מקטשופ ועד אריה: מצעד הקעקועים של הסלבס. צילום: Getty images

מקטשופ ועד אריה: מצעד הקעקועים של הסלבס

כיום, לכל הכוכבים יש לפחות קעקוע אחד על גופם. אז לכבוד הקעקוע העוצמתי החדש שקעקע אד שירן, הכנו עבורכם את מצעד הקעקועים המיוחדים של הסלבס!

כולנו ערניים לתופעת הקעקועים שרווחת את הסלבס העולמיים, שרק הולכת ומתעצמת עם הזמן, כבר נוצר מצב שלכל הכוכבים האהובים עלינו יש לפחות קעקוע אחד, כך שכל קעקוע מסמל משהו מיוחד עבורו. אז רק השבוע שמענו כי אחד הזמרים הכי כתומים שאנחנו מכירים, אד שירן, הוסיף עוד קעקוע ענק לאוסף - אריה, שנמצא על חזהו. לכבוד האירוע המיוחל, החלטנו להכין עבורכם את מצעד הקעקועים של הסלבס. אז באיזה מן הקטגוריות הייתם שמים את הקעקוע החדש של שירן?

אולי חובבי חיות?
אולי חובבי חיות? © צילום מסך מאינסטגרם

חובבי אוכל

אין אחד שלא אוהב אוכל אבל תסכימו שעם כל החיבה והאהבה שלנו לאוכל, אף פעם לא חשבנו על לקעקע את האוכל שאנחנו אוהבים. להפתעתנו יש כאלה שדווקא כן חשבו על זה ועשו זאת. רמז: את כולם אתם מכירים. אז מי מהם קעקע בקבוק של קטשופ היינס ומי כוס קפה?

לואי טומלינסון

מה קעקע? ספל תה

איפה קעקע? יד ימין 

מה אתם עוד לא יודעים על טומלינסון? סוג התה האהוב על טומלינסון הוא תה יורקשייר ומספר בלעדיו הוא לא נכנס לישון ועל כן הקעקוע על גופו.

© Getty images

ג'קסון רת'בון 

מה קעקע? בקבוק קטשופ היינס

איפה קעקע? רגל ימין

מה אתם עוד לא יודעים על רת'בון? כאשר נשאל בתכנית האירוח של וונדי ויליאמס מדוע עשה דווקא קעקוע של קטשופ ענה: "אני בסך הכל אוהב קטשופ". גולשי פרוגי, זה הזמן לקעקע צפרדע על רגל ימין! סתם לא.

© צילום מסך מיוטיוב

אד שירן

מה קעקע? קטשופ היינס.

איפה קעקע? זרוע ביד.

מה אתם עוד לא יודעים על שירן: הוא משתמש בקעקועים לשם ציון נקודות הדרך שהוא עובר בחייו. אנחנו עוד מנסים להבין מה עומד מאחורי הקעקוע של הקטשופ, אבל לכו תדעו, אולי הוא נתקע במצב חירום של לאכול שניצל בלי קטשופ? 

אהבו את עניין הקטשופ © טמבלר

אוהבי החיות  

בעלי החיים נהיו טרנד מאוד ידוע ומוכר בזמן האחרון, כמעט לכולם יש חבר פרוותי משלהם בבית, אפילו לסלבס שלנו! יש כאלה שאוהבים אותם וכל היום איתם, יש כאלה שבעלי החיים הם דרך החיים שלהם ויש כאלה שמבטאים את אהבתם אליהם בקעקוע על גופם! 

ג'וני דפ

מה קעקע: נשר.

איפה קעקע? יד ימין.

מה אתם עוד לא יודעים על דפ? לשחקן המדופלם יש 13 קעקועים ועם הזמן המספר רק עולה ועולה. בדומה לשירן, דפ גם מתאר כי הקעקועים הם חלק מהמסע שלו וכל קעקוע מסמל דבר אחר חשוב עבורו. אנחנו בעד.

© Getty images

אנג'לינה ג'ולי

מה קעקעה? דרקון.

איפה קעקעה? ירך.

מה אתם עוד לא יודעים על ג'ולי? את קעקוע זה עשתה כאשר הייתה שתויה. מסקנה: לא עושים קעקועים כששיכורים.

© Getty images

פינק

מה קעקעה? ציפור.

איפה קעקעה? על הגב.

מה אתם עוד לא יודעים על פינק? יש לה למעלה מ25 קעקועים. רוב קעקועיה הם בעלי חיים בינהם: פיל, פרפר, חתול, סוס ועוד. 

רק לנו הברקוד על הצוואר מזכיר את "האי"?© Getty images

ונסה הדג'נס

מה קעקעה? פרפר.

איפה קעקעה? עורף.

