דייט לוהט: ישראל אטיאס ודודו אהרון חוגגים בזוגות. צילום: רפי דלויה

דייט לוהט: ישראל אטיאס ודודו אהרון חוגגים בזוגות

הרבה זמן שלא ראינו את האהבה פורחת בין הזוגות בביצה, האירוע שאיחד את כולם היה כמובן יום ההולדת של הזמר משה פרץ. אז מי רקד והשתולל באירוע הגדול ומי החליט להבריז באלגנטיות?

האיחוד. זה קורה פעם במיליון שנה, אירוע אחד שיכול להוציא מהבית את כל הכוכבים ולדאוג למשכורת נכבדה בשביל הבייביסיטר הקבועה. כל הזוגות הכי יפים של הביצה הגיעו לחגוג ביחד יום הולדת 32 לזמר הכי מוערך בארץ, משה פרץ. כמובן הקולגות לז'אנר לא שכחו לפרגן ודהרו למקום אחד אחרי השני. אגם בוחבוט המתוקה מ"בית ספר למוזיקה", ליאור נרקיס, דודו אהרון שהגיע באיחור אופנתי עם בת זוגתו שיר רוזנבלום, הזמרים איתי לוי, רגב הודמאור אדרי ואיציק שמלי. מי שלא הגיע הוא החבר הטוב אייל גולן, שהתחייב להופעה מראש. 

הורים טריים © רפי דלויה
מה קנית לו ליום הולדת? ירדן גוזלן © רפי דלויה
רותם כהן ואגם בוחבוט מפרגנים © רפי דלויה
רותם כהן ואגם בוחבוט מפרגנים
שירי מימון ובעלה יוני רגו'אן לוהטים © רפי דלויה
איפה הטבעת? מור סילבר והארוס © רפי דלויה

אם חשבתם שפה הרשימה נגמרת אז טעיתם בגדול. החברים הטובים נכנסו לאירוע הגדול, ולא שכחו לתעד ולאחל מזל טוב לפרץ, שהשאיר את מיכאלה הקטנה בבית ויצא לחגוג עם כל הקולגות ואשתו היפה, ירדן. בין המברכים: ישראל אטיאס עם חברתו נעמי, רותם כהן, קותי סבג, שירי מימון ששופטת עם פרץ ב"אקס פקטור", מור סילבר עם הארוס, הכדורגלן תומר ירוחם, חיים רביבו ועוד רבים וטובים. ההפתעה הגדולה שחיכתה לזמר, זו העוגה הענקית שהכינה לו המשפחה. בנוסף לחגיגות יום ההולדת, פרץ השיק את הדיסק החדש שלו והשביעי במספר "סימני הזמן". שיהיה במזל! 

החבר הטוב
החבר הטוב ליאור נרקיס © רפי דלויה
מתי חתונה? ישראל אטיאס והחברה צמודים © רפי דלויה
מאור אדרי בלוק הורס © רפי דלויה
דודו והחברה הדנדשה שיר רוזנבלום © רפי דלויה
קותי סולו
קותי סולו © רפי דלויה
מזל טוב!
מזל טוב! © רפי דלויה

 

 

תגובות