עושים פדיחות: רגעי השפל של הביצה העולמית. צילום: טמבלר

עושים פדיחות: רגעי השפל של הביצה העולמית

לצד כל האירועים הנוצצים, הזוהר, התהילה, השטיחים האדומים, נתקלנו גם ברגעים הפחות נעימים של הכוכבים, רגעי השפל הפיזיים והמנטליים של הסלבס בביצה ההוליוודית. רגעי השפל המצחיקים, המוזרים, המביכים והמפתיעים ביותר לפניכם

כשחשבנו שאצל סלבס הכל ורוד, באו הכוכבים האמריקאים והוכיחו לנו שממש לא! בכתבה הזאת אנחנו נראה לכם, שגם לאנשים הנוצצים ביותר יש את הרגעים הקשים והשפלים שלהם. חלק מהרגעים יגרמו לכם לצחוק, חלקם להזיל דמעה, חלקם לא להבין וחלקם פשוט יגרמו לכם לשאול את עצמכם: "מה לעזאזל?". אספנו במיוחד בשבילכם את עשרת רגעי השפל המביכים והקשים ביותר שנשמעו בביצה ההוליוודית.

בריטני ספירס מגלחת את הראש

בשנת 2007, החליטה זמרת הפופ בריטני ספירס, לגלח את שערה. לאחר שהספרית במקום לא הסכימה לקחת אחריות ולמלא אחר בקשתה, ספירס לקחה את מכונת הגילוח וגילחה בעצמה את שערות ראשה. כמובן שצלמי הפאפארצי הנאמנים לא פספסו את הרגע ומיד צילמו את המתרחש. אומנם נראה שבריטני נמצאת כרגע במקום טוב יותר, אך גם אחרי 8 שנים קשה לנו להרגע מזה.

© טמבלר

קים קרדשיאן בקלטת עירום

בשנת 2007 פורסמה קלטת פורנו שבה ניתן לזהות את קים קרדשיאן ובן זוגה לשעבר, ריי ג'יי. למעשה, המשפט "כל ירידה היא למען עלייה" לגמרי עובד פה! מסתבר שרגע השפל הגדול ביותר של קים קרדשיאן, היה גם נקודת הזינוק שלה. הקלטת, היתה הדבר הטוב ביותר שקרה לקים: היא קיבלה מ"ויויד", חברת ההפצה של הסרט, פיצויים של 5 מיליון דולר ונתחים מהמכירות. אך מלבד זאת, עוד באותה השנה, עלתה לערוץ E תוכנית הריאליטי "משפחת קרדשיאן" ומאותו הרגע, הבנו שמדובר במשפחה שעומדת לעורר שערוריות רבות וצדקנו!

© טמבלר
© טמבלר

הפצת תמונות העירום של ג'ניפר לורנס

ג'ניפר לורנס היא הכוכבת של "משחקי הרעב". לצערה (ולצערנו) הרב, היא נקלעה לשערורייה ובה עשרות צילומי העירום הפרטיים שלה דלפו לרשת, וזכו למיליוני צפיות. לפני ממש פחות משנה התעוררה לורנס לסיוט בו תמונות עירום שלה נמצאו במרחק של קליק אחד קטן. האקר פרץ לענן של כוכבות הוליוודות רבות, ושיחרר לאויר העולם אלפי תמונות משפילות של כוכבות עירומות. "זו לא שערורייה, אלו פשעי מין. זהו חילול מיני. זה מגעיל", אמרה לורנס. אנחנו הכי מסכימים איתך! מבטיחים לאהוב אותך לא משנה מה.

© טמבלר
 

פרגי לא מספיקה ללכת לשירותים

רגע השפל של הזמרת המוכשרת פרגי, נשמע כמו חלום בלהות של כל אחד מאיתנו. במהלך הופעה בפסטיבל מוזיקה בסן דייגו ב-2005 היא גילתה לחרדתה שיש על הבמה נוזלים. הסיבה היא שהיא לא הספיקה ללכת לשרותים. אופס.

© טמבלר

ג'סטין ביבר, דלי, מסעדה

ואם כבר דיברנו על נוזלים, גילינו שעוד כוכב צעיר, ג'סטין ביבר, לא ממש הצליח להתאפק, ובמקום להשתין בשירותי המסעדה שבה ביקר בניו יורק, העדיף להטיל את מימיו אל תוך דלי הספונג'ה שעמד במסדרון. אנחנו לא ממש יודעים איך להגיב לזה.

