כאן בשביל להישאר: מי הגיע לפרימיירת "It Girls"?. צילום: אור גפן

כאן בשביל להישאר: מי הגיע לפרימיירת "It Girls"?

אמש נערכה הפרימיירה הנוצצת של סדרת הדוקו ריאליטי החדשה "It Girls". אז מי באו לפרגן? ומי סירב להצטלם עם אחת מכוכבות הסדרה, שבמקרה גם האקסית שלו. כל הפרטים

עוד סדרת דוקו ריאליטי מצטרפת לערוץ "הוט בידור ישראלי", והפעם "איט גירלס". הסדרה עוקבת אחרי ארבע בנות בשנות העשרים לחייהן: דנה זרמון (בת 22, מרמת אביב ג'), אדל בספלוב (בת 21, מתל אביב), קים אקאפי (בת 21, מתל אביב) ואבישג נגר (בת 22, מיהוד), הן כולן יחד למען מטרה אחת, להקים אתר אופנה ולייף סטייל. מחכים כבר לראות מה יצא.

© צילום: אור גפן

כל אחת מהבנות המילה אופנה היא הרבה יותר מסתם מילה, היא דרך חיים. סלוגן הסדרה הוא: "הן כולן יפות, כולן נכונות, כולן מעוררות קנאה, וכולן כמובן מאד מודעות לכך", אבל את זה אנחנו עוד נראה. 

© צילום: אור גפו
 
עד היום לא יצא לנו לשמוע את שמות ארבע הבנות בתעשייה, מלבד אחת, אדל בספלוב, שזכורה לנו מתוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון", שם השתתפה יחד עם בן זוגה לאותה התקופה, טום קשטי. אז אם חשבם שהפרידה הזו הסתיימה והם בחרו "להישאר ידידים", זהו שממש ממש לא, השניים לא מדברים ואפילו מתעלמים אחד מהשני במופגן. כן, כן, במופגן- קשטי סירב אפילו לתמונה משותפת עם בספלוב. 
 
כל אחד לחוד
בא לפרגן. לאנשים ספציפיים... © צילום: אור גפן
יפים גם בנפרד
יפים גם בנפרד © צילום: אור גפן
 
מי שעוד הגיעו לפרגן היו: לי לוי, ירדן הראל,מור סילבר וארוסה ואדים, אביבית בר זוהר, יולי זיו ומגיאור ביטון (פושרז), עדן בן זקן, התאומות מלול, שני חזן (אקס פקטור ומלכת היופי במיל'), טום קשתי, אוריאל יקותיאל, ועוד...
© צילום: אור גפן
אל תשכחו להזמין אותנו לחתונה!
אל תשכחו להזמין אותנו לחתונה! © צילום: אור גפן
הימינית נתנה עצם לכלב
הימינית נתנה עצם לכלב © צילום: אור גפן
מה קורה פה? קולטים את האצבע??
מה קורה פה? קולטים את האצבע?? © צילום: אור גפן
מוכרת לנו מאיפשהו
מוכרת לנו מאיפשהו © צילום: אור גפן
 
רק באת, כל כך מהר??
רק באת, כל כך מהר?? © צילום: אור גפן

 

 

תגובות