מבית חמיצר: השחקנים המפורסמים שהתחילו אצל גיורא. צילום: אור גפן, ענת מוסברג ורפי דלויה

מבית חמיצר: השחקנים המפורסמים שהתחילו אצל גיורא

הגיע הזמן להכיר את הילדים המפורסמים של גיורא חמיצר, אלה שכולם מכירים בזכות סדרות הילדים של היוצר המוערך. אז מי בטוח עבר את האודישן האחרון?

דר זוזובסקי

דר זוזובסקי התחילה את דרכה בסדרה "החממה", סדרת נוער שמשודרת בערוץ ניקלודיאון למנויי yes. בסדרה זו היא מגלמת את דמותה של נטלי, הבת של לואיס, מנהל החממה. כבר מהפרק הראשון בעונה הראשונה כולנו התאהבנו בנטלי ואז גם במי שעומדת מאחוריה. זוזובסקי פרצה לעולם המשחק לאחר שדגמנה לקמפיינים רבים, כמו קסטרו ומגזין בלייזר.

 

שיר מורנו

גם שיר מורנו התחילה את דרכה במשחק ב"החממה", בה היא מגלמת את דמותה של סופי, הקפטנית של "הנשרים". גם במורנו התאהבנו עוד מהתחלה דרך דמותה, ובעונות הראשונות היא ונטלי היו החברות הכי טובות, אולי בגלל זה התאהבנו בשתיהן ביחד. הצמד התרחק לאחרונה וככה גילינו צדדים יותר רגישים בדמותה של סופי.

 

עוז זהבי

עוז זהבי עשה את תפקידו הראשון ב"האי", אותה יצר חמיצר. בסדרה זו עוז זהבי גילם את סול שנכנס לבית מחסה ביחד עם עוד נערים זרים שהופכים להיות חבריו הטובים. זהבי התברג כאחד מכוכבי הילדים המובילים בארץ בתקופת שידורי הסדרה, ומשם דרכו הייתה סלולה.

© צילום מסך מהיוטיוב

יון תומרקין

עוד אחד ששיחק ב"האי" ולא סתם תפקיד, אלא תפקיד ראשי, הוא יון תומרקין. למעשה תומרקין החל את דרכו במשחק ב"הילדים מגבעת נפוליאון" אבל את טביעת החותם שלו הוא עשה ב"האי". בסדרה זו הוא גילם נער שמגלה יום אחד שהוא היחיד שיכול לשנות את העולם. במהלך שלוש העונות הוא גילם דמות משתנה, בהתחלה הוא היה טומי, הנער הביישן והמופנם מכל חברי החבורה והבן של מנהלי בית המחסה, אדי וסילביה ולאחר מכן הוא גילה שקוראים לו בכלל דילן ושהוא צריך לשנות את העולם.

© צילום מסך מהיוטיוב

אביגיל הררי

התלתלים, הגומות והעיניים הירוקות כנראה יגרמו לכם להבין שמדובר בליבי מ"האי". אביגיל הררי גילמה ב"האי" את ליבי, הנערה הביישנית והמתוקה ביותר שנראתה אי פעם על המסך. הצחוק, החן והמבטים הכובשים שלה גרמו לכולנו להתאהב בה עוד מההתחלה ולא רק בה, גם בשחקנית שמסתתרת מאחוריה שמתגלה ככישרון אחד ענק.

© צילום מסך מהיוטיוב

השנה אביגיל הררי עשתה קאמבק בדרמה היומית של HOT "מתים לרגע", בה היא מגלמת את אחת הדמויות הראשיות, דמותה של יעל שמתאהבת בלנדאו ונמצאת תחת השפעה של לילית. בדמותה הצליחה להראות לנו את האופי השונה שהיא יכולה לסגל לעצמה בכל דמות שהיא משחקת. "האי" פרצה דרך מדהימה עבור הררי, בלי שום ספק.

דניאל מורשת

עוד אחד שהתחיל את דרכו במשחק ב"האי" הוא דניאל מורשת. בסדרה זו הוא הראה לנו שילד קטן ומתוק, עם משקפיים עגולים וחיוך כובש, יכול להיות הילד הכי נבזי שיש. מי אמר בעצם שילדים קטנים לא יכולים להתגלות ככישרונות צעירים? מורשת ללא ספק הוכיח לנו שזה אפשרי ועוד איך. בכל פרק התאהבנו בקסם של מייקי (תרתי משמע), הדמות אותה הוא גילם וביכולת שלו לסחוף דמויות אחרות לתוך סיפור חייו הכואב והקשה. בנוסף, היחסים בינו לבין זואי, חברתו הגדולה והטובה ביותר שמשמשת כאחותו, היו מרגשים לאורך כל העונות של "האי".

© צילום מסך מהיוטיוב

עדי הימלבלוי

הבלונדה עם החיוך הכי יפה בעולם, עדי הימלבלוי, שיחקה ב"השמיניה" במשך חמש עונות. את דמותה נטשה היא שיחקה בכל הסיטואציות: העצובות, המרגשות, המצחיקות והשמחות. בכל פעם שראינו אותה על המסך לא יכולנו שלא להתאהב בה בכל המובנים.

 

תובל שפיר

עוד סיבה טובה ש"השמיניה" קיימת היא תובל שפיר, כוכב הילדים הלוהט ביותר נכון לעכשיו. שפיר גילם ב"השמיניה" תפקיד משני אבל מאוד אהוב, הוא שיחק את בן-בן, הילד החמוד של דגנית. החיוך, רעמת השיער והצחוק המתגלגל גרמו לנו להתאהב בקסם שלו ובכל כולו.

 

מיכאל אלוני

מיכאל אלוני עשה את פריצת הדרך שלו ב"השמיניה", כשבה גילם את אדם במשך שלוש עונות בלבד. אדם הוא דמות מעניינת, מרגשת, מצחיקה וקשוחה ומתחת לכל המעטפת הקשוחה הזאת מסתתרת רגישות מופלאה. לאחר שכבש אותנו בכל דרך אפשרית, אלוני המשיך ל"האלופה", "על קצות האצבעות", "שטיסל", "שוברי גלים" ועוד.

© צילום מסך מהיוטיוב




 

תגובות