חוגגים ומתפרעים: עומר דרור ויון תומרקין רווקים נחשקים. צילום: ענת מוסברג

חוגגים ומתפרעים: עומר דרור ויון תומרקין רווקים נחשקים

הזמר חן אהרוני ושחקן הכדורגל תומר ירוחם חגגו יחד יום הולדת במסיבה המונית שכללה שלל סלבס מהביצה המקומית, וכאלה שמוכרים לנו בעיקר מתכניות הריאליטי. אז מי הפגינו נוכחות וחגגו לשניים יום הולדת מרשימה במיוחד?


הזמר חן אהרוני ושחקן הכדורגל, תומר ירוחם בחרו לחגוג יחד את יום ההולדת שלהם בבר ״קמאו״ במתחם התחנה בתל אביב. חן אהרוני ציין את יום הולדתו ה-25 ואילו תומר את גיל 22. אהרוני וירוחם חברים קרובים ולכן ההחלטה על יום ההולדת משותפת לא הפתיעה במיוחד. השניים מעורבבים מאוד בביצה ולכן במסיבת יום ההולדת שלהם היה ניתן לראות כמעט את כולם. 

החוגגים © ענת מוסברג
עונה שנייה לרווק?
עונה שנייה לרווק? © ענת מוסברג
אטיאס אימפריה!
אטיאס אימפריה! © ענת מוסברג
אליאב ודנית חשים בראנדג'לינה
אליאב ודנית חשים בראנדג'לינה © ענת מוסברג

אז מי נכחו? בעיקר אקסים

אווה ליסמוב בת הזוג של חן אהרוני, סקאזי / האקס של אווה שנמנע מלהתרועע איתה במהלך האירוע. נטע דנינו / זוכת "הרווק" והאקסית של תומר ירוחם, השחקן יון תומרקיןעומר דרור אחד החברים הטובים של תומר, זוכת העונה הראשונה של "דה וויס" / קטלין רייטר, שני חזן, הזמר קובי אפללו, אלי פרץ מ"האולטראס", כוכבי המירוץ למיליון / הזוכה שי גבריאל נטול בת הזוג לתכנית שני שנצמד במהלך האירוע לחבריו מהתכנית דניאל, ומאירי שהגיע ללא בת הזוג יוכי. גם כוכבי האח הגדול / אליאב ודנית הגיעו והציגו זוגיות יציבה במיוחד, כוכב ״זגורי אימפריה״ ישראל אטיאס, האחיות סופי ואסתי טייב, לירן דנינו, סאבנימינל ועוד רבים. 
 
בת הזוג של עומר דרור
שני חזן ההורסת © ענת מוסברג
היי עומר!
היי עומר! © ענת מוסברג
2 קובי
2 קובי © ענת מוסברג
אנה! איך התגעגענו
אנה! איך התגעגענו © ענת מוסברג
מאירי שמש ואביב שושני מסתחבקים
מאירי שמש ואביב שושני מסתחבקים © ענת מוסברג
 איפה נינה?
 איפה נינה?

כזכור, את חן אהרוני הכרנו בגיל 17 כשהשתתף בעונה הרביעית של "כוכב נולד". אהרוני ממשיך בקריירה מוזיקלית מאז והוציא להיטים כמו "ברחוב", "נשימה", "נוסע רחוק" ורבים נוספים. כמו-כן אהרוני ניסה את מזלו גם מעבר לים ב-שתי תכניות ריאליטי שונות - "דה וויס בריטניה" ממנה הודח לאחר שחשף בישראל כי הוא הולך להשתתף בתכנית ו"אקס פקטור בריטניה" בה לא העפיל לשלב הנבחרות. תומר ירוחם הוא אחד מהשמות העולים בכדורגל הישראלי, הוא מגן ימני בקבוצת בית"ר ירושלים ומשחק בנבחרת ישראל. כמו-כן תומר מתפתח כאושיית אינסטגרם לוהטת וכבר נפתחו לו עמודי מעריצים רבים.

הורס למות
מגיל 17 איתנו
תגובות