חג פורים קרוב מתמיד - לאיזה סלב כדאי להתחפש?. צילום: איציק בירן,רפי דלויה,אינסטגרם

חג פורים קרוב מתמיד - לאיזה סלב כדאי להתחפש?

לכבוד חג הפורים, הכנו לכם רשימה ארוכה של אנשים שהיינו מאוד שמחים להתחפש אליהם ואפילו יותר מזה, היינו רוצים לקום במקומם בבוקר ליממה אחת

פורים הגיע מהר מאוד השנה, אבל אל דאגה, התחפושות כבר מוכנות ואנחנו רק מחכים לרגע בו נעלה עליהם ונלך להסתובב ברחבי העיר כדי שכולם יראו כמה השקענו בתחפושת. אבל אנחנו בפרוגי רוצים לקחת צעד קדימה את החג וחשבנו מי היינו רוצים להיות יום אחד. מוכנים?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

ביונסה

ישר כשחשבנו על מי אנחנו רוצים להיות ליום אחד, קווין בי עלתה לנו לראש כאסוציאציה. להיות ביונסה זה סוג של חלום בשביל כל אחד, כי אחרי הכל כולנו היינו רוצים לחבוש כתר על הראש ולהרגיש מלכים בדיוק כמוה. אנחנו כמובן לא נתחיל לדבר על הגזרה המושלמת שלה, כי בכל זאת אין לנו את כל היום לדבר על זה.

יהודה לוי

אם יש משהו שאנחנו הכי רוצים הוא להיות אנשים חשובים. לקום בבוקר כיהודה לוי זה פרס, כי אין דבר יותר טוב מלהיות רווק נחשק, חתיך הורס, שחקן ענק ויקיר בנות ישראל. אגב, גם העובדה שבזמן האחרון נצמדות אליו דוגמניות הורסות מוסיפה המון וכן, אנחנו מודים, גם אנחנו היינו רוצים שתהיה סדרה על סיפור החיים שלנו ושאנחנו נהיה בתפקיד הראשי.

© רפי דלויה

בר רפאלי

יש כל כך הרבה סיבות למה אנחנו, ובטח גם אתם, רוצים להיות בר רפאלי, שאנחנו כבר לא יודעים על מה להרחיב. נתחיל בזה שבר יש אחת, אם זה בארץ או בעולם, אז זה כבר עושה חשק להיכנס לחליפה שלה. גם להיות הנציג הכי גדול של ישראל בעולם זה חלום של כל אחד מאיתנו, חלום שהסופר מודל שלנו הגשימה ומגשימה עד היום. כמו כן, היינו רוצים את ההטבות שאת מקבלת כשהשם שלך הוא בר רפאלי ויש לך מעל מיליון וחצי עוקבים באינסטגרם.

© רפי דלויה

אשטון קוצ'ר

השחקן נשוי לאישה הכי סקסית בעולם ויחד הם הזוג הכי יפה בעולם, שזו כבר סיבה טובה למה אנחנו רוצים לקום במקומו בבוקר. אבל אפשר להגיד שקוצ'ר יישאר חתיך תמיד, לא משנה כמה שנים יעברו, מה הוא ילבש ואיזו תסרוקת הוא יעשה בשיער, הוא תמיד יראה מצויין. גם החיים הרבה יותר יפים, טובים, קלים ומאושרים כשאתה דוגמן הורס, שחקן מהשורה הראשונה בעולם, ויש לך ילדה ואישה הורסות במיוחד.

© יוטיוב

גל גדות

אין אחד שלא חולם להיות עם וין דיזל על אותו סט צילומים, שלא נדבר על לשחק לצידו בשלושה סרטים מצליחים, לצעוד על מסלולי דוגמניות עם גזרה מושלמת וחזקה, כל כך חזקה שאפשר לצאת עם סקיני ג'ינס מבית החולים לאחר הלידה. אז תחשבו שאם תקומו בוקר אחד בתור גל גדות, תרצו שפורים ימשך כל השנה.

© רפי דלויה

נינט טייב

כשתקומו בבוקר כל יום מחדש ותאהבו את העבודה שלכם, תחיו את החלום, תיראו טוב מכל זווית פאפרצי, תעשו מה שבא לכם מבלי לחשוב מה אנשים יגידו או יכתבו, תדגמנו, תשירו, תשחקו וכמובן שכל זה יהיה עם חיוך בעיניים, כנראה אתם נינט טייב. אם אין לכם מספיק סיבות טובות, למרות שאנחנו בטוחים שיש, תוסיפו לכל זה שיש לה ברזומה שני אקסים מפורסמים שעדיין לא החלטנו מי יותר חתיך, אבל בכיף היינו מוסיפים אותם גם להיסטוריה שלנו.

© אור גפן

ציון ברוך

תמיד חלמנו לצאת עם כל הבחורות הכי יפות בעולם, כמו לינור אברג'יל ואסתי גינזבורג, שהן רק ההתחלה. גם לקום לסדר יום כמו של ברוך זה כמו אגדה, כלומר לקום בבוקר לצד יאנה יוסף שהיא יפייפיה אמיתית, לאחר מכן להיפגש עם שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף על במה אחת ולהצחיק מאות אנשים. אז אין אחד שלא ירצה לחיות כמו רווק גם כשאתה נשוי לאישה מהממת.

© רפי דלויה

אליאנה תדהר

קודם כל החלום של כולנו הוא לבלות בכל יום עם כמה מהכוכבים הכי גדולים והאהובים כמו תובל שפיר, דניאל מורשת ודנה פרידר. אחר כך, בלילה, להגיע לאיזו השקה וללמד את כולם איך לטפח גזרה מושלמת שכל בגד יושב בול במקום. וכל זה עוד לפני שנגיע לגיל 23, מה שאומר שכל העולם לפנינו.

© רפי דלויה

עברי לידר

בואו נניח בצד את הכישרון המוזיקלי המופלא, אבל זו לא הסיבה היחידה למה אנחנו רוצים להיות עברי לידר, גם העובדה שהחוש לאופנה לא עזב אותו גם בעשור הרביעי בחייו, בדיוק כמו המראה הצעיר שלו שלא מזכיר שום דבר בהקשר לגיל. אז כן, כולנו היינו רוצים להרגיש ולהיראות כמו עברי בגילו ואנחנו לא מתביישים להגיד שאנחנו מקנאים.

© איציק בירן

ג'סטין טימברלייק

כשאתה ג'סטין טימברלייק החיים נראים הרבה יותר ורודים. אחרת איך תסבירו את זה שהוא שחקן ענק, אחד מזמרי הפופ הכי טובים ומצליחים בעולם, יודע לשיר ולרקוד בו זמנית וגם חתיך על. בנוסף לכל זה, הוא מצליח לטפח חיי נישואים מושלמים. אז תגידו לנו אתם, לא שווה להיות ג'סטין טימברלייק?

© טמבלר

אז למי אתם הייתם רוצים להתחפש?

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

 

 

 

תגובות