הלילה הגדול של כוכבת "החממה" גאיה שליטא כץ. צילום: אור גפן

הלילה הגדול של כוכבת "החממה" גאיה שליטא כץ

למרות שהיא נחשבת כוכבת ילדים ענקית בארץ, גאיה שליטא כץ, אותה אתם מכירים מסדרת הנוער "החממה", תככב בקרוב על המסך שלנו בריאליטי יוצא דופן לצד אפרת גוש ואורי גוטליב. צפו בתמונות של השקת הסדרה

בדרך כלל כוכבי ילדים נזהרים להשתתף בתכניות ריאליטי כאלה ואחרות שיכולות לפגוע בתדמית, כי בכל זאת קהל היעד שלהם אלו בני נוער וילדים שעדיין לא חגגו בר/ בת מצווה. אבל במקרה של כוכבת "החממה" גאיה שליטא כץ, זה ממש לא מפריע. שליטא תככב על המסך שלנו בקרוב בתכנית הדוקו ריאליטי "גולשי ספות" הפעם בעונת הVIP, אשר משודרת בערוץ 3 בהוט, לצד סלבריטאים אחרים כמו: אורי גוטליב, יעל פוליאקוב, ירון ברובינסקי, אפרת גוש, הקומיקאי אבי אטינגר והסופרת מרסל מוסרי. 

כוכבת!
כוכבת! © אור גפן
יעל פוליאקוב ובעלה
יעל פוליאקוב ובעלה © אור גפן
ירון ברובינסקי ובת זוגתו מירב שירום
ירון ברובינסקי ובת זוגתו מירב שירום © אור גפן
גוש וגאיה שליטא כץ
גוש וגאיה שליטא כץ © אור גפן

בימים אלו שליטא מככבת ב"החממה", ובדיוק בגלל זה החברים מהסדרה הגיעו לפרגן לכוכבת הראשית. החברות הטובות ג'וי ריגר ואלי קרן אסף, ואפילו יוצר תכנית הנוער והאב הרוחני גיורא חמיצר. נעדרו: בערך כל שאר השחקנים שמשתתפים עם שליטא בסדרת הנוער. 

החברות מגיעות לפרגן
החברות מגיעות לפרגן © אור גפן
גם האבא של סדרות הנוער
גם האבא של סדרות הנוער © אור גפן
ג'וי, תביאי חיבוק!
מהממות כרגיל  © אור גפן
גם איימי כאן
גם איימי כאן © אור גפן

מי שעדיין לא מכיר את הפורמט, "גולשי ספות" היא תוכנית ריאליטי ששולחת קבוצה של שבעה אנשים למסע עולמי כאשר המשתתפים אינם יודעים לאן הם נוסעים ובאילו ספות הם ישנו הלילה. אין ספק, חוויה. העונה הראשונה שודרה ב2013 עם משתתפים אנונימיים, אולם תחזור ב31 למרץ לעונת הVIP שלה. 

הזמרת ובעלה יובל סיגלר
הזמרת ובעלה יובל סיגלר © אור גפן
עונת הVIP, תתכוננו
עונת הVIP, תתכוננו © אור גפן

 עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

 

תגובות