חוגגים: כוכבי "פצועים בראש" מסיימים צילומים . חיים יפים ברבלט

חוגגים: כוכבי "פצועים בראש" מסיימים צילומים

יוצרי "פצועים בראש", גיא עמיר וחנן סביון החליטו לפנק אותנו בעונה נוספת, שצילומיה הסתיימו בדיוק אתמול. כמובן שאף סיום צילומי עונה לא יכולה להסתיים בלי איזו מסיבה או חגיגה וכך היה. אתמול התקיימה חגיגה עמוסת סלבס. אז מי הגיעו, ומי הבריז? כל הפרטים

אמש (ב') התקיים אירוע הרמת כוסית חגיגית לרגל סיום צילומי העונה השנייה של דרמת הלהיט "פצועים בראש" שתעלה בקרוב בהוט. התרגשות! היוצרים וכוכבי הסדרה גיא עמיר וחנן סביון כינסו את כל כוכבי העונה הראשונה שעברה עלינו, וגם את כוכבי העונה השנייה שתבוא לכבוד אירוע סיום צילומי העונה השנייה. צפו

יש לנו כוחות
יש לנו כוחות © חיים יפים ברבלט
© חיים יפים ברבלט
© חיים יפים ברבלט

אגם רודברג, שבדיוק נחתה מהנסיעה לקובה, רמי דנון, ליאור רז שהספיק מאז להפוך לסטאר, והגיע עם חברו ל"פאודה" דורון בן/דוד. ודר זוזובסקי שהגיעה כמובן, עם בן/זוגה, לא אחר מליבי רן– שלמזלנו מצטרף לעונה החדשה בתפקיד מסקרן כבחור דתי, אנחנו כבר ממש מחכים לזה. 

© חיים יפים ברבלט
© חיים יפים ברבלט
מושלמת כמו תמיד
מושלמת כמו תמיד © חיים יפים ברבלט
מאוהביםםםםם
מאוהביםםםםם © חיים יפים ברבלט

לקאסט הוותיק הצטרפו פנים צעירות ורעננות, שבאו לחגוג את סיום הצילומים: כוכבת "זגורי אימפריה" חן אמסלם. זוכרים את אבישג העצבנית והסוערת? אז תשכחו מזה, כי דווקא ב"פצועים" תפתיע אמסלם כבחורה מסתורית עם סוד אפל, מסקרן במיוחד. חן הגיעה נטולת מאור זגורי, אבל הסירו דאגה מלבכם, הם לגמרי ביחד, בנוסף אליה הגיעו לפרגן גאלה קוגן (שהגיעה עם הבעל גל קליימן), גאיה שליטא כץגל לברובי פורת שובליחיעם ברקו ועידן בראון.

יפהפייה בלוק הורס
יפהפייה בלוק הורס © חיים יפים ברבלט
מסיום
מסיום "החממה" לסיום "פצועים בראש" © חיים יפים ברבלט
היפות, האמיצות, הנכונות.© חיים יפים ברבלט

אז כמו שהבנתם, אירוע סיום צילומי העונה היה ללא ספק עמוס סלבס, אבל לנו היו חסרים בעין כמה סלבס מאוד חשובים, או שאם נהיה מדויקים שני סלבס חשובים במיוחד. ניחשתם נכון, שירן סנדל ותובל שפיר החליטו להבריז מאירוע סיום צילומי העונה. מוזר? טוב, מצד אחד כן כי שניהם כן השתתפו בעונה השנייה והמוצלחת של הסדרה. מצד שני, אתם צריכים להיות מאושרים כי השניים "הבריזו" לטובת צילומי הסרט של גאליס! מתרגשים? גם אנחנו.

מחכים כבר לסרט!
מחכים כבר לסרט! © יחסי ציבור

הסדרה תעלה בהוט בקרוב.

הרביעייה המוסקטרית?
הרביעייה המוסקטרית? © חיים יפים ברבלט
תגובות