Double Handsome: להארי סטיילס יש תאום חתיך במיוחד. צילום: צילום מסך מהטוויטר

Double Handsome: להארי סטיילס יש תאום חתיך במיוחד

מסתבר שלהארי סטיילס יש יותר כפילים ממה שנדמה לנו ושללואי טומלינסון יש כפיל ששר לא רע. בנוסף, הפרסומת החדשה של קוקה-קולה בארגנטינה לא יכולה לעשות לנו טוב יותר על הלב. צפו

להקת הבנים הבריטית-אירית וואן דיירקשן, שעשתה הרבה רעש לאחרונה עקב עזיבתו של חבר הלהקה זאין מאליק במפתיע, פתחה בסיבוב ההופעות החדש שלה "On the Road Again", והוציאה לאחרונה את אלבומה הרביעי והחדש. למרות עזיבתו של מאליק, הודיעו הארבעה הנותרים בלהקה על כוונתם להמשיך להופיע וליצור מוזיקה, ואפילו אמרו שבקרוב יתחילו לעבוד על האלבום החמישי. בשבוע האחרון פורסם הפוסטר החדש של סיבוב ההופעות, בו נמצאת הרביעיה בלבד. מודים שזה קצת כואב. 

מרגיש שמשהו חסר. הפוסטר החדש מול הפוסטר הישן
 

בינתיים, אנחנו חייבים לדבר על הפרסומת החדשה והמשוגעת שמגיעה מארגנטינה למשקה הקוקה-קולה המפורסם. היא כוללת כפילים של לארי, לואי טומלינסון והארי סטיילס, ואת השיר "Clouds" מהאלבום האחרון של הלהקה, "FOUR". מה לעזאזל קורה שם?

במבט ראשון, נראה כאילו זו פרסומת רגילה וחמודה, אבל אז הבחור שיושב בשורה הראשונה בקהל נראה כמו התאום של סטיילס, וכשחושבים על זה, לבחור ששר (או מנסה לפחות) יש קצת מהמבט והחזות של טומלינסון.

הפרסומת המדוברת
 

בפרסומת, הכפיל של לואי מתחיל לשיר וזה לא כל כך הולך לו, עד שהתאום של הארי שותה מפחית הקולה שברשותו, אנו זוכים לראות גומות מבצבצות ובשנייה אחת הוא גורם לאולם מלא בקהל למחוא כפיים בקצב מגניב, ממש קסם. הבחור ששר ללא ספק מרגיש את האהבה וגובר על הפחד שלו לשיר על הבמה, והקהל נהנה בטירוף. להזכירכם, וואן די הופיעו בפרסומת של קולה אחרת, פפסי, אי שם בשנת 2012.

וואן די המקוריים בפרסומת לפפסי
 

מה כל זה אומר? האם זה צירוף מקרים שהחבר'ה האלו נראים ממש כמו הארי ולואי? עם שיר של וואן די ברקע, זה נראה כאילו הם לוהקו בקפידה כדי להתאים דווקא להם. טוב, ספרו לנו, יש פאנפיק (סיפור דמיוני) על לארי שקשור בקולה? יכול להיות שהרעיון הגיע דווקא מהמעריצים.

ואם זה לא הספיק, קבלו את הבחורים הנורמלים לחלוטין שנראים בדיוק כמו הארי סטיילס!

הכירו את ג'ייקוב סקלטון:

כבר מחלק חתימות ותמונות. ג'ייקוב סקלטון
 

ואת ריצ'רד, ככל הנראה:

 

מישהו אקראי ברחוב מגיב לעזיבה של זאין:

הארי סטיילס, הגרסא הפיליפינית:

הארי (כמעט) עם רעמה:

ילדה בטוויטר:

והנה לה עוד אחת:

הילד הזה חובש בנדנה על ראשו, ממש כמו הארי טיפוסי:

והנה שחקן כדורגל... אי שם ב-1960, לפני יותר מ-50 שנה:

תגלית היסטורית:

ועוד אחת כזו:

נו, אז מי הכי דומה?

 

תגובות