עונג שבת: שלומית מלכה ויהודה לוי מבלים בים .

עונג שבת: שלומית מלכה ויהודה לוי מבלים בים

כמו כולנו, גם הסלבס מחכים ליום שבת כדי לנוח מהעבודה הקשה שהייתה להם במהלך השבוע ולהיפגש עם כל החברים הטובים. אז איפה בילו לוי ומלכה, לאן אנה ארונוב רצה ועם מי בן רביד היה בים?

כל שבוע זה רק בירות מטקות ושמיים. אמש, יום שבת, היה יום חמים במיוחד שבישר על תחילתו של הקיץ. כמו בכל שבת קיצית שכזאת, גם הסלבס יצאו לנצל את החום בים או בטיולים כיפים וכמובן שהם לא שכחו לשתף אותנו בתמונות לוהטות כמו שאנחנו אוהבים לראות. כוכבת המירוץ למיליון אלכסה דול, שלא מזמן חגגה את יום הולדתה ה/ 22, בילתה את השבת החמה בחוף הים יחד עם בן זוגה רז זלצרמן. השניים פינקו אותנו הפעם בסרטון זוגי שבו רואים אותם רוקדים. לא יודעים מה איתכם, אנחנו מתים עליהם.

 

מה הוא אומר? 👻👻👻 @razzelecrman

A video posted by אלכסה דול | Alexa Dol (@official_alexadol) on

רז ואלכסה הם לא הזוג היחיד שבילה בים, גם מור סילבר המאורסת הטרייה ניצלה את מזג האוויר ויצאה להשתזף בים יחד עם בעלה לעתיד ואדים. סילבר העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה משותפת של השניים שבה הם מתנשקים. מתכוננים לנשיקה של אחרי החופה? גם אנחנו! 

בקרוב מתחת לחופה © אינסטגרם

כמו שזה נראה, השבת הייתה זוגית במיוחד כי גם הזוג היפה ביותר בביצה, שלומית מלכה ויהודה לוי, ניצלו את מזג האוויר ויצאו לבלות יחד בחוף מוכר בתל אביב, בכל זאת עדיף להשתכשך במים במקום לשבת מול הטלוויזיה. אגב, רצינו להגיד תודה שסוף סוף נזכרתם לעלות תמונה יחד, ממש חיכינו לזה, נשבעים.

לוהטים © אינסטגרם

כבר אמרנו שבת זוגית? גם כוכב "גאליס" בן רביד, בילה יחד עם בת הזוג שלו, ליאל, בחוף הים החיפה. רביד העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה שבה השניים צוחקים ומחזיקים ידיים. איך אנחנו אוהבים לראות אתכם מאושרים! פשוט מתוקים.

מתוקים © אינסטגרם

ירדן הראל שברה לנו את רצף התמונות הזוגיות עם תמונה שלה לבד בים. מעניין עם מי היא בילתה שם, אבל מה זה חשוב? העיקר שהיא פרגנה לנו בתמונה מושלמת.

מושלמת
מושלמת © אינסטגרם

יש כאלה שהחליטו לבלות את השבת שלהם בדרך קצת שונה. אליעד נחום העלה תמונה שבה ניתן לראות אותו מתארגן להופעה שתתקיים במוצאי שבת. גם אנה ארונוב בילתה את השבת מחוץ לבית, אבל לא כמו כולם, אלא כמו שהיא אוהבת, בספורט. ארונוב העלתה תמונת ניצחון, וקטפה את המקום הראשון במירוץ הקאנטרי. 

עובד גם בשבת
בהצלחה © אינסטגרם
יום יבוא וגם אנחנו נהיה בכושר
יום יבוא וגם אנחנו נהיה בכושר © אינסטגרם
תגובות