איחוד הזמר המזרחי: פאר טסי ועומר אדם חוגגים. צילום: ערן דיין

איחוד הזמר המזרחי: פאר טסי ועומר אדם חוגגים

אמש נערכו חגיגות יום הולדת לרדיו דרום עם מיטב הזמרים והבדרנים שאנחנו אוהבים, כמו שרית חדד, מוש בן ארי וישראל קטורזה. מי עוד ירד דרומה? ולמה החגיגות נקטעו באמצע?

יש סיבה למסיבה. אמש נערכו חגיגות יום הולדת 19 לרדיו דרום עם מיטב הזמרים והבדרנים שהשתלבו בתוכניות ספיישל לאורך היום, ביניהם יורם סוויסה שאירח את שרית חדד, מוש בן ארי וישראל קטורזה. הזמרים הגישו תכניות ושרו את השירים שלהם לייב באולפן. 

© ערן דיין
© ערן דיין
© ערן דיין

עוד אירחו בתוכניות ספיישל הם אורן וירמי שאירחו בתוכנית "שותפים לתשע" את אמיר דדון. את השמות המדוברים של השנה מצאנו בתוכנית ההגשה של ראם כהן "בריזה", ובה התארחו שיר לוי, איתי לוי, אתי ביטון, עומר אדם, דודו אהרון ופאר טסי. דידי הררי, מגיש התוכנית "דידילוקאלי", ירד אף הוא דרומה ואירח את משה פרץ וליאור נרקיס. חפלה מזרחית בטוח הייתה.

© ערן דיין
© ערן דיין
© ערן דיין

מי שעוד התמנגלו בחפלה הדרומית הם "אופירה אסייג ואיציק זוהר" שהגישו את "תוכנית הספורט של ישראל" מאולפני "רדיו דרום". גם אסף אטדגי, מאור בוזגלו ואבי גואטה השתתפו בחגיגות המשמחות, עד שהן נקטעו בעקבות תאונה קטלנית בצומת להבים. התאונה הובילה להחלטה שאין זה ראוי להמשיך ולשמוח, וכך הקהל הדרומי התפזר כל אחד לדרכו. אנחנו מקווים שאת החגיגות הבאות של רדיו דרום שום דבר לא יקטע ושהכול יעבור בשלום.

© ערן דיין
תגובות