אבא" בעיניים נוצצות. אנחנו כבר מחכים.

© ענת מוסברג

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

 

תגובות