ביבר, אמינם ואובמה: מי נולד להורים נערים ומתוסבכים?. צילום: צילום מסך מאינסטגרם

ביבר, אמינם ואובמה: מי נולד להורים נערים ומתוסבכים?

המשפחה היא הדבר שהכי חשוב לנו, ובדומה לנו, כך המצב גם אצל הסלבס מעבר לים שאנחנו אוהבים. אז אילו סלבס נולדו להורים שהיו נערים, מי מהם נולד לאבא שמסובך עם החוק, ולמי הקדישו אוסקר והתנצלו בשיר? כל הפרטים שלא ידעתם

כולנו מסכימים שהורים ומשפחה הם הדבר הכי חשוב שיש, שמלווה אותך מיומך הראשון ועד יומך האחרון, גם אם פיזית לא. אותו המצב קיים גם אצל חברינו הסלבס מעבר לים. חלקם נולדו למשפחות מורכבות כמו אמא סוחרת סמים, אמא שהיא בעצם משרתת, אבא שמסובך עם המשטרה וכו', אבל מה שבאמת משותף לכל מי שיופיע בכתבה הבאה - הוא שאת כולם ילדו הורים בגילאי 15-19, בגילינו. תחשבו מה זה להיות הורים בגיל הזה. מטורף. שנתחיל לראות מי אלו?

ג'סטין ביבר

אמא של ג'סטין ביבר, פטי מלט, הייתה בת 17 כשילדה את הנער שהפך לסנסציה. פטי גידלה את ביבר כאם חד-הורית ונעזרה באמה ואביו החורג של ג'סטין בסטרטפורד, אונטריו. למרות שג'סטין גדל בעיקר עם אמו, אביו ג'רמי ביבר היווה חלק גדול מחייו בתור מתבגר. בדומה לג'סטין, גם לג'רמי היו לא מעט צרות וסיבוכים עם החוק, כולל אישומי תקיפה. אז זה עובר במשפחה?

© טמבלר
© טמבלר

סלינה גומז

אמה של סלינה גומז, מנדי קורנט, שחקנית תיאטרון לשעבר, הייתה רק בת 16 כאשר סלינה נולדה בגרנד פראיריי, טקסס. ההורים הביולוגיים של סלינה התגרשו כשהייתה בת חמש, כך שמנדי נאלצה לגדל אותה כאם חד-הורית גם היא. היא נישאה מחדש כאשר סלינה הייתה בת 14. סלינה הייתה בת יחידה בבית עד גיל 20, אז אמא שלה ואביה החורג, בריאן טיפי, ילדו תינוקת בשם גרייסי.

בת יחידה אומר נסיכה מפונקת?
בת יחידה אומר נסיכה מפונקת? © טמבלר
© טמבלר

ליל ויין

אמו של ליל ויין, ג'סינדה קרטר, הייתה בת 19 כאשר היא ילדה את הראפר בניו אורלינס, לואיזיאנה. ויין גדל וחונך על ידה, ושוב הסיפור חוזר על עצמו - גם היא גידלה אותו כאם חד-הורית. אביו, דוויין מייקל קרטר, נטש אותם כשהוא נולד. באחד הראיונות סיפר הראפר את מקור שמו: דוויין, כשם אביו, אך מכיוון שאביו לא היה חלק מחייו, החליט ליל להשמיט את האות D וקיצר את שמו.

גם ויין בעצמו היה הורה-נער. הוא הפך לאבא בפעם הראשונה כשהוא היה בן 16 בלבד. טויה קרטר ילדה את ילדו הראשון מארבעת ילדיו של הראפר, רג'ינה, כשהיא הייתה בת 15. מטורף!

© טמבלר
© טמבלר

ג'ארד לטו

אמא של ג'ארד לטו, קונסטנס לטו, ילדה את ג'ארד ואת אחיו כשהיא הייתה עדיין נערה מתבגרת. היא הייתה בסה"כ בלימודי התיכון שלה, מהם נשרה, והפכה לאם בודדה. ג'ארד הודה לה בנאום קבלת פרס האוסקר, ואמר: "היא עודדה את הילדים שלה להיות יצירתיים ולעבוד קשה ולעשות משהו מיוחד". מרגש.

מודה לאמא
מודה לאמא © טמבלר
ההקדשה לאמא בזכיית האוסקר
 

אופרה וינפרי

אישיות הטלוויזיה, אופרה וינפרי, נולדה לאמה, ורניטה לי, כשהייתה בת 18. ורניטה עברה לעיר מילווקי שבויסקונטסין בארה"ב על מנת למצוא עבודה, כך שסבתא של אופרה, האטי, גידלה אותה בקושצ'ושקו במיסיסיפי עד גיל שש. לאחר מכן אופרה עברה לשכונה עירונית במילווקי כדי שהיא תוכל לחיות עם אמה, שעבדה שם אז כמשרתת. סבתא של אופרה, על פי דיווחים שונים, הייתה יותר מעודדת ותומכת מאשר אמא שלה.

© טמבלר
© טמבלר

אמינם

דבי נלסון, אמו של הראפר אמינם, הייתה בת 17 כשבנה נולד בסנט ג'וזף, מיזורי. אמינם מנותק מאמו לפחות 13 שנים וכבר ידוע שהוא מרגיז אותה עם שיריו. בשנת 2013 הוא שחרר שיר ששמו "פנסים" (Headlights) שבו הוא התנצל בפניה. המילים של השיר כוללות בין היתר את השורות: "אבל בלי קשר אני לא שונא אותך... בגלל, מא, שאת עדיין יפה עבורי, כי את האמא שלי". אז רגע, מה יותר מרגש, להקדיש שיר או להקדיש פרס?

© טמבלר
השיר המדובר
 

ברק אובמה

כן כן, גם נשיא ארצות הברית ברק אובמה נולד לאמו, סטנלי אן דנהאם אובמה, כשהייתה בת 18. באותו זמן אביו, ברק חוסיין אובמה, היה בן 25. בראיון מסויים התקשר הנשיא לאמא שלו, או כפי שהוא קרא לה - "הדמות הדומיננטית בשנים המעצבות שלי". הוא המשיך ואמר: "הערכים שהיא לימדה אותי ממשיכים להיות המבחן שלי כשזה מגיע לאיך אני פועל בעולם של פוליטיקה". טוב, הכתבה הזו מתחילה להיות קצת קיצ'ית.

משפחה אוהבת
משפחה אוהבת © טמבלר
© טמבלר

ג'יימי פוקס

אריק מרלון בישופ, או מי שידוע יותר בתור הזמר והקומיקאי ג'יימי פוקס, נולד להורים בגיל ההתבגרות, לואיז אנט טלי דיקסון ודארל בישופ בטריל, טקסס. זמן קצר לאחר לידתו, הוא אומץ, גדל וחונך על ידי ההורים המאמצים של אמו. היה לו קשר מועט עם ההורים הביולוגיים שלו בילדותו.

© טמבלר
© טמבלר

50 סנט

עוד ראפר מצטרף לרשימה. אמו של פיפטי סנט, סברינה, ילדה אותו בהיותה בת 15 בלבד וכאילו שזה מספיק לילדה בגיל הזה, היא גם גידלה אותו לבד. בראיון למגזין ה"רולינג סטון", חשף 50 סנט כי היא הייתה סוחרת קוקאין והוא הפך לסוחר בדיוק כמוה כשהיה בן 12. היא נרצחה כשהוא היה בן שמונה, כאשר מישהו סימם את המשקה שלה והדליק סוג כלשהו של גז.

© טמבלר
© טמבלר

 

תגובות