מה אתם עוד לא יודעים על הדג'נס? את קעקוע הפרפר היא עשתה בפברואר 2011, ומה שעומד מאחורי צעד זה הוא מקרה שקרה עוד לפני יום היוולדה, יותר נכון שבוע לפני יום הוולדה. אז כן, שבוע לפני שהגיחה הדג'נס לעולם, נחת על בטנה של אמה פרפר. הפרפר היה לא סתם פרפר, מסתבר, כי שמה, ונסה, נגזר גם מאותו הפרפר, ונסה בלטנית = פרפר. 

© Getty images

חובבי העברית

לקעקועים בעברית תמיד תהיה את הכי הרבה משמעות, ולרוב כי הם נלקחים מהתנ"ך. מה שהכי מרגש, היא העובדה שהסלבס האהובים עלינו בחרו לחרוט על גופם את האותיות בעברית על אף העובדה שהם לא יהודים! אז מי קעקע את אחותו בעברית? ומי קעקע את שמו של השם?

הארי סטיילס

מה קעקע: ג'מה. 

איפה קעקע? כתף שמאלית.

מה אתם עוד לא יודעים על סטיילס? כוכב הלהקה "וואן דיירקשן" ידוע ב- 54 קעקועיו המפורסמים. חלקם מצחיקים וחלקם מרגשים, אבל הקעקוע שהכי בלט לעיננו הוא הקעקוע "ג'מה" שנחרט על גופו של סטיילס בשנת 2012, והוקדש לאחותו ג'מה.

לא פוטושופ, מבטיחים!
לא פוטושופ, מבטיחים! © טמבלר

דיוויד בקהאם

מה קעקע? "בני תורתי אל תשכח, ומצותי יצר לבך" בזרוע השמאלית. לבקהאם יש 32 קעקועים, אבל אותו הכי אהבנו, מודים.

איפה קעקע? זרוע שמאלית.

מה אתם עוד לא יודעים על בקהאם? לכדורגלן המדופלם יש 32 קעקועים ולא סתם אחד מהם הוא קעקוע בעברית. דיוויד בקהאם ממוצא יהודי. איזה כיף לזהות מילים מוכרות בין כל הציורים שעל גופו, הוא משלנו!

© צילום מסך מאינסטגרם

ג'סטין ביבר

מה קעקע? "ישוע"

איפה קעקע? באגן השמאלי.

מה אתם עוד לא יודעים על ביבר? יש לו 50 קעקועים, ואולי תתפלאו לשמוע שעוד הרבה לפני שגעון הקעקועים שאליו נכנס, הקעקוע הראשון שעשה היה יחד עם אביו בביקורו בישראל! 

© צילום מסך מאינסטגרם

ויקטוריה בקהאם

מה קעקעה? "אני לדודי ודודי לי הרועה בשושנים".

איפה קעקעה? בעורף.

מה אתם עוד לא יודעים על גברת בקהאם? את שיגעון הקעקועים חטפה מבן זוגה דיוויד, ותתפלאו לשמוע שאת הציטוט העברי היא בחרה להקדיש לו. רומנטי! 

© טמבלר

 

קעקועים עמוקים 

כמו שהסלבס שלנו אוהבים לרגש אותנו, הם גם אוהבים להפתיע, לאכזב, לצמרר ומה לא? בתוך קטגוריית הקעקועים העמוקים שמנו דווקא את הכוכבים שברגע שראינו את הקעקועים שלהם, משהו בנו השנתה, גרם לנו לחשוב ולנסות להבין מה מסתתר מאחורי המשפטים העמוקים אילו סיפורים עומדים מאחוריהם. קבלו אותם:

דמי לובאטו

מה קעקעה? "Stay strong". פירוש: הישאר חזק.

איפה קעקעה? על שתי זרועותיה.

מה אתם עוד לא יודעים על לובאטו? לנסיכת הפופ הבלתי מעורערת יש 26 קעקועים בלי נשכחים, אבל הקעקוע הכי בולט הוא הקעקוע שציינו. הקעקוע הפך למוטו המפורסם של לובאטו ולסיסמא של מעריציה.

© צילום מסך מאינסטגרם

זאק אפרון

מה קעקע? YOLO- You only live once ׁ. פירוש: אתה חי רק פעם אחת.

איפה קעקע? כף יד ימין.

מה אתם עוד לא יודעים על אפרון? מאז שהוא עשה קעקוע זה, המילה הפכה לראשי התיבות ההכי מפורסמות בקרב הנוער.

© טמבלר

אנג'לינה ג'ולי

מה קעקעה? “Know Your Rights”. פירוש: דע את זכויותיך.

איפה קעקעה? עורף.

מה אתם עוד לא יודעים על ג'ולי? לשחקנית המצליחה יש 12 קעקועים בכל הגוף. הקעקוע שציינו הוא הבולט ביותר מבין כל קעקועיה בעקבות משמעותו החזקה של הקעקוע עבורה.

© צילום מסך מאינסטגרם

 

תגובות