© טמבלר
 

ג'יי זי מוכה במעלית

ובכן, מקרה השפל הנ"ל פחות אשמתו של הראפר האגדי ג'יי זי, אך עדיין, אנחנו לא יכולים לדעת שום דבר ממה שקרה באותו הרגע. באמצעות סרטון מפתיע שעלה לאתר TMZ אנו יכולים לראות את סולאנג' נואלס, אחותה של ביונסה, מרביצה לגיסה ג'יי זי. המשפחה החליטה לא להגיב לעניין, אך מאוחר יותר מפורסמים סרטונים נוספים, המתמיירים לשפוך אור על הפרשה. אם נהיה מציאותיים, אף אחד לא באמת יודע מה קרה באותה המעלית והעיקר שבסופו של דבר, הרוחות נרגעות.

© טמבלר
 

אנג'לינה ג'ולי לא במיטבה

עברה של הכוכבת ההוליוודית הנחשבת אנג'לינה ג'ולי פשוט רודף אותה. לפני פחות משנה, נחשף סרטון משנותיה הצעירות של ג'ולי כשעדיין לא היתה השחקנית הנוצצת שהיא היום, שצילם סוחר הסמים שלה לשעבר ובו היא נראתה מוזנחת מתמיד. זה לא סוד שלכוכבת ההוליוודית יש עבר מפוקפק הכולל שימוש בסמים, אך הסרטון הזה מכניס אותנו לתדהמה! כיום אנחנו בטוחים שהיא נמצאת במקום טוב יותר, היא נשואה באושר לבראד פיט ואמא לשישה ילדים ברי מזל.

© טמבלר
 

אריאנה גרנדה מאחלת מוות למעריצים שלה

הפה של אריאנה גרנדה רק גורם לה לצרות. בהתחלה היו אלה הדרישות המוגזמות, אחר כך הצורה בה מדברת למקורביה והשיא? איחול מוות למעריצים. לא צפינו את זה קורה ולמען האמת ממש התאכזבנו. היא חתמה למעריצים, הצטלמה יחד איתם, חייכה ועשתה סלפי עד שנכנסה למעלית, סיפר אחד מאנשי התעשייה ל-Daily News. לאחר שדלתות המעלית נסגרו היא אמרה "אני מקווה שהם ימותו". אמנם זה כואב, מאכזב וקשה להאמין אך הבחור שמע בוודאות. כנראה שנסיכת הפופ הקטנה שכולם אוהבים לאהוב, לא ממש אוהבת לאהוב את המעריצים שלה בחזרה.

© טמבלר

זאק אפרון מרגיש חופשי במרפסת

כנראה שהכוכבים ההוליוודים נהנים להביך את עצמם מול המצלמות, אך יותר מכך, הם נהנים לעשות זאת במרפסת לעיני כל. זאק אפרון שהה במהלך חודש אפריל בשנת 2012 בבית מלון בסידני וכפי הנראה הוא היה מאוד שקוע בטלפון ולרגע שכח מצלמי הפאפרצי. הוא יצא למרפסת וללא ספק הרגיש חופשי (כנראה שקצת יותר מדי). בהמשך הוא חזר אל תוך החדר והוריד את בגדיו, מה שהותיר את צלמי הפפראצי ואותנו המומים למדי.

© טמבלר

מיילי סיירוס בטקס הVMA

הזיכרון החזק ביותר של כולנו מטקס ה- VMA של שנת 2013, הוא לא אחר מאשר ההופעה המפתיעה של מיילי סיירוס, שלגמרי השאירה אותנו בפה פעור. באותה הופעה, סיירוס הוכיחה לנו, שבהוצאת לשון וכמה תנועות אגן מיניות, אפשר בקלות להפוך מילדת דיסני תמימה למלכת הפרובוקציה. אותו הערב, היה הערב שבו הכריזה רשמית סיירוס (אך לא ממש במילים) שהיא עזבה סופית את עולם הילדים. אנחנו חושבים שדי מיצינו את הפרובוקציה של סיירוס.

© טמבלר
 
תגובות